eikös sen isä ole saksalainen yksityisetsivä. Olen jostakin saanut sellaisen tiedon. En nyt muista mistä.
Nelli Matula
11
1661
Vastaukset
- t75trer
Voi hyvinkin olla.
- Anonyymi
Heh-heh, hyvä vitsi. Kaikki eivät vain sitä tajua.
- Anonyymi
en tajua - voikso joku selitää-
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
en tajua - voikso joku selitää-
Saksalainen suosittu ohjelma Suomen tv:ssä, ekat versiot, nimella Kahden keikka. Siinä oli rikoksia selvittämässä yksityisetsivä Matula ja sitten hänen parinaan oli lakimies, jonka roolinimeä en muista. Sarja tui Suomessa varmaan ainakin vuoteen 2015 asti, lopussa tuli uusintojakin. Sarjaa tehtiin jo vuonna 1981, jolloin itse olin viimeistä vuotta opiskelijana. Sarjaa tuskin tuotiin suomalaisille katsojille TV:lle siihen aikaan.
Nyt samalla nimellä ohjelman pääosissa ovat täysin eri henkilöt, nuorempaa sukupolvea ovat. Luultavasti monikaan ei ole innostunut enää tästä uudemmasta ohjelmasta.
Tässä päähenkilöstä tietoja, ja varmaan lisää löytyy jos itse tutkii.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Josef_Matula
- Anonyymi
Nelli Matula oli äsken tv1 puoli seiskassa. Nyt on to 19.5.2022.
Mielestäni hänellä on oikein mallikkaat koivet, oli ainakin oikein hyvin laitettu esille!- Anonyymi
löytyidskö linkki
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
löytyidskö linkki
Löytyi helposti, olen se joka sattui katsomaan ko. ohjelman ja oikeastaan ekan kerran kiinnitin huomiota tähän Nelliin.
Julkaistu to 19.05.2022
https://areena.yle.fi/1-51002958
Vanhallakin alkaa hiukan ikäänkuin elohiiri nykiä puntissa ...
- Anonyymi
YLE:n lemmikki vain sukunimensä johdosta !
- Anonyymi
Nellille moni mies järjestäisi melliä.
- Anonyymi
Virolainen rekkamies.
- Anonyymi
Ihan törkeän hyvän näköinen tuo Nelli Matula. Uuuh.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882