Neitsyys?

Neitsyt

Mä oon 15wee muija. Mua kiinnostas tietää et minkä ikänen oot? ootko neitsyt?

minkä ikäisenä sen menetit? missä? minkä laiselle ihmiselle?

Itse oon neitsyt, nykyään kun kaikki tuntuis olevan muka niin kokeneita...

31

5132

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tyttö-82

Olen 20v ja olen neitsyt. Poikakaveri minulla kyllä on, mutta en tunne olevani vielä valmis seksiin.

• miehnävoe

...Mutta kunnioitan sua.

On mukava kuulla että vielä löytyy ihmisiä jotka osaavat tehdä oman päänsä mukaan, eikä niinkuin "on siistiä lässynlää".

Uskomatonta kyllä, neitsyys/poikuus tuntuu olevan jonkinlainen luuserin merkki!? Kuvastaa hyvin aikaa jota elämme.

• janzku
        miehnävoe kirjoitti:

...Mutta kunnioitan sua.

On mukava kuulla että vielä löytyy ihmisiä jotka osaavat tehdä oman päänsä mukaan, eikä niinkuin "on siistiä lässynlää".

Uskomatonta kyllä, neitsyys/poikuus tuntuu olevan jonkinlainen luuserin merkki!? Kuvastaa hyvin aikaa jota elämme.

must se on jokaisen ihmisen oma asia millo haluu menettää.. itse oon 15 ja neitsyt. musta tuntuue t suurin osa mun ikäsist jätkist ahluu suhteelt pelkkää "sitä". vai johtuuko se va siintä et tääl lappeenrannas ollaa viel nii pentuja?

• ihmettelen...

Miten ei voi tuntua että on valmis seksiin jos on jo 20 vuotias!!! Oh-hoh... mutta kaikki kypsyy omaa tahtiaan. Ei se kuitenka sen kummempi asia ole. En ymmärrä miten joku ei voi olla valmis 20 vuotiaana? Jos on kumppani jota rakastaa ja jonka tuntee niin miksi ei? Rakastettu vain työntää peniksensä sun emättimeen? Siis noin sen voi sanoa yksinkertasesti... Tietysti se on PALJON muutakin mutta se on IHANA asia ja ihaniin asioihin pitäisi olla valmis koska tahansa!!! Älä pitkitä liian kauan! Menee hohto koko seksistä!!! Voittehan alottaa vaikka pettingillä.

• anna

oon kohta kakskyt ja vielä neitsyt.kaverit ihmettelee,mut mua ei kiinnosta niitten mielipiteet.mieluummin oon neitsyt vielä viiden vuoden päästä ku menisin sänkyyn jonkun tuntemattoman kusipään kanssa niinku ne tekee!ei hävetä yhtään.

• myös 82

Joo mäkin olen jo 20 vee ja vielä neitsyt enkä oo vieläkään seurustellut niin vakavasti että seksi olisi edes tullu mieleen, kyllä sitä myöhemminkin kerkiää..

• ButterFly

oon nyt kohta viistoista ja mulla on ensimmäistä kertaa jätkä kaveri jota mä oikeesti rakastan, josta kunnolla välitän. me ei kyllä olla seurusteltu ku vasta 1 ihana viikko (naurakaa vaan mutta jostakin se on alotettava). musta on tuntunu nut jo muutama kuukausi että oon valmis seksiin jos löydän oikean laisen kumppanin. viikon seurustelu ei oo kyllä tarpeeksi, eli ei vielä tunnu oikealta, mutta ajattelen että joskus, kun ja jos lempi vielä leiskuu me koetaan se yhdessä kauniisti. mutta toinen pitää oppia tuntemaan kunnolla ja hitaasti eteneminen on valttia!

• Not anymore
        ButterFly kirjoitti:

oon nyt kohta viistoista ja mulla on ensimmäistä kertaa jätkä kaveri jota mä oikeesti rakastan, josta kunnolla välitän. me ei kyllä olla seurusteltu ku vasta 1 ihana viikko (naurakaa vaan mutta jostakin se on alotettava). musta on tuntunu nut jo muutama kuukausi että oon valmis seksiin jos löydän oikean laisen kumppanin. viikon seurustelu ei oo kyllä tarpeeksi, eli ei vielä tunnu oikealta, mutta ajattelen että joskus, kun ja jos lempi vielä leiskuu me koetaan se yhdessä kauniisti. mutta toinen pitää oppia tuntemaan kunnolla ja hitaasti eteneminen on valttia!

menetin sen oikealle ihmiselle, oltiin oltu yhdessä yli puol vuotta. Ja nyt on yli vuos takana. Yhdessä edelleen. Oon koht 16...

