Kirkkomme jäsenet keskustelevat

pensselisedätjatädit

mielellään suvaitsevaisuudesta ja nationalismista mutta tietävätkö he ollenkaan mitä on esimerkiksi arabinationalismi, kulttuurinationalismi, etnosentrisyys tai rasialismi?

Veikkaampa etteivät tiedä, itse olen kaikki nuo kokenut.

Arabinationalismi on nationalismin arabialainen sovellutus, joka vaikuttaa ympäri arabimaailmaa. Arabinationalismi on kulttuurinationalismin muoto. Arabinationalismin mukaan kaikilla arabeilla on yhteinen perintö, johon kuuluu yhteinen historia, kulttuuri ja kieli.

Etnosentrisesti toimivalla ihmisellä on taipumus pitää omaa rotua tai omaa ryhmää liioitellulla tavalla parempina kuin muita.

Vai väitättekö että muualta maailmasta miljardien joukosta olen kohdannut vain ne jotka pyrkivät hyötymään kaikesta itsensä hyväksi vailla minkäälaista moraalia tai länsi/sivistys yhteiskuntien vastaisesti jopa omien uskontojensa ja kulttuuriensa vastaisesti toimivat?

Hävetkää alpakkamiehet, pridemiehet ja naiset,keinotekoisesti itseänne esille tuojat te ortodoksiset omasta mielestänne keskeiset itsellenne tärkeät kultturellit hahmot.

4

146

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mikäasiayhteys

      No onpa jollain tarve tyrkyttää häpeää joka ainoassa aloituksessa...

      On olemassa sellainen pykälä että "älä tuomitse muita".

      • tilipitappijoo

        Onko... et voi olla tosissasi?

        Kyllähän tietyillä tahoilla on valta tuomita mutta tietyiltä sitä taas ei siedetä ollenkaan.

        Noh ainoastaan narsisteja häritsee häpeätunteet.He eivät sellaisia kestä ollenkaan.Itseasiassa he eivät kestä mitään koska häpeävät kaikkea ja kiivastuvat vähäisestäkin triggeristä mikä HEISTÄ tuntuu häpeälliseltä eli kaikki.

        Taidatkin olla se palstan tunnettu narsisti?


    • kaikkihävetkää

      "Hävetkää alpakkamiehet, pridemiehet ja naiset,keinotekoisesti itseänne esille tuojat te ortodoksiset omasta mielestänne keskeiset itsellenne tärkeät kultturellit hahmot."

      • hullullahuvit

        So miehenlogiikkapalstan kallupoija se taas kyttää kirjoittelijoita ja sanamuotoja sekä arvuuttelee nimimerkkejä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3500
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2932
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2820
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2708
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      22
      2614
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2415
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      236
      2011
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1847
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      42
      1763
    10. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      159
      1666
    Aihe