Johanna Tukiainen ja mielikuvituslapsi Taivaassa?!

Psyko-Barbie

Näillä heppeillä helteillä Tukiainen on taas juonut alcofree-0%-jaffaa ja on valumassa psykosiin. Jälleen. Vanhoja muistellaan ja exää varoitetaan - ehkäpä rahan toivossa? Mielikuvituslapsella rahaa ulosottovelkojen maksuun ja uuden asunnon hankkimiseen Stadista?

Tunkki tänään: "Kirjoitan nyt sinulle Mika henkilokohtaisen kirjeen joka voi nakya vaikka koko Suomessa!!!!! Olet elamani rakkaus ja tulet AINA olemaan! Huolimatta karmeista virheistani, lankeamisistani paholaisen koukkuun, ja siita etta innostuimme nuoruudessamme matkustamaan ympari maailmaa Julian kanssa; niin tiedat sen itsekin; etta olet elamani rakkaus."

43

2306

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Psyko-Barbie

Osa 2: "Ja vaikka ehka vielakin olet ateisti ja mahdollisesti olet yksi pilkkaajani netissa; niin sait yli 420 000e asunnon, ja kun olin kuolemaisillani sairaalassa 30v; niin lahetit Julialle viesteja “miten se huor…… jaksaa……” ja pilkkasit minua. Plus sukusi omaisuuden Primula yhtioilta. Te toimittajat; jotka luette taman: HAVETKAA jotka pilasitte elamani; tiedatte kylla kenesta puhun."

• Psyko.Barbie

Osa 3: "Mulla on sulle viesti kaikkien rahojesi kanssa; sen jalkeen kun Julia oli kuollut, nain unen jossa Julia sanoi: “Rakas Johanna, leikin juuri lapsesi kanssa taivaassa.”

Nauroit Kanervan viesteille; ja nyt edelleenkin niista media (paholainen) muistuttaa mua. Kun olin kuolemaisillani sairaalassa niin Julia sanoi etta “han vihaa sinua.”

Tiedatko mita; sina, joka edelleen lahetat mulle torkyviesteja……????!!!!!

Ala mene rahojesi kanssa helvettiin. Luovu vaikka mieluummin kaikesta ja pelastu taivaaseen, jossa lapsesi odottaisi sua ja ennen kaikkea Jeesus Kristus, jota joskus pilkkasit."

• Psyko-Barbie

Osa 4:

"Tulee viela paiva, jolloin jokaisen polven tulee kumartua Hanen edessaan. Et koskaan ottanut ketaan naista mun jalkeen; valehtelit kaikesta ja se oli yksi syy, miksi menin naimisiin Arton kanssa. Katkeroiduit; paitsi nyt luulet olevasi “voittaja.”

Et ole voittanut yhtaan mitaan.

Ellet tule uskoon Jeesukseen; koko tama elama on ollut taysin turhaa."

• Psyko-Barbie

Osa 5:

"Kuten FB sivuillani lukee: “Parempi ihmiselle, ettei olisi koskaan syntynytkaan, ellei uudesti synny ylhaalta.” Vaikka sulla nyt vahan aikaa olisi kaikki maailman kunnia ja rahat; niilla ei ole mitaan merkitysta ikuisuuden edessa.

Juutalainen Udi oli taysin saatanan ANSA mun elamassa; ja sen jalkeen tuli kaikki muu.

Kirjoitan juuri kirjaa elamastani; mutta en tieda ehtiiko se valmistua. Laila Kinnusesta kirjoutettiin hieno kirja vasta kuoleman jalkeen. Mita tama kaikki hyodyttaa???!!!! Kuten Paavali sanoi: “Voi turhuuksien turhuus, kaikki on turhuutta!”

• Psyko-Barbie

Osa 6 (6):

"Rakas Jeesus Kristus; armahda hanta myos ja anna pelastua taivaanvaltakuntaan. Julia on siella; olen nahnyt hanet. Keraatko nyt lopunaikoina maallista mammonaa; kun kohta kaikki katoaa kuitenkin? “Silla taman maailman himo katoaa mutta Jumalan sana pysyy iankaikkisesti.” Se joka pysyy vahvana loppuun asti, pelastuu. Amen." (3.8.18)

• suuresti.....naurattaa

Mika Kehä varmaan nauraa matkalla pankkiin, jos sattuisi tuon purkauksen jostain lukemaan. :D

• EläintenystäväMalmilta

Psykoosia pukkaa ja pian sekobarbi päätyy vajakkisiskonsa viereen maatumaan Malmille. Koirani oikein innolla odottelevat koirapuiston avajaisia! ;)

• Elämän-ehtoopuoli

Tuksu ei kuitenkaan näe eikä myönnä itsellään olevan mitään ongelmia.

