Onko Lohjan adventtikirkon srk kirottu?

onkokirottu

Taas yksi löytyi kuolleena omituisissa olosuhteissa.
Autotallistaan. Ottiko hengen itseltään itse?
Kuka seuraavana?

40

573

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aikammemerkit
      • kirousvaisiunaus

SAPATIN KIROUKSISTA
        "Korjattu 13.3. klo 14.14: Salama iski lauantaina, ei sunnuntaina."

• Anonyymi
        kirousvaisiunaus kirjoitti:

SAPATIN KIROUKSISTA
        "Korjattu 13.3. klo 14.14: Salama iski lauantaina, ei sunnuntaina."

Kyse on Jumalan vihasta Ruandassa kohteena sapattina SDA kirkko.
        Jeesus varoitti eksyttämästä advaripastoreita, "älkää eksykö" Jeesus sanoi omilleen.

• onkokirottu

Eipä tuossa porukassa montaa täysjärkistä ole.
      Minkähän ihmeen takia kyseinen "hemmo" laitettiin pitämään huolta rukoushuoneen raha asioista kun hän oli jo monesti aikaisemmin "lirinyt kintuillaan" bisneksissään?
      Ei sellainen tyyppi tee parannusta vaikka lupaiskin.
      Tuliko nyt eteen seinä ja sitten päätti lopettaa touhunsa näin, ihan itse?
      Eikö siellä ollut ketään joka olisi laittanut stopin tälle tyypille? Laittanut sen istumaan takapenkille 10 vuodeksi suu tukossa?
      Vai oliko se sitä: "kunhan on hyvä sapatinpitäjä niin täytyy luottaa".
      Huh. . . .huh mitä ääliöitä.

• onkokirottu

Korjaus: Rukoushuoneen remontin raha asioista.
        Ja: "lirinyt kintuilleen".

• mihinismiinkuulut

Adventismi tekee ihmisen pöyhkeäksi sapattipullistelijaksi, kieroksi ja sokeaksi sokeiden taluttajaksi?
      Se on eksytystä kun adventismi yrittää jäljitellä kristinuskoa.

• Rantasipi

Vain yksi lenkki uskonnonuhrien ketjussa.

• Lahkon-kusetus

On kirottu, koska se adventtukirkon ostama ja restauroima rakennus(rukoushuone) on anastetuilla rahoilla tehty. Oskar Salosen säätiön rahoja on uponnut siihen rakennukseen. Adventtikirkko varasti säätiön rahat, jotka eivät kuuluneet sille millään lailla.
      Paha saa siis palkkansa.

• onkokirottu

Ja itse "pääpiru" nyt kuoli. Vanhanako? Ei todellakaan. Omituisissa olosuhteissa kuitenkin.

• Hämärää-Pimeyttä

Kuoliko hämärissä olosuhteissa?
        Adventismi sopii hyvin hämärämiehille.

• learymcmurdoch

Vedätystä ja kusetusta herrojen ylöspitoon.

• pyhpyh23874923784
        learymcmurdoch kirjoitti:

Vedätystä ja kusetusta herrojen ylöspitoon.

Saatte tuomionne valheistanne tuomiopäivänä.

• Anonyymi

Puhut täyttä paskaa.

• pyhpyh2348729834

Valheenne eivät meitä hetkauta ollenkaan.

• pyhpapit

Hetkauttaja papilla taas "asiaa" adventtitotuuden ytimestä.

• pyhpyh28749234
        pyhpapit kirjoitti:

Hetkauttaja papilla taas "asiaa" adventtitotuuden ytimestä.

Valheesi ei hetkauta yhtään.

• Jahven-tavat-tiedossa
        pyhpyh28749234 kirjoitti:

Valheesi ei hetkauta yhtään.

Yhdenkin uskonharhoissaan elävän pikainen kuolema on siunaus koko planeetallemme.
        Yksi änkyrä ja paskanjauhaja vähemmän.

• maailmasta
        Jahven-tavat-tiedossa kirjoitti:

Yhdenkin uskonharhoissaan elävän pikainen kuolema on siunaus koko planeetallemme.
        Yksi änkyrä ja paskanjauhaja vähemmän.

