Kiropraktikosta apua alaselkäkipuihin

Kyllästynyt

Alaselkä alkoi vittuilemaan tuossa kuukausi sitten muuton myötä. Ei olis ehkä kannattanut nostella painavia muuttolaatikoita selällä.. Seuraavana päivänä en pystynyt kävelemään, istumaan tai makaamaan tai tekemään yhtään mitään kun kaikki sattui. Jalkoihin kohdistui myös kipua ja puutumista. Kävin lääkärissä, joka sitten laittoi samantien magneettiin pelkona selkäydinkanavan ahtautuma. Sairaalan päivystyksessä ortopedi totesi että pelkkä ct kuva riittänee. Halusivat säästää mua liialliselta säteilyltä kun reilu parikymppinen nuori nainen oon. Kuvissa ei näkynyt mitään ihmeellistä ja totesivat vaan että hermo puristuksessa, ilmeisesti se kuuluisa iskias. Voltarenia ja norflexiä piikkinä perseeseen ja kotiin buranan ja sirkkojen kera. Piikit kyllä auttoivat samantien ja voi sitä ilon määrää kun pystyin kävelemään kuin normaali ihminen.

Nyt olen siinä pisteessä menenkö hakemaan uutta piikkiä vai maksanko itseni kipeäksi kiropraktikosta. Särkyä, paineen tuntua ja puutumista esiintyy vieläkin ajottain. Sirkat ja burana yhdistelmä auttaa kyllä jotenkin, mutta onhan tää hienoa vedellä vaan nappeja naamaan kun muutaman tunnin kuluttua ota sama satsi uudelleen. Liikkua yritän sen mukaan mitä jaksan ja pystyn näiden helteiden takia. Netistä googlattu kaikki mahdolliset jumppaliikkeet ja kokeiltu ja tehty. Ei vaan tunnu helpottavan. Normi hierojalla käyty viikko sitten, eikä siitäkään mitään pysyvää apua ollut.
Onko siitä kuuluisasta kiropraktikosta mitään hyötyä, auttaisko tällaisessa asiassa?

0

97

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
        Ikävä
        50
        4154
      2. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
        Ikävä
        35
        1959
      3. Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.

Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj
        Maailman menoa
        153
        1346
      4. Kuvaa yhdellä sanalla meidän välejä tällä hetkellä

Vastaa kuin vastaisit Hänelle.
        Ikävä
        154
        1232
      5. Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."

No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti
        Kotimaiset julkkisjuorut
        42
        1024
      6. Miten suhtautuisit

jos saisit tietää, että kaivatullasi on kokkeliriippuvuus?
        Ikävä
        192
        992
      7. Sari Multala teki "riikkapurrat"

Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.
        Maailman menoa
        229
        976
      8. Sinut mies vain haluan

Olet kohtaloni. Kaikessa riipaisevassa rakkaudessa, sinä se olet. ❤️
        Ikävä
        80
        947
      9. Mitähän sä näit siinä akassa?

Älä nyt vain sen kanssa ala mitään.
        Ikävä
        55
        820
      10. Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"

Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm
        Maailman menoa
        122
        815
      Aihe