Haiskahtaa aika pahasti monokulttuurilta.
monikulttuuri israel puuttuu
21
394
Vastaukset
- pahuuden.pesä
Palestiinan keskitysleirissä on menossa palestiinalaisten kansanmurha, Palestiinaa miehittävät khazarijuutalaiset haluavat sekasortoa, kansannousuja ja massamuuttoa kaikkiin muihin maihin, mutta ei Israeliin.
Israelista käsin khazarijuutalaiset hajottavat ja hallitsevat muuta maailmaa, myös Amerikan Yhdysvaltoja.- Jubba
On ikävää, että palestiinalaisten ylläpitämissä keskitysleireissä on menossa kansanmurha. Outoa vain, että näillä alueilla väestön määrän kasvu on lähes maailman suurinta.
Kuinka tällä kerralla määrittelee Palestiinan? Tai siis, ettehän te ole tienneet ennenkään mitä sillä tarkoitatte, joten ette ole sitä ennenkää osanneet määritellä.
Harvoihin valtioihin on ollut suhteessa niin paljon massamuuttoa kuin Israeliin.
Pelkkää tietämättömien höpinää nuo teidän kirjoituksenne.
- tylsää
Mistäpä moisen sanan keksit? Minä en ole tavannut Israelissa yhtään "khazarijuutalaista". Muutenkin tällaiset mielipiteet on aikaisemman toistoa. Vailla minkäänlaista tietoa ja todenperää.
- israhell
Minä en ole tavannut Palestiinassa ja koko Lähi-Idässä yhtään aitoa juutalaista
- Jurrikka
israhell kirjoitti:
Minä en ole tavannut Palestiinassa ja koko Lähi-Idässä yhtään aitoa juutalaista
Oletko milloinkaan käynyt Palestiinassa tai Lähi-Idässä? Missä ja milloin?
- Jubba
Jurrikka kirjoitti:
Oletko milloinkaan käynyt Palestiinassa tai Lähi-Idässä? Missä ja milloin?
Hän on monet kerrat kertonut ettei ole käynyt eikä uskalla käydä. Hän on levittämänsä valhepropagandan vanki.
- terroristit
loivat valtion terrorilla,
pitävät sitä yllä ja laajentavat terrorilla,
lähtö tulee hypynlailla zionin terroristeille...
Miten niin monikulttuuri puuttuu? Arabit ovat esimerkiksi Israelin hallituksessa ihan ensimmäisestä vaaleista saakka.
- Oudoksuvaa
Israelin parlamentti hyväksyi varhain torstaiaamuna kiistellyn lain, joka korostaa voimakkaasti Israelin valtion juutalaista luonnetta.
Lain mukaan vain juutalaisilla on oikeus toteuttaa kansallista itsemääräämisoikeutta Israelin valtiossa, kertoo israelilaislehti Haaretz... - Oudoksuvaa
Uusi laki korostaa Israelin valtion juutalaisuutta,
arabia menettää asemansa virallisena kielenä...
Israelin juutalaisuutta korostavasta, kiistellystä lakipaketista puuttuvat vähemmistöjen asemaa turvaavat kohdat, Lähi-idän tutkimuksen professori... - entiedäf
Oudoksuvaa kirjoitti:
Uusi laki korostaa Israelin valtion juutalaisuutta,
arabia menettää asemansa virallisena kielenä...
Israelin juutalaisuutta korostavasta, kiistellystä lakipaketista puuttuvat vähemmistöjen asemaa turvaavat kohdat, Lähi-idän tutkimuksen professori...Tuollainen laki saattaa aiheuttaa ongelmia myös ns, rauhallisten arabien keskuudessa.
- eipäzionistitSiitäVälitä
zionistit eivät ole rauhallisia...
Oudoksuvaa kirjoitti:
Israelin parlamentti hyväksyi varhain torstaiaamuna kiistellyn lain, joka korostaa voimakkaasti Israelin valtion juutalaista luonnetta.
Lain mukaan vain juutalaisilla on oikeus toteuttaa kansallista itsemääräämisoikeutta Israelin valtiossa, kertoo israelilaislehti Haaretz...Öhh... Ei ihan. Ainoa muutos oli arabiankielen muuttuminen "virallisesta kielestä" siihen että se on "erityisaseman omaava kieli" joka silti on pakollinen kaikille opiskella koulussa ja kaikki viralliset tekstit ja tiekyltit on silti pakollista tehdä myös arabiaksi.
Mielestäni ei ole mitään hyötyä tehdä vastaavaa symbolista elettä josta tulee vain haittaa valtiolle.entiedäf kirjoitti:
Tuollainen laki saattaa aiheuttaa ongelmia myös ns, rauhallisten arabien keskuudessa.
Jep, joskin onneksi rauhalliset arabit päättivät toteuttaa sen mielenilmauksella eikä väkivallalla. :)
https://www.independent.co.uk/news/world/middle-east/israel-jewish-nation-law-protest-arab-tel-aviv-benjamin-netanyahu-a8487996.html
- Jubba
Niinkö? On se ainakin huomattavasti monikulttuurisempi kuin Suomi. Miksi otit asian puheeksi?
- francia
Kielipolitiikassa Israel on ottanut askeleen taaksepäin.
- judeterot
Miksi juudet ovat terroristeja????!!!!
Kaikki on mahdollista silloin kun sulkee korvansa ja silmänsä ja kuvittelee tarpeeksi vahvasti :)
- pojillerikkaidentyttäret
Kun Israelin tyttäret naivat hutuja ja tutseja niin minä uskon monikulttuurisuuteen.
- ForIsraelJames
Aivan loistavaa toimintaa Israel.
Ei yhdenkään itsenäisen ja demokraattisen valtion pitäisi mokuttaa.
Israel on Juutalainen maa. Suomi on Kristitty maa.
Jumala Israelia ja Suomea siunatkoon.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72508- 1211771
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill391477Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1231446Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1671299- 1461260
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1521251- 521198
- 591138
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.531029