Maailman tavat tiedossa. Esim. erään kertomus.

Äitini kielsi minua menemästä kirkkoon, peläten sen vaikuttavan huonosti psyykeeni. Nuorena harrastin paljon tennistä sekä kori- ja lentopalloa.
        Isäni tuki minua, mutta ajattelin, että saan liian vähän rahaa kotoa.
        Aloin varastaa kaupoista Virossa ja Suomessa sekä myös asunnoista.
        Elämäni päämääränä oli vain käyttää ja myydä huumeita. Vuonna 2008 tapahtui elämässäni vaikeita asioita. Kolme läheistä ystävääni kuolivat. Yhden ystävän kuolemasta syytin itseäni, koska päivää aikaisemmin, kun hän hirtti itsensä, syytin häntä muutamasta asiasta. Koin suurta syyllisyyden taakkaa.
        Erosin tyttöystävästäni, jonka kanssa olin ollut 4 vuotta. Se murskasi sydämeni. Otin ison määrän kokaiinia velaksi. Tuttavani toivat kokaiinia Viroon.
        Velan takia en päässyt kotiin, koska taloni edessä odotti auto.
        ....
        Aloin vihata ja syyttää itseäni sekä käyttää heroiinia joka päivä.
        Siitä on nyt 5 vuotta. Välillä olen rajusti tuhlannut elämääni.
        Jouduin vankilaan. Syyttäjät vaativat minulle 3 - 15 vuotta.
        Nuorena minulle opetettiin rukoilemaan Jeesusta. Vankilassa ollessani Raamattu oli jatkuvasti vierelläni. Toiset vangit pitivät minua kummallisena.
        Uskoin, että pääsen ulos. Rukoilin joka ilta Jeesusta mummoni opettamilla sanoilla. Jumala toi minut ulos vankilasta3 kuukauden ja 3 päivän jälkeen.
        Mutta pian käytin taas heroiinia.
        4-5 vuoden ajan kävin töissä Suomessa ja ansaitsin hyvin. Viime keväänä väsyin semmoisesta elämästä. 3 hyvää ystävää ottivat heroiinin yliannoksen.
        Heistä kahdelle minä annoin ensimmäisen annoksen.
        Taas syytin itseäni ja ajattelin, että minä voin olla seuraava.
        Olin ottanut yliannoksen 20 kertaa ja toipunut lääkärien avulla.

Siis maailmassa on omat harhaiset ongelmat.

• maailmasta kirjoitti:

Maailman tavat tiedossa. Esim. erään kertomus.

Äitini kielsi minua menemästä kirkkoon, peläten sen vaikuttavan huonosti psyykeeni. Nuorena harrastin paljon tennistä sekä kori- ja lentopalloa.
        Isäni tuki minua, mutta ajattelin, että saan liian vähän rahaa kotoa.
        Aloin varastaa kaupoista Virossa ja Suomessa sekä myös asunnoista.
        Elämäni päämääränä oli vain käyttää ja myydä huumeita. Vuonna 2008 tapahtui elämässäni vaikeita asioita. Kolme läheistä ystävääni kuolivat. Yhden ystävän kuolemasta syytin itseäni, koska päivää aikaisemmin, kun hän hirtti itsensä, syytin häntä muutamasta asiasta. Koin suurta syyllisyyden taakkaa.
        Erosin tyttöystävästäni, jonka kanssa olin ollut 4 vuotta. Se murskasi sydämeni. Otin ison määrän kokaiinia velaksi. Tuttavani toivat kokaiinia Viroon.
        Velan takia en päässyt kotiin, koska taloni edessä odotti auto.
        ....
        Aloin vihata ja syyttää itseäni sekä käyttää heroiinia joka päivä.
        Siitä on nyt 5 vuotta. Välillä olen rajusti tuhlannut elämääni.
        Jouduin vankilaan. Syyttäjät vaativat minulle 3 - 15 vuotta.
        Nuorena minulle opetettiin rukoilemaan Jeesusta. Vankilassa ollessani Raamattu oli jatkuvasti vierelläni. Toiset vangit pitivät minua kummallisena.
        Uskoin, että pääsen ulos. Rukoilin joka ilta Jeesusta mummoni opettamilla sanoilla. Jumala toi minut ulos vankilasta3 kuukauden ja 3 päivän jälkeen.
        Mutta pian käytin taas heroiinia.
        4-5 vuoden ajan kävin töissä Suomessa ja ansaitsin hyvin. Viime keväänä väsyin semmoisesta elämästä. 3 hyvää ystävää ottivat heroiinin yliannoksen.
        Heistä kahdelle minä annoin ensimmäisen annoksen.
        Taas syytin itseäni ja ajattelin, että minä voin olla seuraava.
        Olin ottanut yliannoksen 20 kertaa ja toipunut lääkärien avulla.

