vapaaehtoistyö

kiiltokuvajulkisuus

Tekeeko joku vapaaehtoistyötä, että saadaan jotakin kunniaa ja pitäisi päästä esille ? Itse, kun teen niin en kaipaa esittelyä, että minkä milloinkin takana on kukakin ollut. Tärkeintä itse työ, ei siitä tarvitse nroa tehdä.

9

343

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yhteistyö.sujuu

Olen jo reippaasti yli seitsemänkymppinen omakotitaloasuja ja teen naapuritalon pariskunnalle vapaaehtoisesti lumityöt ja nurmikonleikkuut sekä silloin tällöin lamppujen vaihtoja ja muita pieniä kotiaskareita. Joskus tarjoan kauppakyydin. Naapuripariskunnan yhteisikä on 175 vuotta. Palkkioksi saan joskus tuoretta pullaa, mehua ja joskus leipomon herkullisen lihakukon. Tärkein palkkio on kuitenkin molemminpuolinen hyvä mieli.

• Jean.suberi

Pielisen pingviini ja monolam aitta

• en.saa.palkkaa

Voiko vapaa ehtoistyöstä vaatia palkkaa yrittäjältä ??????????

• taksvärkkiä.jatkuvasti

Orjatyö on tullut ja lisääntyy, siinä ei palkkaa tunneta!

• Aloittajalla on hyvät periaatteet.

• Minä-IlkeäIhminen

Aloittajalla on OIKEASTI sellainen periaate että mainetta ja kunniaa pitäisi saada. Tuolla aloituksellaan hän saa, jostakin kummallista kautta, kaipaamansa tyydytyksen.

• ei.kunnianhimoinen

Aloittajaa ei tunne kukaan, joten hän ei voi nauttia kunniasta ihailijoiden ympäröimänä kukkulallaan. Hän ei myöskään halua tekemisistään minkäänlaista mainetta, vaan haluaa pysyä nimettömänä ja tuntemattomana.

• Uutiset kertoo: mies sai karenssia koska sai työpaikan eikä siksi pystynyt menemään työkkärin höpöhöpökurssille.

Kyllä nyt järjestelmä toimii.

• keppiä.saanut

Keppiä ilman porkkanaa työttömälle taas kerran.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?

Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä
      Arvot ja etiikka
      56
      11820
    2. Sanna Marin vetänyt leukoja 11 kertaa

Tästähän oli joskus polemiikkia, kun muistaakseni lupasi kymmenen tai jotain vedellä. No nyt niin on, ainakin omien san
      Maailman menoa
      41
      4778
    3. Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman

nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie
      Maailman menoa
      261
      2906
    4. Miksi Seta ja Sofia Virta ei vaadi muslimeita kunnioittamaan priden-arvoja?

Kuten tiedetään niin islam ei hyväksy sitä mitä pride edustaa. Seta-pomo Mikkonen nosti hirveän äläkän kun yksi tepsin
      Maailman menoa
      159
      2739
    5. Kuvaile kaivattusi

ulkonäkö. Asiattomatkin kommentit saa laittaa. -🏚️
      Ikävä
      125
      1874
    6. Farmi Suomi: Kokeeko Frederik, 81, saman kohtalon kuin ikämies Danny?

Danny, musiikkineuvos Ilkka Lipsanen, nähtiin mukana Farmi Suomi -realityssä v. 2024. Danny teki yllätysratkaisun ja tuo
      Tv-sarjat
      20
      1235
    7. 40 vuotta töitä paiskinut ja 3 vuotta työttömänä mamuna Suomessa, sama eläke

Jokin mättää. Eläkettä ei pidä maksaa lainkaan mamuille jos työhistoriaa ei ole vähintään 10 vuotta takana.
      Maailman menoa
      212
      1001
    8. Kirjoita

… jotakin minkä vain kaivattusi tietää
      Ikävä
      84
      955
    9. En luota sinuun

en edelleenkään yhtään tiedä oletko lintu vai kala vai kalavale. Ja ilmeisesti haluat pitää sen niin, syitä voi vain arv
      Ikävä
      68
      862
    10. Et olisi niin epävarma,

olisit varmempi, ihastuisin suhun enemmän...
      Ikävä
      82
      860
    Aihe