• joopajoo111000

Meni ihan kylmät väreet lukiessa,nyt on huurua enemmän kun laki sallii.

• Seko.tekstiä

Tässä seuraus, kun mieleltään epävakaa vetää viinaa ja nappeja sekaisin, Tajunnanvirta on uskomatonta!

• fnieiwi

Kylläpä Johanna jaksaa jauhaa Mikan rahoista.

• Ihmispiru

Johanna Tukiainen on antikristus.
        Älkää kukaan uskoko häntä!

• Hulluja_riittää

Ei voi olla lapsellisempia ja sairaampia ihmisiä kuin nuo Hymyn näädät. Joku tuksulogian kandi jaarittelee aiheesta päivät pitkät ja twisted sister (tai jotakin sinne päin) etsii kiimoissaan vanhoja kuvia ja videoita. Tuksu on mt-potilas, mutta ihan samalla tavalla toi porukka on hoidon tarpeessa!

• En.minä.vaan.toiset

Miks sitten käyt lukemassa ja katsomassa videoita ja kuvia? Miten se on huonompi kuin esim. tämä palsta, jossa väännetään päivästä toiseen samasta aiheesta? Itsekin olen täällä seuraamassa asioiden kulkua. Täällä tosin ei saa julkaista kuvia ja videoita.
        Enkä nyt ala taas vääntää kaikkia vanhoja perusteita sille, miksi Tuksua ylipäänsä seurataan.

• Ahkeruus.on.ilomme

Onko Johanna ilman elättäjää ja rahat loppu, kun entisiä miehiä imartelee? Siihen on tietysti ratkaisu: Työnteko!

• Takiainen

Se etsii uutta elättäjää. Ei ihme, jos saa törkyvastauksia lähestymisyrityksiin, kun ajattelee, mitä tuokin mies on kokenut Tuksun taholta, ja mikä nyt on Tuksun tilanne ja ulkonäkö. Pelkästään se, että kymmenen vuoden kuluttua on taas pyrkimässä riippakiveksi ja ottaa yhteyttä, kun toinen on juurikin vihdoin päässyt irti lopullisesti. Pönttö vaan ei usko, eikä ymmärrä ihan selvää asiaa.

• asddghjj

Kuka nyt Johannan työllistäisi, ja mihin työhön?

Ja jos hän tuossa exäänsä yritti *imarrella*, niin aika ihme tekstiä oli kyllä...kaikenlaista syyllistämistä ja haukkumista.

• Hamraa
        asddghjj kirjoitti:

Kuka nyt Johannan työllistäisi, ja mihin työhön?

Ja jos hän tuossa exäänsä yritti *imarrella*, niin aika ihme tekstiä oli kyllä...kaikenlaista syyllistämistä ja haukkumista.

Vaikka kaupan kassalle. Siwoja ei tosin enää ole...

• Pitkäkyntinen.tuksu

Ei sovi varasteleva henkilö kauppaan töihin.

• asddghjj
        Hamraa kirjoitti:

Vaikka kaupan kassalle. Siwoja ei tosin enää ole...

Eiköhän kaupan kassalle ole sellaisiakin työnhakijoita, jotka tulevat luotettavasti, ajoissa ja selvinä töihin. Ei Johanna pärjäisi palvelualalla. Möi aikoinaan kukkia, joo, mutta siinä vaiheessa taisivat demonit olla hiljaisempia ja myös henkilökohtainen hygienia eri tasolla kuin nyt.

• Lpasikiristäjä

Onko tuo Tunkin selostus tulkittava niin, että hän on pyöräyttänyt "pyhän hengen avulla" Mikan siittiöstä (maallisesti syntymättömän) lapsen, joka on nyt Taivaassa? Siellä lpasenhoitajan toimii Julia Tukiainen parhaillaan.

Edelleen, jos Mika luopuisi kaikesta omaisuudestaan, mm. Albertinkadun asunnosta saamistaan rahoista ja Siuntion omakotitalostaan, ja antaisi omaisuutensa Tunkille, Mika pääsisi lapsensa luo Taivaaseen, mutta muuten ei?

• Saatanalliset.säkeet

Tällainen sairas logiikka saattaa asiassa olla. Ei Tukiaisen kirjoitus ole terveen ihmisen tuotosta.