• miehnävoe

Propsit sullekin, anna neitsyydellesi se arvo mikä sille kuuluu.

• neitsyt-87

mä oon ihan samaa mieltä.. miks pitäis menettää
        neitsyytensä nii nuorena? on halu lesoo jollai?!?
        välil tuntuu et oon ainoo jolla ei oo mitää
        seksii viittaavaakaa, mut kyl sen kans voi elää.
        kyl on viel aikaa seksiinki sit vähä vanhempana
        ja valmiinpana...!

• Mr.Wizard

Noh ei se kuule mitään..ohan monet vanhemmatkin kuin sinä vielä neitsyita/poikuus tallella...et ei mitään kiirettä ja kannattaa antaa kauneimpas sellaselle..josta todella välität ja se susta..sitä ei saa enää sitte takas..

Ja ihan tiedoks että -84 syntyny olen..ja poikuus tallella et ei mitää kiirettä

• nimetön

Olin 17v. Oltiin seurusteltu n.4 kk.
      Jätkä oli 20 ja alkoi jo käymään kuumana, kun aina jäi tietylle asteelle. Suostuin sit lopulta vaikka kadutti ja itketti jälkeenpäin kun se sattu ja teki kipeetä. Oltiin kuitenki viel muutamia kuukausia yhdessä.

Must tuntuu, et jos kertoo jätkälle olevansa viel neitsyt, nii joilleki voi tulla ihan sellanen pakkomielle et toi on päästävä "korkkaamaan" ja sit ne alkaa painostaa.

• T*

Oon 20 vuotias (kohta 21) ja en ole enää neitsyt.
      Menentin sen noin vuosi sitten, eli olin jo 20 (huih,kamalan vanha! :) )
      Olen erittäin ylpeä siitä että eka kerta tapahtui poikaystäväni kanssa (oltiin 3 kuukautta seurusteltu silloin) ja molemmat olimme selvinpäin.

Olen sitä mieltä että kannattaa se tehdä oikean ihmisen kanssa oikeeseen aikaan. Se on kumminkin naisen elämässä niin suuri tapahtuma että jos siitä jää huono muisto, se voi vaikuttaa myöhempään sukupuolielämään.
      Joten älä sinä 15-vuotias tyttö kuuntele muita vaan kuuntele miltä itsestäsi tuntuu. Sitten kuin olet valmis niin anna mennä ;)
      Ja ei ne kaikki ole niin kokeineita kuin väittää, joillain vain on niin huono itsetunto että tuntee itsensä huonommaksi jos on vielä neitsyt..todella tylsää.

• -R-

itse olen nyt 19. neitsyyden menetin 18-vuotiaana. alkoholin vaikutuksen alaisena. yhdenyön jutussa. kundin himassa.

mutta mitään en kadu!

en tiedä, mutta ei mulle se eka kerta ole niin MERKITTÄVÄ. kyllähän sen varmaan aina muistaa, mutta en mä koskaan haaveillu siitä kliseisestä neitsyyden menetyksestä kynttilän valossa tai vastaavaa. se vaan on eka kerta. ihan hyvin vaikka 5. kerta voi olla yhtä merkittävä tai näin pois päin. loppujen lopuks neitsyyden menettäminen on aika pieni asia tässä maailmassa. näin ajattelen.

• Neitsyt 20v (mies)

Itselläni on sellainen tilanne että silloin nuorempana oli myös hirveä tarve päästä tuntetmaan miltä se tuntuis jne. Muutaman kerran olikin mahdollisuus (pitkään vietettyjen bileittein jälkeen) mutta jostain syystä kylmän rauhallisesti kieltäydyin. Nyttemmin en ole enää hirveästi enää ajatellut koko homma, enkö ole samalla tavalla kiinnostunut siitä. Jotenkin se vain tuntui silloin niin tärkeältä jne. Mutta nyt tuntuu että se on sitten kun on tullakseen. Mutta en todellakaan ole sitä vastaan että nuorempikin menettäisi neitsyytensä. Se on jokaisen oma asia, ja voin sanoa että tuskin olisin saanut siitä mitään traumoja. Kolme kaveriani ovat menettäneet neitsyytensä jo aikoja sitten, mutta he eivät ole pahemmin leuhkineet sillä. Kyllä ainakin minun kaveripiirissä puhutaan aika rehellisesti jos joku on ollut jonku kans ja tehnyt sitä, mutta kyllä samalla jos joku on neitsyt niin ei hän ole sen epänormaalimpi. Ei ainakaan mikään häpeä ole.

