Ei mairittele lainkaan, koska kyseessä on maailman maista kaikkein pahimmat luonnonvaroja tuhlaavat maat ja Suomi on sijalla 11.
Suomi on käyttänyt koko vuoden luonnonvaransa 11. 4. mennessä, eli käytännössä jo kolmena ensimmäisenä kuukautena.
Suurimpien tuhlareiden joukossa on luonnollisesti muutama tunnettu öljyä tuottava maa (Qatar, Arabiemiirikunnat, Bahrain, USA ja Kuwait.
Mm. Saksa ja Kiina elävät huomattavasti meitä maltillisemmin luonnonvarojen kulutuksen suhteen.
Suomi sijalla 11.
3
59
Vastaukset
Korjataan vielä sen verran, että Suomi on maailman maista sijalla 18, eikä sijalla 11. Ei se kuitenkaan yhtään sen paremmaksi mennyt.
Laitetaan vielä linkki aiheesta:
https://www.mtv.fi/uutiset/ulkomaat/artikkeli/tassa-ovat-maailman-suurimmat-tuhlurit-10-eniten-luonnonvaroja-kuluttavaa-maata/7014788#gs.YtYx5EQ- pyhpyh29834792384
EI MITÄÄN TEKEMISTÄ PALSTAN AIHEEN KANSSA.
- Näin.se.on
Kyllä vain liittyy sillä tavalla, että USA näyttää olevan sijalla 6 linkin listalla ja Yhdysvalloissa on tapana pienikin matka mennä autolla. Yksityisautoilu on USA:ssa järjettömällä tasolla. Perheellä on yleensä 2 autoa ja kolme autoakaan samassa taloudessa ei ole poikkeus.
Luonnonvaroja kuluttavat myös ne lahkojen jäsenet, koska menevät autolla kirkkoihin, vaikka pystyisivät aivan hyvin suorittamaan kirkkomatkansa jalkaisin.
Uskovaiset tuhlaavat luonnonvaroja ja saastuttavat toimillaan luontoa aivan samoin kuin valtaväestö muutenkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873237
- 622957
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322465- 802293
- 742199
- 952026
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361753- 121626
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201613Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301450