Meikäläisen meisseli

jäbä17

Moi. Tämmönen juttu juolahti mieleen, että mitä mieltä porukka on (lähinnä naiset, mutta kaikki voi kyllä kertoa) Olen 17-vuotias ja vehkeeni on 19cm pitkä ja ympärysmittaa en osaa sanoa. Vehje tuon 19cm ollut, ehkä sen puolitoista vuotta jo. Onko hyvänkokoinen?

11

893

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hyvänkokoinen ja pituus vallankin. Jos se ei mahdu wc-paperihylsyyn, sitä voisi luonnehtia ihan oikeasti isoksi.

Kohta kuitenkin eräs Asko tulee kertomaan, että pilisi on vain keskikokoinen kaksitoistasenttinen ja ohut. Koska hänellä on sellainen ja kenelläkään ei voi olla isompaa, koska keskimitta on kaksitoista :D

• jäbä17

Kiitos vastauksesta :) Tosiaan joo ei mahdu wc-paperihylsyyn. Varmaan tulee kaikennäköstä kommenttia joo :D

• Eiarpaonnea

Kai se ympärysmitta on helppo mitata. Ei kuulosta siksi ihan oikealta jutulta. Mutta naisena voin sanoa, ettei suuresta pituudesta ole mitään iloa jos on ohut tikku. Lyhyempikin mutta paksu ja sen taidokas "omistaja" on paljon parempi seksikumppani. Mutta ihan nysäkään ei ole minun mieleen ainakaan.

• jäbä17

Kyllä juttu ihan oikea on.

• StanleyMeasure

En ymmärrä näitä ympärysmitta ihmisiä... Miksei mitta pöydälle, kulli mitan päälle ja näet halkaisijan...

• Zivago

Minulla pituus 17,5 - 18 cm ,paksuus (=ympärysmitta) 15,5 cm . Paksuus varsinkin ilahduttaa.

• Mies40v

Sulla on hyvänkokoinen kikkeli ja voit olla siihen tyytyväinen (mulla 18cm.) Kiva kun olet noin nuori. Sulla on vielä kaikenlaisia kokemuksia ja kokeiluja edessä. Tutustu vielä suuseksin saloihin ja muutenkin eri juttuihin ja susta tulee todella taitava ja suhun tullaan oleen tyytyväisiä, kunhan pidät ittes muutenki kunnossa.

• lamminlikka

On oikeasti ISO ,oikea hengenahdistaja. Onnittelut.

• Mun pippeli mahtuu wc-paperihylsyyn. 😊

• Niinvarmaan

Älä jauha paskaa.

• komeeaa

Kyl tuo on ihan XL-kokoa. 5-6cm pisempi kuin keskiarvo patukka.
      Onnee vaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5144
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      25
      4328
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      2461
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2244
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      1998
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1908
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1587
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1521
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1247
    10. Kerranki asiat oikein

Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa
      Haapavesi
      10
      1174
    Aihe