15-16vuotiaana alkoi kiinnostaa peppureikä. ei ollut seksivälineitä. sormen paksuinen tussi, pikkuhiljaa paksuni. HK- SINISTÄ, MUOVINEN HIUSLAKKA PULLO. PORKKANAA, SITRUUNA. KESÄKURPITSAA, parikymppisenä ostin ensimmäisen hieromasauvan. 90 luku meni lelujen kanssa, 2007 asti tuli loppu. 2015 marraskuun alussa alkoi uudestaan. pienellä dildolla alkoi ja nyt on jämäkkä mutta ei tarpeeksi enää. 24cm-7cm-6.5cm. eilen viimeksi. nyt olen 46 vuotias. nautinto on parempaa. uusi dildo suunnitteilla. totesin eilen, et paksumpaa ja pitempää pitää saada. reikä on suurentunut. moi.
mies ja dildo
7
446
Vastaukset
- dildosir
No moi ja lauantaihuomenta! Oletko muuten kokeillut koskaan fistausta, nuo dildosi mitat alkavat olla sitä luokkaa, että esim. oman nyrkkini voisit hotkaista sinne alta aikayksikön. Mistäpäin olet? Itse olen Jyväskylän suunnalta.
- anus
huomenta. jess ihanaa, hyvä viesti. en ole, yksin leikin dildolla. olisi jännää jos anaaliini joku työntäisi nyrkin. kiihotun kun ajattelenkin. kuuluu mun fantasiaan. tällä hetkellä olen pukeutunut musta pinkki mekkoon, valkoinen irto kaulus, punainen rusetti. mustat valkoraidalliset rintaliivit. jykevä dildo pöydällä. ps: saattaa mennä täs päivällä sisään. olen kovasti kiihottunut, ihan tärisen.
- anus
unohdin mainita missä asun. asun kehäkolmosen sisäpuolella. 164cm pitkä. lenkkeilen ja punttailen.
- Saapasjalkakolli
Kuulostaa eksoottiselta.Suosittelen kuitenkin dildoa.Niitä on myös isoja.Fibra mukaan!
- pöytä
olet rehellinen tykkään kans perä panosta panen itseäni perään 16 senttisellä nautinto on mahtavaa
- lepooo
Osta vanhaOOPPELI rassaa sitä mielummin kuin persettäs..pääset ajamaanki jos kuntoo saat.Ei mee aikas hukkaa
- agagagasfaf
Itellä anaalitappi ja pari dildoo, en tunge niitä perseeseen vaan leikin että mulla mahti kulli ja otan siitä kuviakin kun pippeli heiluu.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 254437
- 1062229
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa971490Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää1721418- 601274
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.561145Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe2041108- 501029
puukkotappelu-keskella-tieta
https://www.paivanlehti.fi/puukkotappelu-keskella-tieta-kohta-toinen-miehista-makasi-elottomana-maassa/ Poliisi sai klo111009Missä Martina miehineen?
Onko tämä v. 2009 Turhin julkkis unohdettu nyt vallan? Mistä nyt tulee rahaa, kun ketään ei kiinnosta? Tähänkö päättyi M193984