Arvasihan tuon ettei siellä kuussa käyty =D

kepsap

16

310

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Moponautti

      Onko joku sitten uskonut että jenkit kävi kuussa? Vuosisadan kusetushan se oli! Ryssätkin uskoi ja sehän oli tarkoituskin!

    • NakkiHyppäsi

      Heh heh, tuskinpa venäläisetkään uskoivat; ovat kuitenkin keskimäärin älykkäämpiä kuin ristisiittoinen- ja sotkuinen amerikan kansa.....

      Aloittaja tarkoitti varmaankin tätä videota jota valtaeliitti yrittää raivokkaasti piilottaa:
      https://www.youtube.com/watch?v=iC8V9dy0I04&t=56s

      Buzz on suosikki astronottini; siinä vastä ääliö eliitin rakkikoiraksi.

    • Hyvin matkitte amerikkalaisten uskonnollisten fanaatikkojen vihaa miehiä kohtaan, jotka uskalsivat saattaa näkyvästi pyhien tekstien sanoman kyseenalaiseksi. Siitähän tässä on kysymys, ei varsinaisesti siitä, kävivätkö he Kuussa (kävivät).

    • kepsap

      Eiii hitto, ne veti sen pois :O ?

    • EiNytsaatana

      Tämä pieni 8- vuotias tyttö on pähkäilijän mukaan uskonnollinen fanaatikko joka vihaa miehiä???
      Pähkäilijän täytyy olla ääliö.

      • Fanaatikot tietysti opettavat lapsensakin jo kätkyessä vihaamaan toisenmielisiä. Jos Kuussa olisi käynyt naisiakin, niin...


    • kepsap

      Ainakin itseeni ihan "huimaa" kun ajattelen miten jotkut ihmiset voi vielä uskoa että ameriikalaiset kävi kuussa, siis sillä 1960-luvun tekniikalla? Siis ei hemmetti. Miettikää nyt ihan oikeesti =D

      Silmät ja korva käteen, miettikää nyt jukoliste mitä tässäkin pohditaan!! Ihan järkeen käyviä seikkoja tästä asiasta.
      https://youtu.be/cWYl2kXizLY?t=25m12s

      • hähähähähähäää

        Kyllä pähkäilijä uskoo.


      • jhgkjgfkjgcf

        1. Missä hypoteettinen "kuuhuijaus" kuvattiin?

        2. Kuka kuvasi hypoteettisen "kuuhuijauksen"?

        3. Millaiselle filmille hypoteettinen "kuuhuijaus" kuvattiin?

        4. Miten filmi jolle hypoteettinen "kuuhuijaus" kuvattiin kehitettiin?

        5. Missä laboratoriossa filmi jolle hypoteettinen "kuuhuijaus" kuvattiin kehitettiin?

        6. Kuka vastasi hypoteettisen "kuuhuijauksen" lavastesuunnittelusta?

        7. Kuka vastasi hypoteettisen "kuuhuijauksen" puvustuksesta?

        8. Kuka vastasi hypoteettisen "kuuhuijauksen" lavastesuunnittelusta?

        9. Kuka vastasi hypoteettisen "kuuhuijauksen" erikoistehosteista?

        10. Kuka käsikirjoitti hypoteettisen "kuuhuijauksen"?

        11. Mihin tarkoitukseen hypoteettinen "kuuhuijaus" käytti Saturn V-raketteja?

        12. Miten valoa nopeampi viestiliikenne toimii?

        13, Miten painovoiman kumoava laite toimii?

        14. Missä on useiden kuutiokilometrien kokoinen tyhjiökammio?

        15. Miksi kuvassa oleva 33. asteen Vapaamuurari ei tee salaisia V-merkkejä sormuskädellä?
        http://oneroomwithaview.files.wordpress.com/2014/02/the-wild-bunch1.jpg


      • palloviski

        Mitä vikaa 60-luvun tekniikassa oli? Tietysti nykyajan päät leikkikypärissä kasvaneille pennuille voi olla vaikeaa uskoa, että mikään vessapaperitelinettä mutkikkaampi laite voisi toimia ilman kosketusnäyttöä ja nettiyhteyttä.


    • Filmman

      Kuujuttu kuvattiin Hollywoodissa MGM:n elokuvastudioon rakennetuissa lavasteissa. Se on jo vanha tiedossa oleva asia.

      • Islannissa.kuvattu

        Mä olen kuullut luotettavalta taholta että kyseessä oli kyllä Islanti tulivuorituhkalla peitetyt kukkulat yms.

        Tää on kuulemma VARMA TIETO.


    • RIP
    • vbnvbnbvn
      • Briggsanddavidson

        Nasan ottamia kuvia . Olispa jonkun muun tahon tekeleitä,nuo ei todista yhtämitä!


    • 1234frd

      Ja sitten kun joku muu niitä julkaisee, niin sun mielipide on se että ne on mukana salaliitossa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      195
      2063
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      133
      1149
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      805
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      731
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      547
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      532
    Aihe