Siis maailmassa on omat harhaiset ongelmat.

Ymmärsinkö nyt oikein, että ihmisellä on kaksi vaihtoehtoista mahdollisuutta: olet joko uskovainen tai varasteleva narkomaani?

Kumpaan ryhmään luulisit minun kuuluvan?

• A-ventti-totuudesta

Adventismin ja ellenin hengestä juopumisesta on useita esimerkkejä tälläkin palstalla.
        Adventismilla on ihan oma "uskonnollinen henkensä".

• v.aari kirjoitti:

Ymmärsinkö nyt oikein, että ihmisellä on kaksi vaihtoehtoista mahdollisuutta: olet joko uskovainen tai varasteleva narkomaani?

Ole huoletta. Ei hän sinua tarkoittanut.

• ei.mikään.pakko
        v.aari kirjoitti:

Kertoi vain oman tarinansa. Jos hän uskon avulla saa elämänsä kuntoon, se on vain hyvä asia.

Sinun kai ei tarvitse adventistien kanssa olla tekemisissä, jos heidän oppinsa ei sinua kiinnosta?

• Adventistisisaren-näky

Ei vain yksi adventtiseurakunta ole kirottu, vaan koko adventtikirkko Suomessa on kirouksen alla. Se on kiroamalla kirottu. Tulee hyvin pian aika, jolloin Suomen adventtikirkossa tulee tapahtumaan hyvin hyvin ikäviä ja epämielyttäviä asioita. Se kaikki tulee tapahtumaan kirouksen vuoksi ja sen synnin seurauksena, mitä adventtikirkko on tahallisesti ja tieten harjoittanut.

• kysynpävaa

Oletko ex advari ?

• pyhpyh9283749234

Valheesi ei hetkauta.

• asiastatietävä

Adventtisisaren-näky:
        Amen! Juuri noin.
        Koko adventtikirkko on luopumuksen tilassa kaikki tyyni ja aivan pian alkaa ruumenet lennellä. Muutama oikeaa viljaa olevan Jeesus ottaa talteen, aittaansa. Ei navettaansa.

• Adventistisisaren-näky
        kysynpävaa kirjoitti:

Oletko ex advari ?

"Oletko ex advari ?"

Miksi minun pitäisi olla?
        Olivatko Raamatun profeetat ex-Jumalan palvelijoita?

• kysynpävaa
        Adventistisisaren-näky kirjoitti:

"Oletko ex advari ?"

Miksi minun pitäisi olla?
        Olivatko Raamatun profeetat ex-Jumalan palvelijoita?

Eikö kysymykseni ollut asiallinen ?

• Adventistisisaren-näky
        kysynpävaa kirjoitti:

Eikö kysymykseni ollut asiallinen ?

Miten se tieto sinua 'lohduttaa', onko joku ex-adventisti tai ei?

• Lahkojen-päämäärä

Ne, jotka ovat adventtikirkon jäsenrekisterissä luulevat olevansa kaikkia muita parempia ihmisiä ja siksi he mm. halveksivat ex-adventisteja. Se on vain niin. Uskovainen ihminen on vain luonteeltaan sellainen.
        Se kaikki on opittu kirkon pastoreilta, jotka korostavat sitä, että meidän kirkko ja me olemme oikeassa ja muut väärässä. Tästä syystä onkin tuhansia kristillisiä lahkoja maailmassa ja kaikki korostavat olevansa oikeassa ja he julistavat suureen ääneen, että muut lahkon ulkopuolella ovat vain sokeita pölvästejä.

