Arandasta ei ole kuulunut, onkohan hanke onnistunut miten?
Missä on merentutkimus alus Aranda ja 15 miljoonaa
18
670
Vastaukset
- SeppoSeppoSeppo135454431
Näyttää olevan Olkiluodon edustalla, jotain vikaa?
- Riisiäjatilpehööriä
Bernerin ja Kiky-Sipin salainen hanke lopettaa merentutkimus
- adnara
Mitä jos etsisit Arandan sijaintitietoja alkuun vaikka marinetraffic- sivuilta? Rahoista en tiedä, mistä rahoista on kyse?
- Kkkzkkk
Peruskorjaus venähti yli puolella vuodella pidemmäksi kuin piti. Paljon sählinkiä korjauksessa. Nyt ongelmana rahapuute, korjattua alusta ei ole varaa käyttää.
- Lauri999
Huh, ok selvisivät takaisin Raumalle.
- Kkkzkkk
Nåin on. Hain sinne töihin mutta oli niin huonot ulosviennit että lopahti kiinnostus.
- Lauri999
En ole ikinä ollut Raumalla selvinpäin. Mitäs sanotte siihen? Itse olen ylpeä.
- Sinilevätutkimustako
Miksi ehjää alusta piti "korjata"?Oliko alunperinkin tarkoitus pistää alus plootuiksi korjauskelvottomana?
- arandankomentosilta
30 vuotiasta Arandaa uudistettiin ja modifioitiin tämän päivän tarpeisiin sopivaksi. Lisää tilaa öljyntorjuntaan ja tutkijlille, alus sai pituussa lisää 7 metriä.
http://www.syke.fi/fi-FI/Ajankohtaista/Merentutkimusalus_Aranda_uudistuu_taysin(43991) - Ahvenruohoa
arandankomentosilta kirjoitti:
30 vuotiasta Arandaa uudistettiin ja modifioitiin tämän päivän tarpeisiin sopivaksi. Lisää tilaa öljyntorjuntaan ja tutkijlille, alus sai pituussa lisää 7 metriä.
http://www.syke.fi/fi-FI/Ajankohtaista/Merentutkimusalus_Aranda_uudistuu_taysin(43991)Kyseessä Valtion-alus johon budjetista varattu korjaukseen/modifiointiin rahat.Kun täällä puhutaan rahojen loppumisesta,ylittykö varatut varat vai menikö välikäsille?
- snilev
Ahvenruohoa kirjoitti:
Kyseessä Valtion-alus johon budjetista varattu korjaukseen/modifiointiin rahat.Kun täällä puhutaan rahojen loppumisesta,ylittykö varatut varat vai menikö välikäsille?
Joo, valtion kippo, omistaja on Suomen ympäristökeskus eli SYKE. Paljonko Arandalla tehdään tutkimustyötä on ihan siitä kiinni paljonko Orpon ministeriö antaa rahaa.
- Tempera
Rahat meni karvakäsille.
- Syvemmältä
Katselkaa pohjasta. Sieltä se Hjalliksenkin vene löytyi.
- EnsHallituksenJuttu
Määrärahat "loppui" koska sillä rahalla saa monta hyvää yritystukea. EK määräsi näin
Hassua vaan että vaikka remppa on valmis niin telakointii jatkui - ja juuri nyt kun meillä oli ennätyslämpötilat ja supersinilevät. Oliskohan löydökset kiusallisia ennen vaaleja, antaa sossujen hoitaa valtion velkaantuminen ja vihreiden ympäristöasiat.- Enpäättäjä
Hoitaa velkaantuminen? Eiköhän tuota velkaa ole jo tarpeeksi, ettei tarvitse lisää sossujenkaan voimin yrittää velkaantua. Ympäristössäkin on omat ongelmansa. Mistä energiaa saadaan? Vihreät >>> otetaan töpselistä.
- kunhan
Ei tule valmista, jääköhän Rauman Sammoksi?
- suolipohja
Eikö ole vieläkään löytynyt? Onko pohjassa?
Mikä oli jetron veneen uppoamisen syy?- Laiturinhoitaja
Eihän se edes ole uponnutkaan vielä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606144- 1003172
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252456- 212118
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3511772Kaikki menevät kouluu tai töihin
Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺3911737Et varmaan edes sitä uskoisi
Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll791666- 271646
Huh, huh. Aitolehti eronnut?
Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o691541Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2231384