K-Marketissa Mäntässä

HyvätTavatKunniaan

nuori kassaneiti ei viime viikolla tervehtinyt lainkaan. Alkoi vain lyödä lukemia kassaan.

Koulutuksen paikka.

36

1127

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vuohimetsästä

      Voi, kuinka törkeää. Ja miten huonoa mainosta K-ryhmälle. Itse vaihtaisin kauppaa välittömästi, jos myyjä minulle noin käyttäytyisi.

      • JuhaPanivaan

        Aloittaja kommentoi omia juttujaan . Typerää .


    • Epätoivoista

      ""Aloittaja kommentoi omia juttujaan . Typerää .""

      Aika epätoivoinen yritys. :((

    • Avaaja

      Miten on mahdollista ettei tosiaan osata tervehtiä asiakasta. Hitsi miten kyllä röyhkeää.

      • Avaus.on.totta

        Miksi esiinnyt avaajana? Olet siis nimimerkin varastaja eli feikkaaja.

        Mitä hyödyt tuosta häiriköinnistä?


    • Avaaja

      Olisiko kuutisilla osaa ollut asiaan?

      • OikeaAvaaja

        Miksi esiinnyt avaajana, vaikka et ole avaaja? Mitä hyödyt tuosta valehtelusta?


    • OikeaAvaaja

      Suututtaako sinua, että aloitin tämän ketjun erään kauppaliikkeen asiakaspalvelua arvostellen? On totta, että kärsin vainoharhaisuudesta ja ymmärrän kyllä että tilanne saattoi vain muotoutua ajatuksissani negatiiviseksi. Mutta miksi esiinnyt minuna ja feikkaat kommenttejani. Olen ajanut mopolla halki saharan ja hankkinut elämänkokemusta muummuassa joogaamalla. Joten tiedän mistä puhun.

      • Avauksen_tekijä

        Miksi esiinnyt minuna eli avaajana?

        Oletko K-ryhmän edustaja ja sen vuoksi varastat toisen henkilön nimimerkin? Aiheutat kyseisellä feikkaamisella huomattavasti enemmän hallaa kyseiselle kauppaliikkeelle kuin mitä asiallinen avaukseni olisi aiheuttanut.


    • OikeaAvaaja

      Myönnän, että minulla on tapana arvostella kaikkialla kulkiessani tapaamiani ihmisiä, kuten aikoinaan erästä lääkäriä.
      Kärsin paranoidista skitsofreniasta, joten en voi sille mitään.

      Siitä huolimatta, asiakasta tulee tervehtiä, kun tämä kaupassa asioi, vaikka habitus ei ehkä kielisikään tasapainoisesta ihmisestä.

      Samanarvoisia ihmisiä olemme kaikki.

      • LeenaKolhosta

        No jos kerran itsekin myönnät erehtyneesi ja olet kuvitellut kaiken niin eikös tässä olisi anteeksipyyntö paikallaan?

        Säästäisit myyjän ja kaupan mainetta myöntäessäsi virheesi.


      • Avauksen_tekijä

        """Kärsin paranoidista skitsofreniasta, joten en voi sille mitään."""

        Tuollainen jatkuva nimimerkin varastaminen eli feikkaaminen viittaa kirjoittajan henkiseen sairauteen.


      • Avaus.on.totta

        Miksi esiinnyt avaajana? Olet siis nimimerkin varastaja eli feikkaaja.

        Mitä hyödyt tuosta häiriköinnistä?


    • Sivusta

      Avaaja kirjoittelee älyttömyyksiä ja sitten vastailee itselleen. Välillä kertoo omasta sairaudestaan ja sitten seuraavassa kommentissa jo haukkuu itseään.

      Kaikenlaista kieroutuneisuutta on tässä matkan varrella tullut nähtyä, mutta tämä alkaa olla jo kaiken huippu.

      Ei tiedä, itkeäkö vai nauraa.
      Sääliksi käy sitä lääkäriä, joka aikoinaan tämän hyypiön kiusaamaksi joutui.

      • Avaus.on.totta

        Miksi valehtelet ketjussa? Olet ilmeisesti nimimerkin varastaja eli feikkaaja.


    • Ekireiska

      Eipä taida olla mittään perää tuossa avaajan kirjoittelussa. Sekaisin näyttäis olevan koko ihiminen.

      • Avaus.on.totta

        Hyvä yritys sinulta.

        Kyllä siinä on perää. Sen sijaan tätä ketjua häiriköi nimimerkin varastaja eli feikkaaja.

        Motiivin tälle toiminnalle tietää vain feikkaaja itse. Oletko se sinä?


    • OikeaAitoAvaaja

      Kävin pyytämässä typerää läytöstäni anteeksi. Kassaneiti ymmärsi ja toivotti minulle hyvää jatkoa. Lupasin etten enää valehtele täällä somessa.

      Haluan myös samalla tässä pyytää anteeksi siltä lääkäriltä. Olin niin naiivi.

      • Avaus.on.totta

        Täyttä VALHETTA!

        Oletko K-ryhmän edustaja?


