Tästä ei saa puhua

jsard

Vihapuheisiin ja kiusaamiseen vedoten, poistettiin tällä viikolla amerikkalaisen vaihtoehtomedian Infowarsin kanavat youtubesta, facebookista ja muutamilta muilta sosiaalisen median alustoilta.
Kanava sai toimia youtubessa yli kymmenen vuoden ajan. Miksi juuri nyt kamelin selkä katkesi?
Luulen, että asia johtui siitä mikä valtaapitäville ja tiedonvälitystä kontrolloiville on niin arka aihe eli puhe eliitin pedofiliasta ja lapsisalakuljetuksesta. Infowars kanavalla haastateltiin vastikään Isaac Kappy nimistä henkilöä, joka on nyt viime päivinä tuonut julkisesti esiin näitä pedofiliaan sotkeutuneita nimiä lähinnä hollywoodista. Pian tämän jälkeen Infowars menetti kanavansa.
Nyt kun asioita alkaa muutenkin selviämään ja ihmisetb alkavat tulla ulos toinen toisensa jälkeen paljastusten kanssa on selvinnyt, että jo watergate skandaali oli oikeasti pedofiiian peittelemisoperaatio. Oikeasti demokraattisen puolueen toimiston papereissa ei ollut kyse vaalistrategioiden paljastumisista, vaan papereissa oli nimet lapsiprostituoituja käyttäneistä poliitikoista ja heidän rahan käytöstään näihin.
Alkaa olla selvää, ettei länsimaissa pystytä turvaamaan kansalaisten hyvinvointia ja terveyttä, vaan päinvastoin kaikkialle yhteiskuntaan levittäytynyt lapsiinsekaantuminen saa rehottaa. Ohimennen sanoen ilmeisesti DJ avicii tapettiin koska meni pöyhimään tätä tunkiota (ks. hänen videonsa for a better day). Koska sisäistä turvallisuuttakaan ei länsimaissa kyetä tarjoamaan miten voitaisiin sitten kuvitella, että valtaapitävillä olisi kiinnostusta ulkonaisen turvan, kuten nato, hoitamiseen tehokkaasti? Taitaisi olla pikemminkin päinvastoin mikäli yhteistyömme erilaisten ulkovaltojen rinkien kanssa syvenisi.

6

278

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asfr2

Infowarsin kanava poistettiin suurilta osin siitä syystä, että sitä vasten on käynnistetty oikeusjuttuja Sandy Hookissa lapsia menettäneiden vanhempien osalta.

Infowars on väittänyt näitä vanhempia näyttelijöiksi, jonka vuoksi heitä on uhkailtu ja he ovat joutuneet muuttamaan ja piiloutumaan.

• typerät.väitteet

Jep Alex meni liian pitkälle noissa väitteissä, olisi kannattanut lopettaa kerran mainittuaan eikä jankata aiheesta tauotta.

Toivottavasti tuosta tulee vielä iso lasku.

• Millä tavalla Alex Jones on vastuussa siitä mitä toiset ihmiset tekee? Eihän hän ole mikään Jumala joka ajatuksillaan voi ohjata toisia ihmisiä kuin radio-ohjattavia autoja. Eihän Alex Jones itse ole noita vanhempia uhkaillut kuitenkaan.

Kaikenlaisia sekopäitä löytyy aina, esimerkiksi monesti videopelejä syytetään siitä että joku murhasi ihmisiä. Kyllä ihmiset on itse vastuussa omista teoista, eikä joku videopeli tai Alex Jones.

• Lisäksi, tuo ei ollut edes syy miksi infowarsin kanava poistettiin, vaan se oli tekosyy. Todellinen syy oli että infowars saa liikaa katsojia ja liikaa rahaa, ja siksi on uhka perinteiselle valtamedialle kuten CNN:lle.

• resteri

Jotkut analyytikot ovat arvioineet, että Alex Jones ja hänen kanavansa Hillary kritiikki oli yksi syy miksi Trump tuli valituksi. Mutta tosiaan vapaus ilman sananvapautta ei ole todellista vapautta, tässä mielessä vanhat asetelmat ovat mennyttä. Sandy hook on aika kaukainen juttu (2012) selittämään kanavan sulkemista.

• Sananvapaus ilman vastuullisuutta ja vastuuta ei ole todellista vapautta.
        Koko totuus ja vainon pitkäaikaisuus on viimeinkin paljastunut em. alustoille. Se ratkaisee.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.

Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol
      Maailman menoa
      593
      2337
    2. Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis
      Maailman menoa
      410
      1852
    3. Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa

Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H
      Suomalaiset julkkikset
      22
      1690
    4. Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden

Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe
      Ikävä
      64
      1438
    5. JM lukkoliike

Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran
      Jämsä
      19
      1286
    6. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      63
      1233
    7. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      122
      1164
    8. Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."

Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka
      Eläke
      15
      920
    9. Pankin avajaiset

Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti
      Kuhmo
      16
      918
    10. Miten kesäsi meni?

Oletko tyytyväinen siihen? Oliko kaivattusi mielessäsi? Lähennyitkö vai etäännyitkö hänen kanssaan?
      Ikävä
      66
      843
    Aihe