• pyhpyh2893749234
        Lahkojen-päämäärä kirjoitti:

Ne, jotka ovat adventtikirkon jäsenrekisterissä luulevat olevansa kaikkia muita parempia ihmisiä ja siksi he mm. halveksivat ex-adventisteja. Se on vain niin. Uskovainen ihminen on vain luonteeltaan sellainen.
        Se kaikki on opittu kirkon pastoreilta, jotka korostavat sitä, että meidän kirkko ja me olemme oikeassa ja muut väärässä. Tästä syystä onkin tuhansia kristillisiä lahkoja maailmassa ja kaikki korostavat olevansa oikeassa ja he julistavat suureen ääneen, että muut lahkon ulkopuolella ovat vain sokeita pölvästejä.

Valheesi ei hetkauta sitten yhtään.

• kysynpävaa
        Adventistisisaren-näky kirjoitti:

Miten se tieto sinua 'lohduttaa', onko joku ex-adventisti tai ei?

Minulla on hyvä ystävä joka on ex.advari eikä meillä ole koskaan mitään kinaa asioista.
        Siunausta sinulle olitpa sitten ex tai jotain muuta.

• "Minkähän ihmeen takia kyseinen "hemmo" laitettiin pitämään huolta rukoushuoneen raha asioista kun hän oli jo monesti aikaisemmin "lirinyt kintuillaan" bisneksissään?" ???

Seurakunnassa ja kirkoissa ei kukaan tee yksin varojen käyttöä koskevia päätöksiä!

Kolehtien varat laskee aina kaksi ihmistä, -tilisiirtojakaan ei voi tehdä etteikö tilisiirrot olisi näkyvillä tarkistukseen.

>>> Koska opitte tajuamaan aivan yksinkertasimpia integriteetti -legitiimiys- asioita; >> Yhdistystoiminnassa ei voi käyttäää itsenäisä toimivaltaa äänestyslappua enempää kukaan!
      Istuva puheenjohtaja vastaa puheen johtamisesta ja on siksi tietenkin kokousasiakirjojen asialistaa laatimassa päällimmäisenä -vastuussa ryhmälle toiminnastaan. Tietenkin myös juridisessa vastuussa.
      Toimielimen jokainen jäsen on henkilökohtaisessa juridisessa vastuussa toimielimen päätöksien vaikuttavuuden tuloksista. Toimielin on pomo. Toimielin tekee päätökset toiminnan sääntöjen rajoissa. (Johtokunta/hallitus/latakunta) Johtajat ovat tomielinten alaisia. Vastuut (demokratia) kannetaan toimielimen alaisuudessa. Esimiesaseman suhteessa toiseen ihmiseen saa jos alaisella on työsopimus, josta voi päätellä alaistaito-vaatimuksensa, - kenenkään mielivallalle mieluisaksi ei ole velvollisuuksia oikeusvaltiossa. Alamaisten aika päättyi viimeiseen keisariin. Alamaisten pitäminen mielivallan mieluisuudessaa ei ole oikeusvaltiossa mahdollista ja laillista.
      Organisaatioilla täytyy olla säännöt/normitukset sellaiset, että toimielimessä ei istu ketään esimiehenä toiselle, sillä jokaisen toimielimen jäsenen juridine vastuu on yhtä suuri. Jos esim. yhdistys tekee vararikon, istuu oikeudessa vastaamassa vararikosta jokainen toimielimen jäsen. Jos toimielielin on tehnyt päätöksen jonka vaikuttavuuden tulokset täytyy vastata tuomioistuimessa, niin vastaamassa tuomioistuimessa on jokainen toimielimen jäsen.
      Aamen.

• Anonyymi

Adventistipäättäjiltä kunnia on mennyt maine sen kun kasvaa.
      Mitä sanotte Jumalan vihasta ja henkivalloista?

• Anonyymi

Sanon vain, että valheesi ei hetkauta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sanon vain, että valheesi ei hetkauta.

