Elämän alku, selvitys olisi hyvä asia

PyydetäänFaktoja

En ole oikein ymmärtänyt kuinka ihmiset lisääntyy. Voisiko esim kunha_vastaan kertoa asiantuntevasti faktat kuten tekee täällä hyvää työtä opettaakseen ihmisiä ihmiselämän synnyssä. Sitä faktaa ei opeteta lainkaan muualla. Voitko kertoa vähän tarkemmin kuinka vanha ihmissuku on ja mitä biologia asiasta sanoo. Mikä on dna? Mikä sen tarkoitus on. Ihmiset ei tunnu ymmärtävän sitä. Olen varma ettei kukaan nainen tiedä asiaa miten hedelmöitys tapahtuu joten olisi hyvä kun kertoisit asian ja faktan. En ole itse vielä oikein ymmärtänyt. Tapahtuuko se siittiön ja munasolun avulla jotenkin? Miten ne jakautuvat? Ensin kahdeksi ja sitten neljäksi vai toisinpäinkö? Mikä on mekanismi millä siitiö kulkeutuu? Jos ihmiset tietäisi sen ei abortteja varmaankaan tehtäisi. Se voisi auttaa esim dna:n periytymisen faktojen ymmärämisessä kun joku selvittäisi ensin mikä se siittiö on ja millä tavalla se kulkeutuu. Varmasti feministit yrittää kiistää että niin tapahtuu ja yrittää estää ettei kukaan vain saisi tietää miten aborttiin voi kukaan päätyä kun ei edes tiedä miten hedelmöityksen fakta oikein on. Se on ainutkertainen ja siksi fakta. Jos selvittäisit tämän kunhan linkittäisit muutaman faktasivun jonka jälkeen vielä selostat asian sen jälkeen kun lukijat on itse lukeneet asian. Sitten voisit selvittää ja toistaa vielä pari kertaa saman asian ja ne faktat myös. Pyytäisin ihan näin ystävällisesti. On ihmisiä jotka ei oikein ymmärrä tätä kunnolla. Ei myöskään faktoja.

8

214

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • OikeaN

Minusta paljon oleellisempi ja tärkeämpi on abortin kannalta se tieto missä natsien pitämä päämaja oli toisen maailmansodan aikaan. Ja getsapo. Se on tärkeää tietää millä kadulla. Muuten ei abortista oikein voi puhua tietävästi. On hedelmöitys tärkeä myös mutta ei niin tärkeä kuin vammaisten abortoinnin asiat saksassa 80 v sitten. Mutta kuten sanoin on kadun numerokin tiedettävä. Sen voi kyllä kopioida tänne jos ei ole käynyt paikan päällä. Wikipediassakin on paljon seikkoja mutta kaikki eivät ehkä osaa vielä lukea Wikipediaa tai käyttää selainta. Faktat on tärkeitä ja luulempa että vain nimimerkki kunhan_vastaan on tarpeeksi kouluttautunut kertomaan miten wikipediaan oikein vähemmän taitavat pääsee? Abortitkin kääntyivät tänään laskuun heti kun meille tultiin opettamaan miten hedelmöitys faktasti tapahtuu. Sitä ei suomalaiset ole ennen tienneet yliopistossakaan. Nyt kaikki saa kuulla asiasta vihdoin. Tätä meiltä on pimitetty.

• Yllättynyt

Joko lääkäriliitto on saanut tietää tämän faktan. Pitäisikö jonkun ilmoittaa heille varmuudeksi!? Myös Unicefia, yykoota ja Helsingin Yliopistoa pitäisi informoida että aborttipalstalla on nyt saatu tieto miten hedelmöitys tapahtuu, tämä pitää saada myös oppikirjoihin. Tästä hyvästä on varmasti luvassa Nobelin palkinto! Samalla voisi kertoa mikä oli kolmannen valtakunnan päämajan osoite ja feministien pyrkimys oikeuttaa seksinharrastaminen ilman lisääntymistarkoitusta. Se on väärin. Natsitkin harrastivat seksiä joten se on ihmisoikeus rikkomus. Siis oikeesti! OMG.

• Arvid55

Minulle opetettiin koulussa kyllä että siittiö hedelmöittää munassolun. Mutta kun luin tätä foorumia niin selvisi että raamatussa on pätevämpi selitys, ihmiset tiesi jo silloin asiat paremmin ku nykyihmiset. Ja fakta on minkä nyt uskon kun luin täältä että siittiösolu joka kasvaa kulkusissa on oikeasti jo valmis ihminen ja munasolu on täysin turha. Se on oikeasti vain koriste. On feministien propagandaa väittää että munasolu on tarpeellinen missään vaiheessa. Ajatelkaa! Kyllä ennen tiedettiin paremmin asiat vaikka feministit kommunistit natsistit ja viherpunasinivassarilääkärit väittää muuta. Kirjoitin jo lääkäriliittoon ja valviraan ja vaadin oikaisua lääkärikoulutukseen jotta tämä tarpeeton naisten oikeuksien suosiminen jäisi pois laista. Siittiöön on koodattuna koko ihmiselämä. Biolologisuskonto väittää että naisella tulisi olla ihmisarvo koska nainen on oma yksilö mutta nainen on olemassa vain miehen ansiosta. Tämän tietää kokainen joka on vähänkään lukenut raamattua. Sieltä löytyy tieteelliset tosiasiatkin. Abortit vain on naisen syytä. Eihän abortteja tehtäisi jos ei nainen sortuisi lihallisuuden syntiin.

• tepoilin.piolookipojat

Jospas joku osaisi kertoa miten ihmiset saa alkunsa? Onko ketään? Jos ihmiset vaan tietäisi miten ihminen hedelmöittyy niin abortteja ei olisi eihän?

• C.c.4766

Kiitos nyt nauruista. Asia ei tosiaankaan oo loppuunkäsitely joten kysele vaan edelleenki.

• Neuvostakiitollinen

Eikö tähän saada vastausta? Vastauksia ja neuvoja pliis. Minun pitäisi abortti tehdä ehkä tiedä miten saa raskaus alkunsa.

• Enhän mä muusta mitään tiedä, mut sen Tiedän, ettei dna:ta ole olemassakaan, koska siitä ei ole mitään mainintaa Kirjassa.

(Ihan hauska provo)

• KertokaaMulle

Minäkään en tiedä miten ihmiset saa alkunsa. Voiko joku kertoa. Olisi mentävä mukavuusaporttiin ja ennen sitä olis jotenki tehtävä jotain mikä on sitte peruste mukavuus aportille. Joku vinkasi että täällä tiedetään. lääkäri on varattu ensi viikolla onko mitään enää tehtävissä? Sillä on jotain tekemistä solujen kanssa. Mistä niitä siitiöitä voi tilata? Terveisin epätietoinen

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      96
      1555
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      54
      1053
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      403
      961
    4. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      164
      913
    5. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      57
      762
    6. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      124
      737
    7. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      678
    8. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      57
      651
    9. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      645
    10. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      76
      642
    Aihe