Hyvätvanhemmat

Syyläotta

Pankaa nyt se jäläkikasvu kurihi. Kirkolla ja ympäri kylää paskotaan paikkoja. Käykää yhdessä korjaamassa ja siivoamassa paikat.
Nimiä on tiedossa.

18

1147

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ylisenakka

      Soita poliisille.
      Ilkivallan ja sotkun uhrit: tehkää rikosilmoitus. Kyllä alaikäisetkin ovat korvausvelvollisia, jos jotain ovat rikkoneet.

      • Kuriseollapitää

        Ja vanhemmille ilmoitetaan. Oppivatpa kerrasta.


      • Asukas

        Toivottavasti olet tosissaan, ilmoita jos tiedät ketä. Kiitos jo etukäteen, ei tästä muuten tule rauhaa ellei joku puutu tähän villinlännen menoon.


      • Anonyymi
        Asukas kirjoitti:

        Toivottavasti olet tosissaan, ilmoita jos tiedät ketä. Kiitos jo etukäteen, ei tästä muuten tule rauhaa ellei joku puutu tähän villinlännen menoon.

        Tää on laatua. Katokaa tätä mitkä ne erot on ollu. Ihan super hyvää. Onks nää itse tehtyjä tai huomioidaanko se. Mä en usko etty me ollaan kaikki sukua niille. Mä annan kaikille peukut.


    • Järjetöntä

      Vanhemmat voisivat joskus ajella kylälle katsomaan millaista menoa ja meininkiä nuoriso kylällä pitää. Ja jos ei muuta niin kuunnelkaa hetken jossain millainen meteli niistä viritetyistä laittomista mopoista ja kevareista lähtee.

      Joidenkin vanhemmat tokikaan ei välitä mitään mitä lapsensa touhuaa, sen näkee ja kuulee joidenkin talojen pihoja katsellen.

      • Tosiikävää

        Eihän se mukavaa oo ku sotketaan ja rälläkään mutta ihantotta ei se aiva terveeltä tuo sunkaa touhu kuulosta. "Ja jos ei muuta niin kuunnelkaa hetken jossain millainen meteli niistä viritetyistä laittomista mopoista ja kevareista lähtee." Kuunnelkaa hetken jossain? Siis sinäkö oikiasti kykit jossain pusikos kuuntelemassa? "näkee ja kuulee joidenkin talojen pihoja katsellen." Kaikenlisäksi pyörit stalkkaamas ihmisten pihoja? Hommaa ny hyvä ihminen ystäviä, tai aloita joku harrastus. Toimivin neuvo taitaa kuitenkin olla, että käy juttelemassa jollekkin ammattilaiselle. Tuo ei oo normaalia.


    • Wartiax

      Valvontakamerat käyttöön niin nähdään kenen pennut siellä sotkevat ja rikkovat.

    • Oikein

      Onko osuuskauppa palkannut vartija firman käymään kaupalla, näinkö väärin?

    • Kuortaneonankea

      Fb:ssa ollut asiasta joskus aiemmin keskustelua. Puolet keskustelijoista on sitä mieltä, että ei nuorten häiriköintiin ole syytä puuttua. Tätä perustellaan sillä, että on sitä aikoinaan itsekin "tullut tehtyä kaikenlaista". Ei tuollaisella järjen juoksulla kykene nuorisosta toisia huomioon ottavia kansalaisia kasvattamaan.

      Viimeisimpänä puhuttu, että nuorille pitäisi olla joku oma kokoontumispaikka. Kukahan senkin maksais? Ja vaikka paikka olisi, kuka takaa, ettei sitäkin rikota? Ja vähentyiskö tuo mopo/traktoriralli tuollaisella teinikahvilalla?

    • JohannesPiilola

      Vieläkö Kuortaneella on nuorisoa? Itse olen elänyt siinä luulossa, että pahinta tuhoa paikkakunnalla tekevät keski-ikää, keskikaljaa ja Keskusta-puoluetta lähellä olevat.

      • dwarfismiaivoitus

        On nuorisoakin. Vähän, mutta yhtä tolloja kuin vanhempansa.


    • Menishetiperille

      Jos kerran on nimiä tieros nii miks pitää täälä uluvoa ku vois mennä suoraa ovelle asian esittämään. Ei ne kaikki vanhemmat täälä varmaa kyylää. Ma ummarra

    • Osuuskauppa

      Niitä on muutama tyyppi S marketin kulmilla jotka kyttää sairaan lailla,kun ei muuta tekemistä ole,liian varhain eläkkeelle.

    • Hymypoika

      Ei meidän kultapoika mitään sotke vaan naapurin kanksterisälli.

    • Faktaatietoa

      Kirjoittajien kakarathan siellä paskovat ja sotkevat. Perimässä menee.

      • Aikaoutoa

        Paskovat?? Siis siellä kaupan pihalla vai missä? Ei kuulosta kovin hygieeniseltä.


    • Anonyymi

      Nykykasvatus alkaa näkyä, eroperheet, yms.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      376
      3481
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      185
      1567
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      66
      1297
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      145
      1162
    5. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      853
    6. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      164
      825
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      116
      794
    8. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      24
      789
    9. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      48
      786
    10. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      46
      782
    Aihe