Tekeeko joku vapaaehtoistyötä, että saadaan jotakin kunniaa ja pitäisi päästä esille ? Itse, kun teen niin en kaipaa esittelyä, että minkä milloinkin takana on kukakin ollut. Tärkeintä itse työ, ei siitä tarvitse nroa tehdä.
vapaaehtoistyö
9
333
Vastaukset
- yhteistyö.sujuu
Olen jo reippaasti yli seitsemänkymppinen omakotitaloasuja ja teen naapuritalon pariskunnalle vapaaehtoisesti lumityöt ja nurmikonleikkuut sekä silloin tällöin lamppujen vaihtoja ja muita pieniä kotiaskareita. Joskus tarjoan kauppakyydin. Naapuripariskunnan yhteisikä on 175 vuotta. Palkkioksi saan joskus tuoretta pullaa, mehua ja joskus leipomon herkullisen lihakukon. Tärkein palkkio on kuitenkin molemminpuolinen hyvä mieli.
- Jean.suberi
Pielisen pingviini ja monolam aitta
- en.saa.palkkaa
Voiko vapaa ehtoistyöstä vaatia palkkaa yrittäjältä ??????????
- taksvärkkiä.jatkuvasti
Orjatyö on tullut ja lisääntyy, siinä ei palkkaa tunneta!
Aloittajalla on hyvät periaatteet.
- Minä-IlkeäIhminen
Aloittajalla on OIKEASTI sellainen periaate että mainetta ja kunniaa pitäisi saada. Tuolla aloituksellaan hän saa, jostakin kummallista kautta, kaipaamansa tyydytyksen.
- ei.kunnianhimoinen
Aloittajaa ei tunne kukaan, joten hän ei voi nauttia kunniasta ihailijoiden ympäröimänä kukkulallaan. Hän ei myöskään halua tekemisistään minkäänlaista mainetta, vaan haluaa pysyä nimettömänä ja tuntemattomana.
Uutiset kertoo: mies sai karenssia koska sai työpaikan eikä siksi pystynyt menemään työkkärin höpöhöpökurssille.
Kyllä nyt järjestelmä toimii.- keppiä.saanut
Keppiä ilman porkkanaa työttömälle taas kerran.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta703530Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1483433Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463312- 532759
- 312013
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘301942- 481676
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k401655Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä931616- 391390