Nakuristeily

Mukavia-risteilyjä

Alkukesästä oli nakulounasristeily Loistokarille.
Onko tiedossa, olisiko näitä tulossa lisää?

7

1140

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tiedottaapitäis

      Ei löydy mitään tietoa netistä. Oliko jonkun salaseuran risteily?

    • tapsahpm

      Ei tule risteilyjä enää Kiitos NaturistiN joka sai taas juoppohullukohtauksen joka päättyi polisien paikalle tuloon.

    • Tekisitte-jotain

      En muista enää tuota täällä ollutta kirjoitusta enkä viitsi liioin etsiä, mutta eikös se ollut jonkun poppoon järkkäämä. Olihan se silloin selvitetty. Kas kun ette tuolloin kiinnostuneet, kun olisi ollut vielä mahdollisuus mennä mukaan. Nyt alkaa kiinnostaa, kun ei enää pääse. Ne ovat nuo teidän mielikuvitusranta- ja muut retket.

      • sorivaan

        Todella olisi kiinnostanut mutta kun ei ollut tiedossa. Naturistiyhdistysten sivuilla ei ainakaan ole mitään mainintaa. Saattoi tietysti olla silloin aikanaan mutta eihän niitä ehdi koko ajan seurata. Tällaisista pitäisi tiedottaa ainakin pari kuukautta aikaisemmin että kaikki ehtivät näkemään.


      • Mukavia-risteilyjä
        sorivaan kirjoitti:

        Todella olisi kiinnostanut mutta kun ei ollut tiedossa. Naturistiyhdistysten sivuilla ei ainakaan ole mitään mainintaa. Saattoi tietysti olla silloin aikanaan mutta eihän niitä ehdi koko ajan seurata. Tällaisista pitäisi tiedottaa ainakin pari kuukautta aikaisemmin että kaikki ehtivät näkemään.

        Hyvin oli tuolloinkin mennyt perille, sillä mukaan ei olisi enempää mahtunut.

        Taitaa olla vähän sama juttu kuin Helsingissä, missä on ollut maailmanennätysyritys naku-uinnissa. Itse olen kuullut asiasta vasta uutisissa tilaisuuden jälkeen. Järjestäjänä on ollut joku pieni radioasema ja tulos tietenkin sen mukainen.


    • sorivaan

      Jos oli niin suosittu niin eikö voisi järjestää uudestaan ensi kesänä? Tai miksei vielä tänä kesänäkin jos ilmoja pitelee. Tosin aikaa tiedottamiseen ei ole enää riittävästi.

    • Anonyymi

      On se kumma että naturistitilaisuuksia on niin vähän. Tai ei oikeastaan yhtään (yhdistyksillä on jotain, vain jäsenille, kuka semmoisiin viitsii mennä?). Raha ei kelpaa? Mikä tahansa tapahtuma olisi heti kiinnostavampi, jos siellä saisi olla nakuna.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      57
      3729
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      167
      2327
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      212
      2039
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      139
      1924
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      402
      1350
    6. 79
      1221
    7. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      235
      1135
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      136
      1118
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      55
      1040
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      74
      1000
    Aihe