Adventismista sikiää typeryksiä. Kaikkihan muu on valhetta Adventtikirkon ulkopuolella? Yhtä ismiä "valheesi ei hetkauta" vaan toistetaan mielipuolen tavoin. Vastuuttomien pastorien kasvatuksen tuloksena tuollainen typeryyden huippu.
        Aina kun lantakasaa pöyhäisee mitä sieltä paljastuukaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Adventismista sikiää typeryksiä. Kaikkihan muu on valhetta Adventtikirkon ulkopuolella? Yhtä ismiä "valheesi ei hetkauta" vaan toistetaan mielipuolen tavoin. Vastuuttomien pastorien kasvatuksen tuloksena tuollainen typeryyden huippu.

Sananlaskut 27:22 Survo hullua huhmaressa, petkelellä surveitten seassa: ei erkane hänestä hänen hulluutensa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos lakkaisit valehtelemasta, ei tarvitsisi sitä ääneen todeta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos lakkaisit valehtelemasta, ei tarvitsisi sitä ääneen todeta.

Adventismi perustuu valheeseen ja itsepetokseen.
        Paljon on mätää ja lustetta Adventtikirkossa. Opeissa ja höynäytetyissa adventismin uhreissa.
        Onkohan pastoreilla ollenkaan selkärankaa (vastuullisuutta)?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Adventismi perustuu valheeseen ja itsepetokseen.
        Paljon on mätää ja lustetta Adventtikirkossa. Opeissa ja höynäytetyissa adventismin uhreissa.
        Onkohan pastoreilla ollenkaan selkärankaa (vastuullisuutta)?

"Adventismi perustuu valheeseen ja itsepetokseen."

Kuten KAIKKI uskonnolliset yheteisöt ja kirkkokunnat sekä niiden valtaapitävä koneisto, papit, pastorit sekä muu yhteisöissä palkkaa nauttiva loisporukka.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen markka otettiin käyttöön vuonna 1860

Suomi käytti vuoteen 1840 asti rahayksikkönään rinnakkain Ruotsin riikintaalareita ja Venäjän ruplaa. Tämän jälkeen oli
      Maailman menoa
      37
      9291
    2. "Mä elän vieläkin"

Ikurin turbiini vetäisi taannoin lainabiisin Topin (RIP också) ja kumppaneiden kanssa. Toivottavasti on yläkerrassa kunn
      Tampere
      32
      3821
    3. Yksityinen sektori aiheuttanut Suomen taantuman

Investointien sijasta nostaneet voitot osinkoina omistajille. Ehdotan korjausliikkeenä yksityisen sektorin sosialisoimi
      Maailman menoa
      80
      2413
    4. Pate Mustajärvi on kuollut

Ihan pari tuntia sitten. Että sellaista. https://www.is.fi/viihde/art-2000011715177.html
      Maailman menoa
      118
      2360
    5. Kylläpä asiat onkin nyt hyvin verrattuna Sannan aikaan

Sannan aikana aähkön alv oli 10%, nyt 25,5%. Ajatelkaa nytkin pörssisähkö on ilmaista, keskellä talvea! Bensan hinta on
      Maailman menoa
      25
      1925
    6. Kaivatullesi viesti ensi vuoteen?

Kerro meneekö naiselle vai miehelle ja vähintään yksi tunniste, esim. kirjain.
      Ikävä
      36
      1794
    7. Miten ikinä kelpaisin sulle

Sinä saat niiltä muilta naisilta paljon enemmän, mitä minulta... Tai mihin minä olisin valmis. Enkä edes olisi niin tait
      Ikävä
      15
      1590
    8. Edes vitamiinit eivät taanneet loputonta elämää

Nimittäin niistä rahaa itselleen taikonut tohtori siirtyi tuonpuoleiseen.
      Maailman menoa
      31
      1406
    9. Kuinka kauan vielä

jaksetaan vastustaa toisiamme?
      Ikävä
      71
      1247
    10. Esko ja Martina viettävät joulua

Entisen avioparin joulunvietto on ylittänyt IS uutiskynnyksen
      Kotimaiset julkkisjuorut
      171