Voiko olla typerämpää ja ärsyttävämpää ja lapsellisempaa kuin näiden kahden koohotus.
Marlon ja Baddy
7
421
Vastaukset
- Paddyn.paikka
Hän on Patrick "Paddy" Kirk
Ei siis Baddy.
Paddy tuntuu loputtomasti etsivän kyläyhteisössä paikkaansa.
Ensin Emilyn kanssa Debbien varaisänä ja myöhemmin vielä Aaronin ja Leon varaisänä. Ukkomiehenäkin kokeillut elää ensin Mandyn ja sitten Emilyn ja vielä Rhonankin aviomiehenä. Rakastajanakin ollut, ensin kyläkaupan Viville ja myöhemmin Tessille.
Paddy on kokeillut olla myös Chasin poikaystävänä ja Marlonin kämppiksenä.
Milloinhan Paddy löytää paikkansa ja mistä?- Glub
Ilman spoilaamatta niin kyllä se nyt on taitanut löytyä.
- ppppppppppppppppppppppp
Baddy Somerjoki
- M.M-mies
Paddy on hyvä tyyppi ja ansaitsee paikkansa yhteisössä siinä kuin muutkin.
- batmani
Paddy on ihan hyvä tyyppi mutta tuosta aloituksessa puhutusta Baddysta en tiedä mitään
- hfkfgfkglglf
Mä tykkään Marlonin ja Paddyn ystävyydestä ja heidän "koohotuksestaan".
Typerämpi juonenkuvio on esim Debbie "nurjanaama" Dingle tai esim koko Whitejen tarina. Charity myös on ollut ikirasite ja ällötys, mulle. - AnnikaS
Mennään nyt aiheesta sivuun, mutta itse hyväksyn kyllä nämä Whitet. Heistä on irronnut paljonkin tarinaa, tosin kaikki hieman väkisin väännettyä. Charitystä olen alkanut pitää, Debbie sen sijaan alkaa tympäistä. Ei hän ollut todellakaan seksikäs noissa mustissaan. Hänen ilmeensä oli kuin puuhun veistetty. Jos tietty puunaamaisuus on kuulunutkin Debbien rooliin, niin uskottavuus karisee viimeistään nyt. Hänen totisuutensa ja täydellinen pökkelömäisyytensä vie kaksilahkeisilta kaikki halut, Säälittää nuo miesnäyttelijät jotka joutuvat työnsä puolesta pyörimään Debbien ympärillä.
Paddyn ja Marlonin välinen kemia toimii hyvin. He ovat uskottava koomikkopari, jotka on luotu toisilleen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1062585
- 1072042
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee221867Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol2051570Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole41565Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen991507Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1031121- 581011
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi126983- 64976