Eihän Higgsin bosoniakaan ollut ennen kuin se löydettiin. Ja sen löytämiseen tarvittiin järkyttävän kokoinen laite. Ehkäpä Jumalan kanssa on sama juttu. Jotta Jumalan olemassaolo saadaan vahvistettua tarvitaan ehkä jotain vielä Cernin nykyistä laitetta suurempi vimpain jolla asia saadaan todistettua.
Higgsin bosoni ja Jumala
24
363
Vastaukset
- MuistanKaiVäärin
Eiks se käsky Cernin rakentamiseen tullut Jumalalta?
Higgsin bosoneita on ollut yhtä kauan kuin universumikin. Ja niiden olemassaolosta on tiedetty jo 60-luvulta asti. LHC vain kokeellisesti vahvisti sen mitä jo tiedettiin.
Kristityt ovat yrittäneet löytää jumalaansa niin Galileon kaukoputkella kuin uudemmallakin tekniikalla. Huonolla menestyksellä. Onko tarkoitus saada tällä uudella jumalatutkalla eksakteja tuloksia jumalasta vai tuleeko uskoville riittämään omasta mielestä uskottava tulos niin kuin tähänkin asti? Missä tapauksessa koko tutkan rakentaminen on aivan turhaa puuhaa.- Aivot-ovat-rajalliset
"Kristityt ovat yrittäneet löytää jumalaansa niin Galileon kaukoputkella kuin uudemmallakin tekniikalla. "
Hmm...luulin että Galileo kyllä yritti löyttä ja todistaa jotakin muuta.
Miten sen Jumalan sitten löytäisi? Jostain pilven takaa? Eikö pitäisi miettiä mitä on aika ja materia? Mitä on tietoisuus ja elämä?
Mikä meitä ihmisiä ahdistaa? Miksi rakennamme pakonomaisesti Jumalaa tekniikasta? Aivot-ovat-rajalliset kirjoitti:
"Kristityt ovat yrittäneet löytää jumalaansa niin Galileon kaukoputkella kuin uudemmallakin tekniikalla. "
Hmm...luulin että Galileo kyllä yritti löyttä ja todistaa jotakin muuta.
Miten sen Jumalan sitten löytäisi? Jostain pilven takaa? Eikö pitäisi miettiä mitä on aika ja materia? Mitä on tietoisuus ja elämä?
Mikä meitä ihmisiä ahdistaa? Miksi rakennamme pakonomaisesti Jumalaa tekniikasta?Luetun ymmärtämisesi pätkii pahasti. Kristityt olivat niitä ketkä Galileon keksimällä kaukoputkella taivaalle tiirailivat josko se jumala siellä näkyisi. Tai edes enkeleitä.
Ei Galileo itse jumalan etsimistä tiettävästi harrastanut.
"Jotta Jumalan olemassaolo saadaan vahvistettua tarvitaan ehkä jotain vielä Cernin nykyistä laitetta suurempi vimpain jolla asia saadaan todistettua."
Ei tarvitse, Mark5 löysi jumalansa pähkinän kokoisilla aivoillansa. Tiettyä jumalaa etsiessä mitä pienempi sen parempi. Ja löytönsä todistelussa ne aivot ovat vain tiellä.Itse olen luullut että Mark on luopunut aivoistaan kokonaan että on saanut raivattua kuuppaansa tilaa jeesukselle.
- c.h.u.p.a.chup
Hänen kanssaan väittelet, koska ... ?
Yritä vastata tällä kertaa. - c.h.u.p.a.chup
Eikö syyt olekin kivan egoistisia ;)
Ei vais tajuanetkohan tuohon asti edes. c.h.u.p.a.chup kirjoitti:
Hänen kanssaan väittelet, koska ... ?
Yritä vastata tällä kertaa.Mikä nyt on ongelma? Ei sinun tarvitse oikoa Mark5:n väitteitä, jos et halua.
- c.h.u.p.a.chup
marathustra kirjoitti:
Mikä nyt on ongelma? Ei sinun tarvitse oikoa Mark5:n väitteitä, jos et halua.
Kunhan leikin... Eli et aio vastata kysymykseen?
(Ja ei, et juuri vastannut kysymykseen.)
Miksi väittelet hänen kanssaan? Tai miksi oiot hänen juttujaan? - Nolottaako
c.h.u.p.a.chup kirjoitti:
Kunhan leikin... Eli et aio vastata kysymykseen?
(Ja ei, et juuri vastannut kysymykseen.)
Miksi väittelet hänen kanssaan? Tai miksi oiot hänen juttujaan?Onko nolo vailla itkupotkuraivareita?
- Kretiini
Ei Herran esiin saamiseen mitään vimpaimia tarvita. Riittävästi pridettämistä Helsinkiin niin jo Herra tulee katsomaan, että mitä siellä tapahtuu. Viimeksi kun hän meni katsomaan Sodomaa ja Gomorraa kesähelteillä niin poikkesi kamunsa Aabrahamin teltalla. Nyt olisi otollinen hetki näin hellekaudella, Helsingin sisäänmenoteille kehä 3:lle telttoja pystyyn tammien varjoihin niin eiköhän Herra poikkea lounaalle.
