Miten Persu-kommunisti lisääntyy ?

Olen miettinyt ja havahduin, että tämä suomalainen ja suomalainen kulttuuri ja
rodun ja ihonvärin ja tavan ja tyylin säilyttäminen ? Tehän olette juuri tämän
takia hyvin EU-vastaisia ja haluatte rajat ja oman maanne ja valtakuntanne eikö ?

A) Meidän täytyy pysäyttää suomalaisen rodun ja kulttuurin kehitys vuoteen 1944.
Sodanjälkeinen kommunisti-suomalainen on Persuilla se suuri tavoite ja siitä kolhoosi
ja valtio valtakunta eikö ... ?

B) Miten ja missä on säilynyt tällainen kulttuuri ja rotupohja ja tämä suomalainen
jälleenrakentaja, joka ei lähtenyt 1970 luvulla ruotsiin. Missä ei ole Mäkkäreitä ja
Pizzerioita ja ulkomaiset valmisruuat salaatteineen ei heilu kaupantiskeillä ?

C) Päällimmäisenä väistämättä tulee kaikille mieleen miten suomalainen rotu lisääntyy.
Sillä Ei Persu-kommunisti voi mennä tumman tai puolitumman lapsen tai lapsenlapsen
kanssa Perussuomalaisten ja perussuomalaisena vaikka koulun vappu tai kesäjuhlaan ?
Jos lapsella on vielä afrokampaus ja intialainen kaulakoru ? Sieltä varmasti tulee kenkää ?

Nyt kun päästään siihen itse asiaan! Millä nämä kohdat A, B, C pidetään yllä.
Miten Kanta ja puhdas persu-kommunistinen suku ja tapa pidetään yllä ? Eli ei ulkomaalaisia,
mutta miten jo nyt saastunut väestö ja sen rotupohja saadaan puhdistettua ja miten
turvataan suomalaisten kommunisti-persujen geneettinen jatkuvuus ? Onko Kommunisti-
persuilla siis, niiden kohdalla sterilisaatio, jotka eivät ole rotupuhtaita, kuten vaikka
ruotsin ja saksan ja venäjän ja Thaimaan ja arabimaiden suomalaiset ?

Onko nyt niin, että kommunisti-persut on luoneet suomalaisen rodun ja kulttuurinsa
säilyttämisen pohjaksi " Motherfucker " ja " swingers " juttuja ? Minä olen esittänyt
kysymyksen ihan aihe ja asiapohjalta ja miten nämä rotu ja kansakunta ja kulttuuri
saadaan muuten säilymään... Ymmärrän, että olette hyökänneet jo moneen Pizzeriaan
ja Hamburilaisbaariin samoin, kuin Kebab paikkoihin. Olette myös poikotoineet kielet
ja matkustelun, havaitsin megafoni-huutelusta pakolaiskeskukseen.

Onko Persu pojat teillä näitä " Motherfucker " ja " swingers " juttuja ja katsotteko Te niitä
netistä ?

9

277

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No Persu-kommunistit vastatkaappa tuhon aloitukseen.... !

      Niitä EU:n tuomia etuja voitte mennä kyselemään liiketalouden edustajilta, vaikka
      UMP:n ja Stora enson toimitusjohtailta ja Todennäköiseti Ilmarisen uusi toimitusjohtaja
      antaa Teille selkeän lausunnon, aivan kuten Nordean ja monet Finanssialan julkaisijat.
      Kauppaopiston opettajat ja monet yliopistot ja tiedetoimikunnat.

      Mutta miten Persu-kommunisti lisääntyy ja miten kanta on säilynyt tähän asti ?
      Minä puhun siitä Geneettisestä ja rodullisesta ja siitä kansakunnasta josta TE olette
      kovasti kertoneet... Suomi maana on joutunut maana monen moisiin sukuselvityksiin
      ja voimme siis olettaa, että se suomalainen mikä on 1944 rodullisesti olisi se
      teidän kommunisti-persu kanta ?

      Tehkääppä poijat selvitys, oletteko te yleensä olleet naisen kanssa vai miten on ?

    • Miten Poijat Teidän Persujen porukassa on tuo kansojen tuhoaminen ja minä Tiedän,
      että Aika moni Persu mielii Pattayalle... Ja Toki muutenkin vaara kansan ja kulttuurin
      tuhotumisesta on kyllä oleellinen. Mutta johtuuko se Euroopan Unionista vai
      ihan tästä luonnollisesta asiasta eli ihan pelkästään ULKONÄÖSTÄ ?
      https://www.youtube.com/watch?v=fwzm44cwa4E

    • Vastatkaa poijat, vaikka sieltä Pietarista tähän kysymykseen... Olitte taas palstalla.
      Millä tavalla kansa ja rotu puhtaaksi, oli puhe jostakin venäjän avusta myös ?
      Miten syntyneelle sekarotuisuudelle ja huonoille tavoille ja ruokatarvike liikkeille ?
      Miten Alania kaupat ja LIDL ja Thai Food ja Aasia Centerit ? ?
      Poistuuko kiinalaiset ravintolat ja Mäkkärit ja Coca Colat .... Vähän tietoo... Ketä
      äänestäää ?

    • öööhörrrrps

      Sulla on pahemman luokan pakko-oireinen fiksaatio ja harhaisuutta. Kannatat kommunismia ja samalla haukut kommunismia vastustavia kommunisteiksi xD On sulla poju logiikka. Oisko mitään jos kävisit tutkituttamassa pääsi?

    • aåaäzm

      Älä sano väärää todistusta persuistakaan. Ei kommunisti kannata eroa eu:sta. Eikö kommunisti kannata rajoja kiinni.

      • qåaäzm

        Eikä kommunisti kannata rajoja kiinni. Nyt meni oikein.


    • Eikö Teidän pitäisi tietää miten kommunismi määritellään ja kyllä siellä kansa
      ja rotu ja kulttuuri on hyvin esillä ja yksilöt ja vapaudet on kyllä sillä toisella puolen.

      • qåaäzm

        Niin, eu on kehittymässä juuri tällaiseksi. Nyt sensuuri vain lisääntyy. Katso oikean median artikkelia. Vaikka tuo juttu koskee suuria verkkoyhteisöjä, eu käytännössä toimii samoin.


    • Helppo.havaita

      Sipilän ja Kokoomuksen politiika ja toimet on hyvin lähellä Neuvostoliiton kommunismia. Sieltä ilmeisesti otettu malli.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      693
    4. 50
      587
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe