Meikäläisen meisseli

jäbä17

Moi. Tämmönen juttu juolahti mieleen, että mitä mieltä porukka on (lähinnä naiset, mutta kaikki voi kyllä kertoa) Olen 17-vuotias ja vehkeeni on 19cm pitkä ja ympärysmittaa en osaa sanoa. Vehje tuon 19cm ollut, ehkä sen puolitoista vuotta jo. Onko hyvänkokoinen?

11

918

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hyvänkokoinen ja pituus vallankin. Jos se ei mahdu wc-paperihylsyyn, sitä voisi luonnehtia ihan oikeasti isoksi.

Kohta kuitenkin eräs Asko tulee kertomaan, että pilisi on vain keskikokoinen kaksitoistasenttinen ja ohut. Koska hänellä on sellainen ja kenelläkään ei voi olla isompaa, koska keskimitta on kaksitoista :D

• jäbä17

Kiitos vastauksesta :) Tosiaan joo ei mahdu wc-paperihylsyyn. Varmaan tulee kaikennäköstä kommenttia joo :D

• Eiarpaonnea

Kai se ympärysmitta on helppo mitata. Ei kuulosta siksi ihan oikealta jutulta. Mutta naisena voin sanoa, ettei suuresta pituudesta ole mitään iloa jos on ohut tikku. Lyhyempikin mutta paksu ja sen taidokas "omistaja" on paljon parempi seksikumppani. Mutta ihan nysäkään ei ole minun mieleen ainakaan.

• jäbä17

Kyllä juttu ihan oikea on.

• StanleyMeasure

En ymmärrä näitä ympärysmitta ihmisiä... Miksei mitta pöydälle, kulli mitan päälle ja näet halkaisijan...

• Zivago

Minulla pituus 17,5 - 18 cm ,paksuus (=ympärysmitta) 15,5 cm . Paksuus varsinkin ilahduttaa.

• Mies40v

Sulla on hyvänkokoinen kikkeli ja voit olla siihen tyytyväinen (mulla 18cm.) Kiva kun olet noin nuori. Sulla on vielä kaikenlaisia kokemuksia ja kokeiluja edessä. Tutustu vielä suuseksin saloihin ja muutenkin eri juttuihin ja susta tulee todella taitava ja suhun tullaan oleen tyytyväisiä, kunhan pidät ittes muutenki kunnossa.

• lamminlikka

On oikeasti ISO ,oikea hengenahdistaja. Onnittelut.

• Mun pippeli mahtuu wc-paperihylsyyn. 😊

• Niinvarmaan

Älä jauha paskaa.

• komeeaa

Kyl tuo on ihan XL-kokoa. 5-6cm pisempi kuin keskiarvo patukka.
      Onnee vaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas nuoren kuolema

Vasunmäentiellä paha onnettomuus. Nuori nainen menehtyi. Niiin sydäntä riipaisevaa 😭
      Lapua
      174
      6799
    2. Elikkäs persuissa ovat pahimmat häiriköijät

Koska sieltä tuli kaikkein kovin ulahdus. Persujen peesissä seuraa kokoomus js hajuraon päässä röhkii kepulaiset. Olipa
      Maailman menoa
      79
      3690
    3. "Skandaali muhii SDP:ssä" - "pelon ilmapiiri vallitsee"

Puolueen johto on vähintään vastuussa ilmapiiristä, jossa häirinnän uhrit eivät ole saaneet ääntään kuuluviin. Vyyhdin
      Maailman menoa
      121
      3603
    4. Tehomaksu rankaisisi normaalista sähkönkäytöstä

Energiaviraston valmistelema tehomaksumalli herättää aiheellista huolta erityisesti tavallisten kotitalouksien näkökulma
      Maailman menoa
      76
      2888
    5. Ahdistelu ongelmaa vain vasemmistossa - ei oikeiston edustajissa

Mutta demarit ovat tunnetusti sivistymättömiä, ja vähemmän fiksuja.
      Maailman menoa
      44
      2440
    6. Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"

sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni
      Maailman menoa
      72
      2298
    7. Kuinka paljon teillä

on ikäeroa?
      Ikävä
      129
      1880
    8. Sinusta kulta paljastuikin yllättävä

taito. Vaikuttavaa. ❤️
      Ikävä
      54
      1328
    9. Trump asettaa Grönlannin kaappausta vastustaville Euroopan maille 10% tuontitullin

Suomi mukana näissä maissa. Myöhemmin Trump aikoo nostaa tuontitullit 25%:iin kesäkuun alusta, jos Grönlannin kaappausta
      Maailman menoa
      376
      1303
    10. Miksi suorittamisesta tulee

Miksi suorittamisesta tulee hyvä fiilis? Mitä sillä paikataan? Jollekinhan se voi olla jopa terapeuttista, mutta itse a
      Sinkut
      57
      1188
    Aihe