Vieläkö Oulun prinsnakki

vai.onko.hoidossa

Räyhää palstalla?

8

522

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 17x12.5Jätti

En ole tavannut räyhäävää oululaista ”prins” nakkia, mutta joku syrjäytynyt homoseksuaali h-x täällä kyllä kimitti aikoinaan kovasti. Hänen, h-x:n,?historiaansa kuuluu esimerkiksi se, että mekkoon pukeutunut ja meikkaava isänsä nussi häntä perseeseen jo synnytyssairaalassa, eli Turun Kakolassa minne hullu äitinsä hänet paskansi.

Mutta hän on ilmeisesti pyöreässä huoneessa taas, kun kesä sekoittanut pään entisestään.

Se Oulun mies oli tosi asiallinen faktoinensa.

• Onhan se Oulun "jätti"kin näköjään elossa. Luulin, että olisi tukehtunut läskeihinsä näin kuuman kesän aikana.

• Hooohhommmmooo
        h-x kirjoitti:

Onhan se Oulun "jätti"kin näköjään elossa. Luulin, että olisi tukehtunut läskeihinsä näin kuuman kesän aikana.

Läski homo päässyt näköjään pyöreästä huoneesta taas hetkeksi ulkoilemaan😂😂

• eli.käsipeli
        h-x kirjoitti:

Onhan se Oulun "jätti"kin näköjään elossa. Luulin, että olisi tukehtunut läskeihinsä näin kuuman kesän aikana.

Asko pitää hengissä lukuisat palstalla kerrotomansa mielikuvituspanot.

• Ylpeä

Olipa tympeän aggressiivinen kirjoitus tuolta 17x12 ,5 jätiltä. Ei paljon huvita lukea tuommoista tekstiä.

• jepujep

Ja että 17x12,5 on "jätti". Siitä voi päätellä jotain. Ympärysmitta varsinkin...

• Jorma93

Siis tuon Askon takia tuli joskus palstaa seurattuakin aika tarkasti.
        Hauskoja ketjuja varmasti tallella tuolla, jos haluaa naureskella yliväsyneenä.

Asko kavereineen ei saanut itseäni vakuuttumaan, että Suomessa on isommat kalut kuin Afrikassa ja keskipituus on 12,5cm eikä se olisi pieni. Samoin mulkun lyhenevän kovettuessa :)

• suorno
        Jorma93 kirjoitti:

Siis tuon Askon takia tuli joskus palstaa seurattuakin aika tarkasti.
        Hauskoja ketjuja varmasti tallella tuolla, jos haluaa naureskella yliväsyneenä.

Asko kavereineen ei saanut itseäni vakuuttumaan, että Suomessa on isommat kalut kuin Afrikassa ja keskipituus on 12,5cm eikä se olisi pieni. Samoin mulkun lyhenevän kovettuessa :)

Oulussa on isommat kuin Gambiassa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1652
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1488
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      36
      901
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      859
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      811
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      776
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      728
    8. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      728
    9. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      720
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      690
    Aihe