Idiotismi pitäisi kieltää

Se on hyvä asia että vihapuhe on kielletty, mutta nyt pitäisi vaan ottaa tämä asia pidemmälle ja alkaa kieltämään myös muita asioita, niin että voimme elää paremmassa yhteiskunnassa. Toinen asia vihapuheen jälkeen joka pitäisi kieltää on idiotismi minun mielestä, koska idiotismi on huonoksi yhteiskunnalle, ja kukaan ei tykkää idiooteista.

Mitä mieltä olette, pitäisikö idiotismi kieltää? Voisi antaa muutaman päiväsakon ihmisille jotka on idiootteja tai kannattaa idiotismia, ja jos kyseessä on vakavampi idiotismi, voisi laittaa heidät vankilaan.

Joku saattaa ehkä kysyä että mitä tarkoitan idiotismilla, mutta se ei ole tärkeää tässä, vaan tärkeää on että me kielletään idiotismi, koska se on huono asia, aivan kuten vihapuhe. Olen myös miettinyt että vihan vois ehkä kieltää myös, koska vihaiset ihmiset paljon aiheuttaa ongelmia.

17

522

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mäoonoikeessäootvääräs

      Kaikki ketkä on erimieltä kuin minä pitäisi kieltää.

    • Sellaistako

      Jos idiotismi olisi kielletty Suomessa, niin tämäkin aloituskommentti jouduttaisiin sensuroimaan, koska siinä useassa kohdassa esiintyy tuo kielletty sana "idiotismi".
      Sellaistako tarkoitit?

      • pakumies671

        Olisiko sitten enää jääkiekkoa lainkaan, en usko.


    • vapaasana

      Sananvapauteen kuuluu myös vihapuhe. Mitä sananvapautta se on, jos jollakin verukkeella puheenaiheita kielletään. Samantien voisi kieltää Sipilän ja muiden politiikkojen valehtelu, sekä moni muu puheenaihe. Suomessa on rajoitettu sananvapautta mielivaltaisesti, ja tuntuu ettei suurin osa typeryksistä sitä tajua. Minä ainakin harjoitan edelleen vihapuheita, koska se kuuluu minulle sananvapauden nojalla. Minulla on oikeus sanoa: Matut ovat Suomen syöpä, ja roskasakkia sekä vieraslaji joka on hävitettävä maastamme. Jos tuota en saa sanoa....niin mitä sananvapautta sitten on?

    • EiMeneOikein

      Vihapuhe termi on absurdi, koska ei toimi kuin yhteen suuntaan, toisenlaista vihapuhetta saa vapaasti suoltaa ja julkaista, jota näemme päivittäin, nimittäin natsiksi ihmisten nimittely, se on myöskin vihapuhetta, kun joka päivä Suomalaisia ihmisiä verrataan ikivanhaan saksalaiseen aatteeseen, ja se loukkaa ihmisiä, jotka ovat isänmaallisia, mutta eivät mitään natseja. Tätä vihapuhetta ei kukaan ole kieltämässä, eikä ps puolueen törkeää nimittelyä ja herjaamista, toisin päin olisi fazerin ruskea botti koko ajan sensuroimassa tekstiä.

    • sergseggt

      No saahan sitä sanoo mitä huvittaa mutta miks sen mukaan pitäs asiat sitten tehdä, se on sitä idiotismia, nimenomaan.

    • liberafuck

      Sananvapaus on ollut aina hienoimpia asioita Suomessa.
      Itse olin enemmän liberaali kuin konservatiivi, mutta täytyy myöntää, että koska viihde ja elokuvat ovat onnistuneet kääntämään useimmat ihmiset liberaaleiksi, niin sananvapaus on nopeasti alkanut kärsiä. Todella harva sohvaperuna on mediakriittinen katsoessaa näitä Netflixin tarkkaan valikoituja filmejä. Juuri niin. Valikoima on juurikin globalistisesti harkittu.
      Netflix on Ylen ohella yksi pahimmista agendan pakottajista. Viihdettähän sieltä löytyy, mutta älykäs ihminen huomaa aika äkkiä kuinka samansuuntaista tyhjyyttä siellä on tarjolla.

    • kyllä-

      kielto hyvä,koska lähes kaikki päättäjät on juuri idiootteja. siitä johdanteena kaikille pikaloparit heti.
      aina kun joku heistä pettää ja puhuu pas--kaa,ulos ko. toimesta heti ilman palkintoja.

    • frsfsrfr

      Se on niin että kun jollain tekosyyllä aletaan sananvapautta rajoittaa niin kohta on kaikki puhe kiellettyä. Joku erimieltä oleva kun aina pahoittaa mielensä.

      • Vanhaope

        Mahdatteko edes tietää missä on suurin lauma herkästi mielensä pahoittavia ?
        Pistäytykääpä joskus peruskoulujen opettajienhuoneissa ...


    • Epäidiootti

      Aloittajan ehdotus kuulostaa idioottimaisen hyvältä!

    • KielletäänKaikki

      Sananvapaus on periaatteessa hyvä asia, en ole sitä vastaan. Tyhmyys pitäisi kieltää lailla, rangaistuksena joko sakkoa tai vankeutta.

    • IdEikameli

      Täytyy mennä idiotismin juurille ja lopettaa sieltä.se idiotismi lopettamalla idiotismin sananvapauden joka on blaa...blaa...blaa... ja konkreettinen kamelinpaska.... se on ihmiskunnan idiotismin lähde.

    • GsP1

      Vai pitäisi idiotismi kieltää lain voimalla? Ja vihapuhe myös.
      Ainoa ratkaisu nopeasti on Vaga Bond-saapas naamaariin.
      Loppuu turha järkeily. Kun lasareetista kotiutuu alkaa
      todellisuus hahmottua uudelleen.

    • Eklupe

      Idiotismi eli kamelinpaska olisi hyvä kieltää lailla. Tämä aloitus oli vuosisadan paras.
      Näin voisimme kitkeä idiotismin.

    • " pitäisi kieltää on idiotismi minun mielestä,"


      Tästä on hyvä lähteä.

    • tyrtg

      Joo idiotismi pitäisi kieltää mutta kokoomus on muka laillinen puolue.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2092
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      47
      1644
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1491
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      25
      1468
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1441
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1415
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1397
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1331
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1250
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      6
      1229
    Aihe