• Nea*

Olin neljätoista ku menetin neitsyytenä, mulla oli jotenkin kiire kokee se ekakerta vaikka ei muut kaverit ollukkaan, mulle se oikeestaan oli ihan yks hailee, ja kun kamujen kaa ollaan asiasta juteltu, niin nykyäikana se ei enää oo niin suuri juttu ku kenties ennen.. Mut kännissä olin ja olin ollu sillo 1kk mun sillosen jätkäni kanssa..

• Girlfriend

Mä oon 18-vuotias (itse asiassa muutaman kuukauden kuluttua 19) neitonen. Menetin neitsyyteni viime vuonna eli 18-vuotiaana. Mulla olis ollu tilaisuuksia aiemminkin, mutta ne ei tuntuneet oikeilta. Se, kun kaikki aina puhuu, että pitäisi odottaa sitä, joka on rakas, saattoi vaikuttaa mun päätökseen. Oon todella tyytyväinen että tein niin, että siis odotin. Ei 18 vuotta ole mun mielestä edes paljon, vaikka aiemmin joskus pari-kolme vuotta sitten vielä ajattelin, että nyt olisi jo aika. Poikaystäväni( myös 18v) oli harrastanut seksiä aiemmin, mutta sanoi mulle myöhemmin, että hänen mielestään olisi sittenkin pitänyt odottaa mua jos olisi tiennyt että tapaa mut, kun kuulemma rakastaa mua. Me seurusteltiin jotain pari kuukautta ennen kuin rakasteltiin.

Kyllä 15-16 vuotias osaa jo itse ajatella omilla aivoillaan ja ns. 'kuunnella sydäntään', että milloin olisi oikea aika. Kulunut fraasi mutta kannattaa tosiaan miettiä itse, ei kuunnella toisia ja niiden kokemuksia.

Ei se neitsyys ole kuitenkaan ollut mulle mikään iso asia, pelko kivusta saattoi myös ehkä vaikuttaa jotenkin. Ei se kyllä edes ÄLYTTÖMÄN kipeetä käyny, äläs peljästy. Siitä voi nauttia sitten kun ajatukseen ja kumppaniin on tottunut (ajan kanssa).

MUISTUTUS!
      Ja nainen saa AINA vaatia ja odottaa esileikkiä, hauskaa ei tule kuivin suin (enkä tarkoita nyt todellakaan alkoholia!);)

• -L-

Ite menetin neitsyyteni 17-vuotiaana USAssa... Nykyään oon 20.. Kaduttaa ku tuli väärin perustein seki menetettyä, joten älä sä missään nimessä sen kanssa kiirehdi jos ei oo sellanen olo. Itteäni ainaki kaduttaa vieläkin. Ei ne kaikki ehkä kokeneita ole, se on vaan tän ajan muoti... Tsemp. :)

• Heidi

Kannattaa hankkiutua neitsyydestä eroon mahdollisimman aikaisin. Sitten ei tarvii enää jännittää ja yrittää odottaa sitä oikeaa, vaan voi nauttia elämästä. Ensimmäinen yhdyntä menee kuitenkin ihan perseelleen, joten ihan sama kenen kanssa sen tekee. Kannattanee kuitenkin valita joku nössö jätkä, joka on tarpeeksi varovainen.

• kauhistunut neitsyt

et tainnut olla ihan tosissasi - tai sitten olet kyllä outo...

Ei mitään kiirettä päästä eroon neitsyydestä. Kadut sitä myöhemmin, silloin kun tapaat Sen Oikean!!

Terveisin: Onnellinen Neitsyt-tyttö 22 v

• Heidi
        kauhistunut neitsyt kirjoitti:

et tainnut olla ihan tosissasi - tai sitten olet kyllä outo...

Ei mitään kiirettä päästä eroon neitsyydestä. Kadut sitä myöhemmin, silloin kun tapaat Sen Oikean!!