1 Herra ilmestyi Abrahamille Mamren tammistossa. Abraham istui telttansa ovella päivän ollessa kuumimmillaan,
16 Sitten miehet nousivat ja lähtivät Sodomaan päin, ja Abraham saattoi heitä kappaleen matkaa.
20 Ja Herra sanoi: "Valitushuuto Sodoman ja Gomorran asukkaiden takia on suuri ja heidän syntinsä on hyvin raskas.
21 Siksi minä aion mennä sinne katsomaan, ovatko he todella tehneet kaiken sen pahan, mistä valitetaan. Minä haluan saada siitä selvän."- kjhkjhkhkjh
" Siksi minä aion mennä sinne katsomaan, ovatko he todella tehneet kaiken sen pahan, mistä valitetaan. Minä haluan saada siitä selvän."
Notta Jumalan pitää siirtyä apostolinkyydillä katsomaan, mitä missäkin tapahtuu. Melko vähäpätöinen Jumala.
- 12____13
Raamatun mukaan Jumala on rakkaus. En usko, että sydämettömät ihmiset ikinä millään koneella sitä löytävät, tai edes ymmärtävät. :D
"Joka ei rakasta, se ei tunne Jumalaa, sillä Jumala on rakkaus".
1 Joh. 4:8
"Ja me olemme oppineet tuntemaan ja me uskomme sen rakkauden, mikä Jumalalla on meihin. Jumala on rakkaus, ja joka pysyy rakkaudessa, se pysyy Jumalassa, ja Jumala pysyy hänessä".
1 Joh. 4:16- ki78yu76u5
Se on edelleen niin. Se mita olisi kaiken takana on edelleen IHME.
Kaikki eivat sita toki hyvaksy. Kasvot punaisina ja osa kiroillenkin he mielipidettaan esittavat. - 87uj7y6tuy56ytr5r
Hieroglyfit viittaavat tassa jumaluuteen josta kaikki on lahtoisin, Han manifestoituu TM-R ^A: na puolisoineen.
- k87yutu66yr
Tassa toisin sanoin delleen hieroglyfeista:
"mina olen eilinen, huominen, taivas, sen kasvot, synnnyttanyt itseni"
"Synnyttanyt itseni on tassa feminiini-maskuliini. Synnyttaa on luonnostaan feminiinista, mutta se paattyy tassa maskuliiniseen suffiksiin, alkuperaisessa kielessa F joka vastaa suomenkielen sanaa "itseni"....."
Mutta kyse on elaman synnysta samalla. Kaiken alku on alku elamalle....... - k8iui8yu7yt5
Silti teksti sanoo:
"MINA OLEN YKSI YHDESTA"
" Mina olen han jota ei voi tuntea, ja silti he joilla on punaiset kasvot kaantavat ne minua kohti"
" Minua itseani ei voi kukaan tuntea, mutta mina olen han, joka tuntee sinut"
"Minua ei voi pitaa kadessa, mutta mina olen han, joka voi pitaa sinua kadessan"
"Minun nimeni asettaa itsensa erilleen kaikesta pahuudesta joka on ihmisten suussa sinua kohtaan"
(lainaukset hieroglyfeista)
Tassa siis vastaus joka jostain kumman syysta poistettu tuosta ylapuolelta.
No Higgs bosoni on juuri se hiukkanen jota on sanottu Jumal-hiukkaseksi (God particle). Michio Kakun mukaan nimi tulee siitä kun fyysikot oli hakemassa rahoitusta aikaisemmalle hiukkaskiihdyttimelle (joka olisi ollut suurempi kuin LHC).
Fyysikoilta kysyttiin että mitä tuolla koneella voi löytää, ja he sanoivat että ne löytää Higgs bosonin. Rahoittajat ei ollut kovin innokkaita antamaan miljardeja vain että löytää yhden hiukkasen. Joku myös kysyi että voiko koneella löytää Jumalan, johon fyysikot ei osannut vastata. Projekti peruttiin koska sille ei löytynyt tarpeeksi rahoitusta.
Fyysikot sitten mietti pitkään että miten noihin kysymyksiin olisi pitänyt vastata, että olisi ehkä saanut rahoitusta. He ajattelivat että olisi pitänyt sanoa että tuolla koneella me pääsemme niin lähelle Jumalaa kuin on mahdollista, koska me löydämme hiukkasen jonka avulla me voimme ymmärtää miten kaikki syntyi.- Ei.luotu.eikirj
Kai tiedät että tuollainen valehtelu on rumaa?
Ei.luotu.eikirj kirjoitti:
Kai tiedät että tuollainen valehtelu on rumaa?
Mitä syytä Michio Kakulla olisi valehdella tuosta?
Avaus ehkäpä trolli?
- Kaaalivalomätänee
Jumalan luoma Higgsin bosoni löydettiin, se on ollut aikojen alusta saakka olemassa.
Ilman tietoisuutta ei ole todellisuus olemassa, toisin ei ole todistettu. Yhtäkään havaintoa ei voida tehdä.
Matematiikka-tiede on sielu-tiedettä, se ei toimi ilman sielua. Tosin tekoäly korvaa sielun, tunne on tungettu vesirajan alle. Ihmisestä on tullut puoli-pervo-robotti., joka likaa ympäristöään. Aito robotti käyttää vain sivistynyt ja "puhdasta"ydinsähköä., joka puhdistaa luontoa, ainakin ampiapaisita ja hyönteisistä.
Ellei polla säteile niin kyllä ydinsähkö hoitta loput. Sitä siis ei tarvita.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2292085Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101788Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse601356Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801185Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171038Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään89974TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15970- 46945
- 70822
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42814