• Vispiläkauppias
        Saatanalliset.säkeet kirjoitti:

Tällainen sairas logiikka saattaa asiassa olla. Ei Tukiaisen kirjoitus ole terveen ihmisen tuotosta.

Jep. Vaihtokaupasta on kyse: Mikan rahat ja varallisuus Tunkille nyt - ja taivaallinen lapsi on sitten Mikan aikanaan.

• TuksuPäättää

Näin on. Ensialkuun asuntorahat -ja pääsy taivaaseen lapsen kanssa. Kun rahat on tuhlattu, taivaspaikka perutaan kunnes taas Mika luovuttaa talonsa.

• Sjundeåån
        TuksuPäättää kirjoitti:

Näin on. Ensialkuun asuntorahat -ja pääsy taivaaseen lapsen kanssa. Kun rahat on tuhlattu, taivaspaikka perutaan kunnes taas Mika luovuttaa talonsa.

Tunkin tavoite on päästä Siuntion omakotitaloon asumaan Mika Kehän luo. Siis pois Liljendalista ennen kuin syksyn Ruska iskee mielihyvärataan!!!1!1

• kkgfssertyuiuuyt

Media on pilannut Johannan elämän,just joo,mutta Hymylle annettu haastis yksinoikeudella.Jiiihaaaa!

• Tämä.on.varoitus

Johanna Tukiainen on pahan oma! Pysykää hänestä erossa, kaikki ketkä pystytte.

• Riivattu-Sielu

Joko te uskotte, että Johanna Tukiaisessa asuu RIIVAAJA!!!!

• Huii

Pakkohan se on uskoa. Ei kristitty noin käyttäydy.

• öylätt

Tunkin muka abortoitu sikiö leikkii repaleisena Kooman kanssa taivaassa. Oliko se pippelipappa vai ihan Barbie-lyllerö, joka kävi vilkaisemassa asiaa.

Ja koko ajan se on kännissä. Vain kolme taukoa ollut ryyppäämisessä; silloin kun viina on loppunut ja Vellimuna on ollut duunissa iltavuorossa.

• Tziisus-Kreist

Tunkki nillitti:

"Taalla FB:ssa on salattuja, naisten yllapitamia viharyhmia kohdistuen minuun; ja sinne kopioidaan myos kauniit ja hyvat kuvani; ja niita herjataan ja solvataan.
      Sitten; jos haukkujani eivat paase stalkkaamaan tanne sivujani; he pyrkivat Instagram sivuilleni.

Seiska kayttaa taysin ilman lupaani kuviani ja muut jakavat elamaani netin torkypalstoille. SANON ETTA NYT RIITTI!!!!!!! Jakakaa rauhassa nyt kristillisia kuviani ja tekstejani! Seiska; olette myos taysin vapaa jakamaan kristillista sanomaa jota laitan Instaan ja tanne. Toimittajissa on paljon myos ns. “naatia.”

Mua on ihan turha pitaa tyhmana, olen kaikkea muuta.

Eraista tahoista teen nyt rikosilmoituksen; mutta suurimman osan annan olla. Koska Jumalan tuomio on kuitenkin niin lahella. Ja se on enemman kuin kammottava, se on hirveampi kuin ihmismieli pystyy edes kasittamaan. Olen nahnyt osan siita."

• Totuus.pulsusta

Jos joku tuomitaan viimeisellä tuomiolla niin se on Johanna itse! Niin paljon on Raamatun sanaa vastaan elänyt. Mitä kuviin tulee, niin nehän ovat muokattuja. Oikeasti Tukiainen näyttää aivan toiselta, elähtäneeltä, turvonneelta alkoholistilta.

• Kaikki.mennyt

Kauankohan tämäkin somehiljaisuus jaksaa kestää tällä kertaa? Se on Tuksun julkisuuden loppu, hänelle kestämätön tilanne, vaikka muutoin olisikin ainoa oikea ratkaisu, jos haluaisi ja pystyisi laittamaan elämänsä kuntoon. Olisi tosissaan raittiuspyrkimystensä kanssa ja aloittaisi toisenlaisen elämän rakentamisen. Täysi mahdottomuus kuitenkin hänelle.

