mies ja dildo

anus

15-16vuotiaana alkoi kiinnostaa peppureikä. ei ollut seksivälineitä. sormen paksuinen tussi, pikkuhiljaa paksuni. HK- SINISTÄ, MUOVINEN HIUSLAKKA PULLO. PORKKANAA, SITRUUNA. KESÄKURPITSAA, parikymppisenä ostin ensimmäisen hieromasauvan. 90 luku meni lelujen kanssa, 2007 asti tuli loppu. 2015 marraskuun alussa alkoi uudestaan. pienellä dildolla alkoi ja nyt on jämäkkä mutta ei tarpeeksi enää. 24cm-7cm-6.5cm. eilen viimeksi. nyt olen 46 vuotias. nautinto on parempaa. uusi dildo suunnitteilla. totesin eilen, et paksumpaa ja pitempää pitää saada. reikä on suurentunut. moi.

7

462

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dildosir

No moi ja lauantaihuomenta! Oletko muuten kokeillut koskaan fistausta, nuo dildosi mitat alkavat olla sitä luokkaa, että esim. oman nyrkkini voisit hotkaista sinne alta aikayksikön. Mistäpäin olet? Itse olen Jyväskylän suunnalta.

• anus

huomenta. jess ihanaa, hyvä viesti. en ole, yksin leikin dildolla. olisi jännää jos anaaliini joku työntäisi nyrkin. kiihotun kun ajattelenkin. kuuluu mun fantasiaan. tällä hetkellä olen pukeutunut musta pinkki mekkoon, valkoinen irto kaulus, punainen rusetti. mustat valkoraidalliset rintaliivit. jykevä dildo pöydällä. ps: saattaa mennä täs päivällä sisään. olen kovasti kiihottunut, ihan tärisen.

• anus

unohdin mainita missä asun. asun kehäkolmosen sisäpuolella. 164cm pitkä. lenkkeilen ja punttailen.

• Saapasjalkakolli

Kuulostaa eksoottiselta.Suosittelen kuitenkin dildoa.Niitä on myös isoja.Fibra mukaan!

• pöytä

olet rehellinen tykkään kans perä panosta panen itseäni perään 16 senttisellä nautinto on mahtavaa

• lepooo

Osta vanhaOOPPELI rassaa sitä mielummin kuin persettäs..pääset ajamaanki jos kuntoo saat.Ei mee aikas hukkaa

• agagagasfaf

Itellä anaalitappi ja pari dildoo, en tunge niitä perseeseen vaan leikin että mulla mahti kulli ja otan siitä kuviakin kun pippeli heiluu.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Purra sössi kaiken 2 vuodessa, itkee nyt Marinin perään

Nyt on taas sama vanha itkuvirsi, kun ei omat taidot riittänee. Kaikki on taas muiden syytä. No miten sen "Tunnin juna"
      Maailman menoa
      89
      9299
    2. Ikuiset kaipaajat

Miksette vaan mene sen kaipauksen kohteen luokse ja puhu sille suoraan? Mitä järkeä on kaipailla jotain puolituttua vuo
      Ikävä
      164
      5829
    3. Nyt se on selvitetty: Sanna Marinin hallitus lisäsi menoja 41 miljardilla

”vasemmistohallitus oli katastrofaalisen huono”, sanoo kokoomus. Sanna Marinin (sd.) hallituksen tekemät menolisäykset
      Maailman menoa
      147
      5172
    4. Eli persujen rääkyminen Marinin hallituksen velanotosta oli sitä itseään

"Valtiovarainministeriön mukaan Marinin hallitus lisäsi valtion pysyviä menoja 3 miljardia eikä 11 miljardia euroa." El
      Maailman menoa
      12
      5013
    5. Orpon hallitus runnoi Tunnin junan ilman tarvetta

Näinkö valtiontaloutta hoidetaan? Siis asiantuntijoidenkin aikoja sitten kannattamattomaksi laskema Tunnin juna tehdään
      Maailman menoa
      38
      4198
    6. Riikka ottaa miljardi euroa EU:n yhteisvelkaa Suomelle

Niin kääntyi irvipersun takki taas, vaikka vaalilupauksissa oli ettei yhteisvelkaa Suomi enää koskaan ota. No nyt otti m
      Maailman menoa
      86
      3509
    7. Lindtman ylivoimainen suosikki pääministeriksi

Lindtmania kannattaa pääministeriksi peräti 50 prosenttia useampi kuin toiseksi suosituinta Kaikkosta. https://www.ilta
      Maailman menoa
      58
      3444
    8. Sanna Marin - Maailman paras talousasiantuntija?

PersKeKoa pukkaa? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011636623.html
      Maailman menoa
      110
      2831
    9. En tiedä ymmärrätkö

Kuinka paljon merkitset mulle. Näet minut minuna etkä silti käännä selkääsi. Tökit jatkuvasti kepillä jäätä ja menit ehk
      Ikävä
      10
      2811
    10. Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla

Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä
      Yrittäjyys
      44
      2790
    Aihe