Terveisin: Onnellinen Neitsyt-tyttö 22 v

Olen aivan vakavissani. Ei neitsyydessä ole mitään sellaista miksi se pitäisi säilyttää pitkään. En minä tunne menettäneeni mitään vaikka pääsin neitsyydestäni hieman yli 14 vuotiaana, suht saman ikäisen miehen kanssa. Päinvastoin, nyt seksi kokemuksia on karttunut useampia ja olen päässyt sinuiksi seksin kanssa. Seksi on nyt paljon luonnollisempi asia ja voin nauttia siitä. Suhteistakin on tullut paljon miellyttävempiä, kun ei tarvitse jännittää sänkyyn menemistä. Sänkyyn voi mennä jos siltä tuntuu tai olla sitten menemättä, jos kaveri ei kiinnosta. Enkä nyt jälkeenpäin ajatellen uskaltaisi ajatella alkavani seurustella vakavammin jonkun kanssa, ilman että olisin kokeillut muitakin miehiä.

En todellakaan kannata hyppäämään sänkyyn ihan kenen kanssa tahansa, mutta menetät enemmän mitä kauemmin odotat. Et voi yhtenä päivänä päättää että nyt hankin kourallisen kokemuksia, sillä se ottaa aikansa. Mä oon nyt viiden vuoden aikana ollut kahdeksan miehen kanssa, jotkut olivat yhden yön ja toiset pidempiä suhteita.

Elämä ajaa ohitsesi jos et ota siitä kiinni.

• Köyhä ritari
        Heidi kirjoitti:

Olen aivan vakavissani. Ei neitsyydessä ole mitään sellaista miksi se pitäisi säilyttää pitkään. En minä tunne menettäneeni mitään vaikka pääsin neitsyydestäni hieman yli 14 vuotiaana, suht saman ikäisen miehen kanssa. Päinvastoin, nyt seksi kokemuksia on karttunut useampia ja olen päässyt sinuiksi seksin kanssa. Seksi on nyt paljon luonnollisempi asia ja voin nauttia siitä. Suhteistakin on tullut paljon miellyttävempiä, kun ei tarvitse jännittää sänkyyn menemistä. Sänkyyn voi mennä jos siltä tuntuu tai olla sitten menemättä, jos kaveri ei kiinnosta. Enkä nyt jälkeenpäin ajatellen uskaltaisi ajatella alkavani seurustella vakavammin jonkun kanssa, ilman että olisin kokeillut muitakin miehiä.

En todellakaan kannata hyppäämään sänkyyn ihan kenen kanssa tahansa, mutta menetät enemmän mitä kauemmin odotat. Et voi yhtenä päivänä päättää että nyt hankin kourallisen kokemuksia, sillä se ottaa aikansa. Mä oon nyt viiden vuoden aikana ollut kahdeksan miehen kanssa, jotkut olivat yhden yön ja toiset pidempiä suhteita.

Elämä ajaa ohitsesi jos et ota siitä kiinni.

Siis jos tuo neitsyys on jollekulle "tekninen kysymys" niin voihan sitä itseltään viedä neitsyyden vaikkapa dildolla...

Ei se seksi niin hirveän ihmeellistä ole jos sitä harrastaa ihmisen kanssa, johon ei tunne vetoa tai ihastusta...

Onhan se yksi kokemus muiden joukossa, mutta ei itseään tarvitse nöyryyttää tarpeettomaksi vain sen takia, että "kelpaa" tai "on kokenut". Sanoja ne vain ovat.
        Kannattaa muutenkin elämässä hankkia kokemuksia, jotka olisivat mahdollisimman mieluisia. Eikö?

• joopa joo

Joo-oh, huonohko neuvo, minun mielestäni. Kuka haluaa naida nk. kokenutta naista (l. puhkipantua horoa, jonka pilluun mahtuu vähintään neljä sormea)? Piukempi on aina parempi, kannattaa venyttää sitä neitsyyden menettämistä niin pitkälle kuin vain mahdollista, niin kauan, kunnes "se oikea" tuntuu napsahtaneen kohdalle.

• utelias
        joopa joo kirjoitti:

Joo-oh, huonohko neuvo, minun mielestäni. Kuka haluaa naida nk. kokenutta naista (l. puhkipantua horoa, jonka pilluun mahtuu vähintään neljä sormea)? Piukempi on aina parempi, kannattaa venyttää sitä neitsyyden menettämistä niin pitkälle kuin vain mahdollista, niin kauan, kunnes "se oikea" tuntuu napsahtaneen kohdalle.