• Tunkin.sepustuksia

Ja Tunkki, lopeta se Raamatun vääristeleminen, juoppoharhojesi esittäminen uskonnollisina "näkyinä" ja totena, sekä Jumalan viimeisen tuomion julistaminen kaikille muille, ja etenkin sinua "loukanneille", paitsi itsellesi. Jätä se ämerikkalaisten jyytuub - filmien ja muun fiktiomateriaalin jakaminen ympäriinsä suomalaisille luterilaisille ja vähemmistöuskontojen harjoittajille. Kukaan, siis ei kukaan, halua niitä nähdä, eikä juttujasi kuunnella. Pöllöt puhuvat ja kellot pysähtyvät. Tuo on todellakin pakanallista.
      Et ole käynyt taivaassa sen paremmin kuin pappasikaan. Kukaan ei ole siellä "vieraillut". Jos joku on sinne päätynyt, ei ole tullut takaisin kertomaan. Raamatun opetusten mukaan kuolleet herätetään viimeisenä päivänä. Vasta silloin jaetaan tuomio, eikä sinne mennä perhekunnittain. Moni tulee yllättymään siitä, ketkä sinne taivaaseen kutsutaan.

• Albertin-lude

Tunkki haluaa, että Mika Kehä ostaa rahoillaan Tunkille uuden kämpän Stadin keskustasta. Painostus miestä kohtaan on kovaa kulisseissa.

• Kuikamoinen

Helsingin keskustaan olis päästävä. Muttei onneksi pääse enää.

• reslisointia
        Kuikamoinen kirjoitti:

Helsingin keskustaan olis päästävä. Muttei onneksi pääse enää.

Toisaalta, nykyisen asunnon vuokra on suhteellisen korkea. Kyllä Helsingistäkin vuokrakämpän samoin kustannuksin saisi, mutta ei yhtä isoa ja saunallista. Syksyllä opiskelijat rynnivät Helsinkiin, ei onnistu. Tuskinpa Veijokaan hänelle asuntoa pääkaupungista ostaa. Ellei sitten myy omaisuuttaan ja muuta daamin kanssa Helsinkiin, josta käsin kävisi töissä Loviisassa. Eri asia kiinnostaako yhteisasuminen kumpaakaan.

• Kantakaupunki_2018
        reslisointia kirjoitti:

Toisaalta, nykyisen asunnon vuokra on suhteellisen korkea. Kyllä Helsingistäkin vuokrakämpän samoin kustannuksin saisi, mutta ei yhtä isoa ja saunallista. Syksyllä opiskelijat rynnivät Helsinkiin, ei onnistu. Tuskinpa Veijokaan hänelle asuntoa pääkaupungista ostaa. Ellei sitten myy omaisuuttaan ja muuta daamin kanssa Helsinkiin, josta käsin kävisi töissä Loviisassa. Eri asia kiinnostaako yhteisasuminen kumpaakaan.

Kyllä yhteisasuminen helsingin kantakaupungissa kenen tahansa kanssa aivan varmasti sopisi Johannalle kunhan joku vain maksaa kulut!

Ei Johanna itse maksaisi yhtään mitään.

• vikamikazika

Kovasti kaipaa takaisin entiseen, mutta kovasti on myös patoutunutta katkeruutta. Nouseeko nämä pintaan aina kun nykyisen miehen kanssa on erimielisyyttä?
      Miksi muuten Veijo sulkee ja hallinnoi Johannan puhelinliittymiä, ovatko ne hänen nimissään?
      Tuo dramaattinen kirjoitustapa kuuluu asiaan, ei välttämättä merkitse sen kummempaa, vaikka vaikuttaakin tuomiopäivän julistukselta tms.

• Fkielwndjj

Puhelinliittymä lienee Veijon nimissä ja hänen maksama, ei Johannalla varmaankaan ole luottotiedot kunnossa jotta pystyisi omaa liittymää hankkimaan. Saati rahaa ja järjestelmällisyyttä, että pärjäisi prepaid-liittymälläkään.

• Jaajaaa

Taitaa itse pelätä viimeistä tuomiota, kun siitä jatkuvasti hokee! Ja on syytäkin, koko ikänsä synnissä elänyt ja elää yhä.

• Elonkierto

Karma kolkuttelee...

• Datapäivitys

Kyllä Helsingistä asunnon saa, jos on luottotiedot kunnossa ja maksukykyä. Sossulla on tarpeeksi omiakin asiakkaita, ettei se ota ulkopuolisia riesoikseen, varsinkaan, jos kyseessä oleva panostus ei tuottaisi edes työpanosta ja veroja hallinnon kassaan. Nykyinen asuinkunta saa siis huolehtia jäsenekseen ottamastaan uudisasukkaasta parhaan kykynsä mukaan, maksoi sen vuokrat kuka hyvänsä ja siitäkin huolimatta, että eivät maksa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      149
      2852
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      365
      2030
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      40
      1757
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      35
      1698
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      32
      1401
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      94
      1213
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1173
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      327
      949
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      110
      938
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      782
    Aihe