Olen miettinyt ja havahduin, että tämä suomalainen ja suomalainen kulttuuri ja
rodun ja ihonvärin ja tavan ja tyylin säilyttäminen ? Tehän olette juuri tämän
takia hyvin EU-vastaisia ja haluatte rajat ja oman maanne ja valtakuntanne eikö ?
A) Meidän täytyy pysäyttää suomalaisen rodun ja kulttuurin kehitys vuoteen 1944.
Sodanjälkeinen kommunisti-suomalainen on Persuilla se suuri tavoite ja siitä kolhoosi
ja valtio valtakunta eikö ... ?
B) Miten ja missä on säilynyt tällainen kulttuuri ja rotupohja ja tämä suomalainen
jälleenrakentaja, joka ei lähtenyt 1970 luvulla ruotsiin. Missä ei ole Mäkkäreitä ja
Pizzerioita ja ulkomaiset valmisruuat salaatteineen ei heilu kaupantiskeillä ?
C) Päällimmäisenä väistämättä tulee kaikille mieleen miten suomalainen rotu lisääntyy.
Sillä Ei Persu-kommunisti voi mennä tumman tai puolitumman lapsen tai lapsenlapsen
kanssa Perussuomalaisten ja perussuomalaisena vaikka koulun vappu tai kesäjuhlaan ?
Jos lapsella on vielä afrokampaus ja intialainen kaulakoru ? Sieltä varmasti tulee kenkää ?
Nyt kun päästään siihen itse asiaan! Millä nämä kohdat A, B, C pidetään yllä.
Miten Kanta ja puhdas persu-kommunistinen suku ja tapa pidetään yllä ? Eli ei ulkomaalaisia,
mutta miten jo nyt saastunut väestö ja sen rotupohja saadaan puhdistettua ja miten
turvataan suomalaisten kommunisti-persujen geneettinen jatkuvuus ? Onko Kommunisti-
persuilla siis, niiden kohdalla sterilisaatio, jotka eivät ole rotupuhtaita, kuten vaikka
ruotsin ja saksan ja venäjän ja Thaimaan ja arabimaiden suomalaiset ?
Onko nyt niin, että kommunisti-persut on luoneet suomalaisen rodun ja kulttuurinsa
säilyttämisen pohjaksi " Motherfucker " ja " swingers " juttuja ? Minä olen esittänyt
kysymyksen ihan aihe ja asiapohjalta ja miten nämä rotu ja kansakunta ja kulttuuri
saadaan muuten säilymään... Ymmärrän, että olette hyökänneet jo moneen Pizzeriaan
ja Hamburilaisbaariin samoin, kuin Kebab paikkoihin. Olette myös poikotoineet kielet
ja matkustelun, havaitsin megafoni-huutelusta pakolaiskeskukseen.
Onko Persu pojat teillä näitä " Motherfucker " ja " swingers " juttuja ja katsotteko Te niitä
netistä ?
Miten Persu-kommunisti lisääntyy ?
9
255
Vastaukset
No Persu-kommunistit vastatkaappa tuhon aloitukseen.... !
Niitä EU:n tuomia etuja voitte mennä kyselemään liiketalouden edustajilta, vaikka
UMP:n ja Stora enson toimitusjohtailta ja Todennäköiseti Ilmarisen uusi toimitusjohtaja
antaa Teille selkeän lausunnon, aivan kuten Nordean ja monet Finanssialan julkaisijat.
Kauppaopiston opettajat ja monet yliopistot ja tiedetoimikunnat.
Mutta miten Persu-kommunisti lisääntyy ja miten kanta on säilynyt tähän asti ?
Minä puhun siitä Geneettisestä ja rodullisesta ja siitä kansakunnasta josta TE olette
kovasti kertoneet... Suomi maana on joutunut maana monen moisiin sukuselvityksiin
ja voimme siis olettaa, että se suomalainen mikä on 1944 rodullisesti olisi se
teidän kommunisti-persu kanta ?
Tehkääppä poijat selvitys, oletteko te yleensä olleet naisen kanssa vai miten on ?Miten Poijat Teidän Persujen porukassa on tuo kansojen tuhoaminen ja minä Tiedän,
että Aika moni Persu mielii Pattayalle... Ja Toki muutenkin vaara kansan ja kulttuurin
tuhotumisesta on kyllä oleellinen. Mutta johtuuko se Euroopan Unionista vai
ihan tästä luonnollisesta asiasta eli ihan pelkästään ULKONÄÖSTÄ ?
https://www.youtube.com/watch?v=fwzm44cwa4EVastatkaa poijat, vaikka sieltä Pietarista tähän kysymykseen... Olitte taas palstalla.
Millä tavalla kansa ja rotu puhtaaksi, oli puhe jostakin venäjän avusta myös ?
Miten syntyneelle sekarotuisuudelle ja huonoille tavoille ja ruokatarvike liikkeille ?
Miten Alania kaupat ja LIDL ja Thai Food ja Aasia Centerit ? ?
Poistuuko kiinalaiset ravintolat ja Mäkkärit ja Coca Colat .... Vähän tietoo... Ketä
äänestäää ?- öööhörrrrps
Sulla on pahemman luokan pakko-oireinen fiksaatio ja harhaisuutta. Kannatat kommunismia ja samalla haukut kommunismia vastustavia kommunisteiksi xD On sulla poju logiikka. Oisko mitään jos kävisit tutkituttamassa pääsi?
- aåaäzm
Älä sano väärää todistusta persuistakaan. Ei kommunisti kannata eroa eu:sta. Eikö kommunisti kannata rajoja kiinni.
- qåaäzm
Eikä kommunisti kannata rajoja kiinni. Nyt meni oikein.
Eikö Teidän pitäisi tietää miten kommunismi määritellään ja kyllä siellä kansa
ja rotu ja kulttuuri on hyvin esillä ja yksilöt ja vapaudet on kyllä sillä toisella puolen.- qåaäzm
Niin, eu on kehittymässä juuri tällaiseksi. Nyt sensuuri vain lisääntyy. Katso oikean median artikkelia. Vaikka tuo juttu koskee suuria verkkoyhteisöjä, eu käytännössä toimii samoin.
- Helppo.havaita
Sipilän ja Kokoomuksen politiika ja toimet on hyvin lähellä Neuvostoliiton kommunismia. Sieltä ilmeisesti otettu malli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2715900Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill651929- 1801740
- 1191221
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä131171Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181561067Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71036Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j41961RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j49931Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288922