mies ja dildo

anus

15-16vuotiaana alkoi kiinnostaa peppureikä. ei ollut seksivälineitä. sormen paksuinen tussi, pikkuhiljaa paksuni. HK- SINISTÄ, MUOVINEN HIUSLAKKA PULLO. PORKKANAA, SITRUUNA. KESÄKURPITSAA, parikymppisenä ostin ensimmäisen hieromasauvan. 90 luku meni lelujen kanssa, 2007 asti tuli loppu. 2015 marraskuun alussa alkoi uudestaan. pienellä dildolla alkoi ja nyt on jämäkkä mutta ei tarpeeksi enää. 24cm-7cm-6.5cm. eilen viimeksi. nyt olen 46 vuotias. nautinto on parempaa. uusi dildo suunnitteilla. totesin eilen, et paksumpaa ja pitempää pitää saada. reikä on suurentunut. moi.

7

408

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dildosir

      No moi ja lauantaihuomenta! Oletko muuten kokeillut koskaan fistausta, nuo dildosi mitat alkavat olla sitä luokkaa, että esim. oman nyrkkini voisit hotkaista sinne alta aikayksikön. Mistäpäin olet? Itse olen Jyväskylän suunnalta.

      • anus

        huomenta. jess ihanaa, hyvä viesti. en ole, yksin leikin dildolla. olisi jännää jos anaaliini joku työntäisi nyrkin. kiihotun kun ajattelenkin. kuuluu mun fantasiaan. tällä hetkellä olen pukeutunut musta pinkki mekkoon, valkoinen irto kaulus, punainen rusetti. mustat valkoraidalliset rintaliivit. jykevä dildo pöydällä. ps: saattaa mennä täs päivällä sisään. olen kovasti kiihottunut, ihan tärisen.


      • anus

        unohdin mainita missä asun. asun kehäkolmosen sisäpuolella. 164cm pitkä. lenkkeilen ja punttailen.


    • Saapasjalkakolli

      Kuulostaa eksoottiselta.Suosittelen kuitenkin dildoa.Niitä on myös isoja.Fibra mukaan!

    • pöytä

      olet rehellinen tykkään kans perä panosta panen itseäni perään 16 senttisellä nautinto on mahtavaa

    • lepooo

      Osta vanhaOOPPELI rassaa sitä mielummin kuin persettäs..pääset ajamaanki jos kuntoo saat.Ei mee aikas hukkaa

    • agagagasfaf

      Itellä anaalitappi ja pari dildoo, en tunge niitä perseeseen vaan leikin että mulla mahti kulli ja otan siitä kuviakin kun pippeli heiluu.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1827
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      78
      1697
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1313
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      69
      1131
    5. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      819
    6. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      785
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      767
    8. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      749
    9. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      735
    10. Mikä tekee kaivatustasi

      haluttavan?
      Ikävä
      45
      707
    Aihe