    • AlanAsiantuntija

      Potilas kuvittelee erilaisia tilanteita ja läpi käy niitä mielessään. Tällöin kuvitelmat muuttuvat todeksi omassa mielessä ja potilas suhtautuu niihin realistisesti.
      Missään kaupassa ei oikeasti ole käyty, mutta potilas kuvittelee niin mielessään ja elää tilanteen totena yhä uudelleen ja uudelleen.
      Vastaavanlaisia kannanottoja on nähty näillä palstoilla useita, kohdistuen eri liikkeisiin, yrityksiin ja ammatinharjoittajiin.
      Todellisuudessa näitä kuvattuja tilanteita ei oikeasti ole tapahtunut, muuta kuin potilaan omassa ajatusmaailmassa.

      • Avaus.on.totta

        Tarinasi ei kohdistu lainkaan avauksessa mainittuun tapaukseen.

        Ikävä kyllä et pysty kumoamaan avauksessa mainittua totuudellista tapausta. Oletko muuten kyseinen K-kauppias?


    • Olin.niin.väärässä

      No hyvä on. Olen kuvitellut kaiken!
      Miten ihmeessä pystyit selvittämään totuuden sairaudestani.

      Täytyy todella nostaa hattua sinulle.

      Toisaalta helpottaa, että joku ymmärsi ongelmani ja tajuaa nyt pakkomielteeni.

      Minulla on paljon muitakin ongelmia.
      En muunmuassa pysty tyydyttämään vastakkaista sukupuolta ja se entisestään lietsoo minua purkamaan pahaa oloa muihin.
      Toivottavasti nyt ne, joita olen kirjoituksillani loukannut, antavat ninulle anteeksi.

      • KaikkiOK

        Juu, ei mitään hätää.
        Asia on hoidossa.
        Kyllä tässä kaikenlaista sattuu ja tapahtuu.
        Vuosien varrella on nähty ja kuultu pahempaakin.
        Tervetuloa käymään.


      • S-Marketin.asiakas

        Epätoivoisia sepustuksia K-ryhmän edustajilta. :((


    • mänttäläinen

      Kokenut saman sellaisen vaaleatukkaisen pyöreähkön naisen toimesta.

      Edessä asioiva tervehdittiin ja juteltiin iloisesti. Mun nähdessään vakavoitui, eikä tervehdystä saanut, eikä palvelutilanteen päätteeksi tullut kiitosta, eikä heippaa. Itse käyttäydyin kohteliaasti ja kiitinkin. :(

      Takanani tullut asiakas tervehdittiin kyllä. Mitämitä?

      • ei_muutu_ei

        Tässä ketjussa K-ryhmän edustajat pyrkivät muuttamaan mustan valkoiseksi ja totuuden valheeksi.

        Mutta ei tervehtimättömyys tämän palstan K-sepustuksilla miksikään muutu.


      • S-Marketin.asiakas
        ei_muutu_ei kirjoitti:

        Tässä ketjussa K-ryhmän edustajat pyrkivät muuttamaan mustan valkoiseksi ja totuuden valheeksi.

        Mutta ei tervehtimättömyys tämän palstan K-sepustuksilla miksikään muutu.

        Naurettavia nuo K-ryhmän valhesepustukset tässä ketjussa.

        Ne nostavat ketjun lukuarvoa ihan uusiin sfääreihin.


    • Avaaja

      Kävin eilen pitkästä aikaa kyseisessä K-Marketissa. Kyllä nyt kassaneiti tervehti ystävällisesti.

      • Tammikankaalta

        Koulutus on tehonnut. Hyvä!


    • 855885858

      On jäänyt vuosien takaa mieleen, olin yli 90-vuotiaan äitini kanssa ko. K-Marketissa. Kassalla oli se nainen, joka oli ennen Kauppakulma Siltalassa töissä. Minä maksoin ostokset ja kun äitini kanssa yritimme moninaiset ostoksemme kahdestaan nopeasti keräti kasaan, ettemme olisi toisten tiellä (vanhalla ihmisellä kun tahtoo aikaa mennä), alkoi tämä kassanainen pyörittelemään silmiään takana tulevalle naiselle ja ilveilemään meidän hitauttamme ja puhui: Päivähän tässä menee... yms. Kyllä pisti vihaksi. Häpesin hänen puolestaan, kun ei minkäänlaista asiakaspalvelua ollut, eikä ymmärrystä vanhaa ihmistä kohtaan. Onneksi ei tarvitse sitä muijaa katsella enää kassoilla.

    • lidliäeinäyeikuulu

      Eipä mee hyvin paikallisilla k-kaupoilla, toisessa ei tervehditä ja toinen on niinkuin ei olisi siivottu ikinä. Pitäisikö k-kauppojen jo vihdosta viimein yhdistyä yhdeksi, rakentaa se kunnollisen kokoinen kauppa s-kaupan kilpailijaksi.

    • OlenNiinOikeassa

      Sama oli eilen Larun Lidlissä. Ei tervehtinyt, en minäkään. Meen huomenna uudestaan jos vaikka tervehtisi.

    • Anonyymi

      Hyvin toimii ja ystävällinen palvelu.

    • Anonyymi

      Ketkä nyt yleensäkään enään käy mäntän k-kaupassa,muuten kuin postin palvelujen takia.Ylihinnoiteltua tavaraa.

    • Anonyymi

      up

    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1204
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      977
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      880
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      724
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      680
    Aihe