Itse isoherra kuumieskin en lipaustti :'D KÄKÄKÄKÄ!
https://www.youtube.com/watch?v=ygnTysoKnvU
Arvasihan tuon ettei siellä kuussa käyty =D
16
310
Vastaukset
- Moponautti
Onko joku sitten uskonut että jenkit kävi kuussa? Vuosisadan kusetushan se oli! Ryssätkin uskoi ja sehän oli tarkoituskin!
- NakkiHyppäsi
Heh heh, tuskinpa venäläisetkään uskoivat; ovat kuitenkin keskimäärin älykkäämpiä kuin ristisiittoinen- ja sotkuinen amerikan kansa.....
Aloittaja tarkoitti varmaankin tätä videota jota valtaeliitti yrittää raivokkaasti piilottaa:
https://www.youtube.com/watch?v=iC8V9dy0I04&t=56s
Buzz on suosikki astronottini; siinä vastä ääliö eliitin rakkikoiraksi. Hyvin matkitte amerikkalaisten uskonnollisten fanaatikkojen vihaa miehiä kohtaan, jotka uskalsivat saattaa näkyvästi pyhien tekstien sanoman kyseenalaiseksi. Siitähän tässä on kysymys, ei varsinaisesti siitä, kävivätkö he Kuussa (kävivät).
- kepsap
Eiii hitto, ne veti sen pois :O ?
- EiNytsaatana
Tämä pieni 8- vuotias tyttö on pähkäilijän mukaan uskonnollinen fanaatikko joka vihaa miehiä???
Pähkäilijän täytyy olla ääliö.Fanaatikot tietysti opettavat lapsensakin jo kätkyessä vihaamaan toisenmielisiä. Jos Kuussa olisi käynyt naisiakin, niin...
- kepsap
Ainakin itseeni ihan "huimaa" kun ajattelen miten jotkut ihmiset voi vielä uskoa että ameriikalaiset kävi kuussa, siis sillä 1960-luvun tekniikalla? Siis ei hemmetti. Miettikää nyt ihan oikeesti =D
Silmät ja korva käteen, miettikää nyt jukoliste mitä tässäkin pohditaan!! Ihan järkeen käyviä seikkoja tästä asiasta.
https://youtu.be/cWYl2kXizLY?t=25m12s- hähähähähähäää
Kyllä pähkäilijä uskoo.
- jhgkjgfkjgcf
1. Missä hypoteettinen "kuuhuijaus" kuvattiin?
2. Kuka kuvasi hypoteettisen "kuuhuijauksen"?
3. Millaiselle filmille hypoteettinen "kuuhuijaus" kuvattiin?
4. Miten filmi jolle hypoteettinen "kuuhuijaus" kuvattiin kehitettiin?
5. Missä laboratoriossa filmi jolle hypoteettinen "kuuhuijaus" kuvattiin kehitettiin?
6. Kuka vastasi hypoteettisen "kuuhuijauksen" lavastesuunnittelusta?
7. Kuka vastasi hypoteettisen "kuuhuijauksen" puvustuksesta?
8. Kuka vastasi hypoteettisen "kuuhuijauksen" lavastesuunnittelusta?
9. Kuka vastasi hypoteettisen "kuuhuijauksen" erikoistehosteista?
10. Kuka käsikirjoitti hypoteettisen "kuuhuijauksen"?
11. Mihin tarkoitukseen hypoteettinen "kuuhuijaus" käytti Saturn V-raketteja?
12. Miten valoa nopeampi viestiliikenne toimii?
13, Miten painovoiman kumoava laite toimii?
14. Missä on useiden kuutiokilometrien kokoinen tyhjiökammio?
15. Miksi kuvassa oleva 33. asteen Vapaamuurari ei tee salaisia V-merkkejä sormuskädellä?
http://oneroomwithaview.files.wordpress.com/2014/02/the-wild-bunch1.jpg - palloviski
Mitä vikaa 60-luvun tekniikassa oli? Tietysti nykyajan päät leikkikypärissä kasvaneille pennuille voi olla vaikeaa uskoa, että mikään vessapaperitelinettä mutkikkaampi laite voisi toimia ilman kosketusnäyttöä ja nettiyhteyttä.
- Filmman
Kuujuttu kuvattiin Hollywoodissa MGM:n elokuvastudioon rakennetuissa lavasteissa. Se on jo vanha tiedossa oleva asia.
- Islannissa.kuvattu
Mä olen kuullut luotettavalta taholta että kyseessä oli kyllä Islanti tulivuorituhkalla peitetyt kukkulat yms.
Tää on kuulemma VARMA TIETO.
- RIP
Ohjaajana toimi Stanley Kubrick; tässä pohdintaa aiheen tiimoilta:
https://www.youtube.com/watch?v=NOWmfYlJomQ&t=630s - vbnvbnbvn
Paitsi että kuun laskeutumuspaikat ja varusteitakin on jo kuvattu ajat sitten.
http://www.tiedetuubi.fi/avaruus/kuulentojen-epailijoille-nieltavaa-kaikki-apollo-laskeutumispaikat-kuvattu
Tätähän tietenkään päästään älyllisesti vajaat denialistit eivät ymmärrä.- Briggsanddavidson
Nasan ottamia kuvia . Olispa jonkun muun tahon tekeleitä,nuo ei todista yhtämitä!
- 1234frd
Ja sitten kun joku muu niitä julkaisee, niin sun mielipide on se että ne on mukana salaliitossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1952063
- 1331149
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21805- 58796
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34731ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42628Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175574Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46547- 9532