Siinä puhuu pieni poika, joka ei mistään mitään tiedä itse, vaan toistaa vain niitä typeryyksiä, joita on isommilta jätkiltä kuullut.

En tiedä, mikä on "puhkipantu horo", mutta sen tiedän, että pilluun mahtuu aina enemmänkin kuin neljä sormea. Sellaisellekin, joka on neitsyenä eka yhdynnässään, saa pilluun menemään vaikka kuinka monta sormea. Siis sormet eivät ole mikään mittari.

Naisen emätin (eli pillu, jos mieluummin sitä sanaa käytät) on paikka, jonka kautta vauva syntyy, joten se todella venyy hyvin suureksi kaikilla naisilla. Ja toisaalta kaikki naiset voivat halutessaan opetella käyttämään emättimen seinämän lihaksia ja siten saada pillunsa ahtaaksi, vaikka heillä olisi ollut miten monta rakastelukokemusta ja miestä tahansa.

Pikkupojat vain ovat niin yksinkertaisia, että eivät ymmärrä tällaisia asioita.

• Cherry

Kannattaa odottoo sitä oikeaa ihmistä, joka on tarpeeksi varovainen, koska rakastaa ja haluaa tutustua rauhassa sellaisella vauhdilla, ettei kumpikaan tunne hyväksikäytön makua suussaan. Eikä useimmille ole sama kenen kanssa sen tekee. Seksi on kuitenkin asia, jossa päästetään toinen ihminen erittäin lähellä itseä(henkisestikin). Silloin myös loukatuksi tuleminen on erittäin helppoa. Huonot ja turvattomat seksikokemukset jättävät jälkensä ja saattavat heijastua yllättävänkin pitkälle tulevaisuuteen.

Elämästä voi nauttia erittäin paljon oman rakkaan ihmisen lähellä tuntien välittämistä ja sitoutumista. Ja sitten ajan kanssa myös seksuaalista nautintoa. Tuskin olet itsekään tuntenut kovin suurta hekumaa kiertäessäsi puolituttujen sängyissä. Vaikutitkin hieman katkeralta(saatan olla väärässäkin). Luulen, että jokainen ihminen haluaa, että hänestä välitetään aidosti ja ilman taka-ajatuksia.

• joopa joo
        utelias kirjoitti:

Siinä puhuu pieni poika, joka ei mistään mitään tiedä itse, vaan toistaa vain niitä typeryyksiä, joita on isommilta jätkiltä kuullut.

En tiedä, mikä on "puhkipantu horo", mutta sen tiedän, että pilluun mahtuu aina enemmänkin kuin neljä sormea. Sellaisellekin, joka on neitsyenä eka yhdynnässään, saa pilluun menemään vaikka kuinka monta sormea. Siis sormet eivät ole mikään mittari.

Naisen emätin (eli pillu, jos mieluummin sitä sanaa käytät) on paikka, jonka kautta vauva syntyy, joten se todella venyy hyvin suureksi kaikilla naisilla. Ja toisaalta kaikki naiset voivat halutessaan opetella käyttämään emättimen seinämän lihaksia ja siten saada pillunsa ahtaaksi, vaikka heillä olisi ollut miten monta rakastelukokemusta ja miestä tahansa.

Pikkupojat vain ovat niin yksinkertaisia, että eivät ymmärrä tällaisia asioita.

On todella mielenkiintoista, miten jotkut ihmiset tahtovat leimata muut ns. "pikkupojiksi" ja muutenkin itseään huonommiksi, jotka "ovat isoilta pojilta kuulleet asian x" sen perusteella, mitä nämä kirjoittavat. Sinunkaltaisesi "kyllä minä tiedän paremmin"-tyyliset itseään täynnä olevat ylimieliset imbesillit lähinnä vain laskevat (hahhah) näiden foorumien tasoa entisestään.

Kumpikohan meistä on se "pikkupoika?"

• malla

hei.
      mä oon neitsyt ja oon seurustellu lähes vuoden nykyisen poikakaverinin kanssa. Oon 18. No, miksi sitten olen vielä neitsyt? Mulle neitsyys oon asia, jonka suhteen mä en oo mielipidettä vielä muodostanu. Joskus "halu" toki kasvaa ja miettis, että nyt, mutta oon pärjänny tähän asti ihan hyvin ilmankin seksiä... En tarkoita, että näin pitäisi olla, ajan tällä sitä takaa, että jokainen päättäköön itte koska aloittaa seksin!!!Mä en oo sitä alottanu vielä, joskus kyllä niin teen, sitten kun tuntuu siltä. Sitten ku mä ja mun poikkaveri ollaan sitä mieltä!
      Kuitenki liian nuorena en seksiä suosittele. Säkin oot vielä niin nuori, ettei syytä huoleen. JOs et oo varma asiasta, niin anna ajan kulua ja mieti vielä päätöstäsi, tässä on koko elämä aikaa!!!!!
      On monia muitakin tapoja kuin vain se YKSI helliä ja osoittaa rakkautta ja muuta ihanaa.
      Mun monet kavereista ei todellakaan oo neitsyitä ja välillä se kieltämättä häiritsee, mutta PIDÄ OMA PÄÄSI JA OMA MIELIPITEESI!! Asia on jokaisen henkilökohtainen!!!!
      Tesmppiä jatkoon!

• Sanna

Jos myöhemmin tapaatte unelmien miehen, joka vaatikin neitsyyttä. Mitä sitten? Minulle kävi juuri noin. Yksi nuoruuden erehdys 15v. niin jäi unelma saavuttamatta.

• mää

oliko se unelmiesi mies, jos et kelvannut hänelle sellaisena kuin olet..."yks on vaalee, toinen tumma; eräs on lihava, seuraava laiha; joku on kokenut, joku toinen ei..."

• snowangel

se on sun oma asia millon haluat menettää neitsyytesi.. oon ite 16 ja neitsyt eikä mihinkään kiire.. on ollu poikakavereita mut ne ei oo tuntunu oikeilta.. eti semmonen poikakaveri joka ei heti jätä sua kun on saanu sut sänkyyn.. niitäki löytyy... mut tsemiä sulle...

• virgin

...kunnes pappi sanoo aamen. toisin sanonen, meinaan olla neitsyt siihen asti, kunnes menen naimisiin. inhottaa sana "koeajo", ei muka voi mennä "sokkona" naimisiin. täytän kohta 17.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kenellä oli ryppyinen paita, josta Halla-aho mielensä pahoitti?

Ei ollut Keskisarja, jonka paita vain repsotti housujen päällä puolittain. Muistatteko tapausta?
      Maailman menoa
      52
      3115
    2. Miksi Halla-aho on niin hyvin menestynyt - mutta punavihreä ei?

Hyvin näkee kuinka punavihreää ottaa pahasti päähän kun Virta on taas töppäillyt pahasti. Ja kun punavihreä ei pärjää, n
      Maailman menoa
      54
      2315
    3. Ruoan arvonlisävero menee käytännössä tukijussille

Ilman juomia elintarvikkeiden myynti vuonna 2025 oli reilut 15 miljardia euroa. Tuolla tasolla arvonlisävero pyörii pari
      Maailman menoa
      71
      2215
    4. Vihreät REPEÄMÄSSÄ oijoijoi....Virran sekoilut on liikaa

Jo ennestään vihreiden kannatus on suossa vaikka puolue istuu oppositiossa, nyt tuli Virran temppu kun häipyi tuosta vaa
      Maailman menoa
      98
      2098
    5. Poliisi tutkii keskiviikkoiltana Kiuruveden keskustassa tapahtunutta väkivallantekoa.

Itä-Suomen poliisi tutkii Kiuruveden keskustassa keskiviikkoiltana tapahtunutta epäiltyä väkivallantekoa. Tapaus on herä
      Kiuruvesi
      26
      1898
    6. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      68
      1825
    7. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      85
      1570
    8. Mika Poutala salasi osallistumisensa Erikoisjoukkoihin

Poutala ryhtyi ministeriksi 13.6.2025 ja 5.8.2025 ilmoitettiin hänen olevan seuraavalla Erikoisjoukot-kaudella. http
      Maailman menoa
      46
      1354
    9. Siis HYI OLKOON! Ihmiset, eikö enää ole mitään rajaa?

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/4142eeb2-a589-4109-a5d0-e8f341df585c "Susanna Penttilän seksibussi kauhistutta
      Maailman menoa
      140
      1318
    10. Puuma Martina iski nuoren miehen

Martina ja Hajji Muhis oikealta nimeltään Muhammad Abdilrasoon hempeilivät Tallinnassa. Hajji 28 vuotias ja Martina pian
      Kotimaiset julkkisjuorut
      166
      1139
    Aihe