Mikä on lempivärisi?

Gallup_

29

797

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • potkiikuinmustalainen

purppura on väri ja sininen timantti on jonka haluaisin antaa joskus rakastamalleni naiselle.

• Knainen

1. turkoosi
      2. topaasi
      3. Suklaasydän
      4. Kysytkö tosissasi tätä ? :D

Vinkkinä vaan että jos et halua köyhtyä niin älä anna koko kauppaa vaihtoehdoksi naiselle ja jos haluat päästä joskus kaupasta uloskin niin tee itse esivalinta. Tuo vaikka kolme vaihtoehtoa joissa hinta sopiva eteen, se nopeennuttaa valintaa ja tulee sulle halvemmaksi!

Jos näillä mennään niin.. kaikki valkokultaiset timanttisormukset, -korvakorut, riipukset ja polar loop crystal aktiivisuusranneke.

• kerrassaanylikersantti

hmh niin joidenkin on tehtävä töitäkin välillä... tämä eräs tyttö joka auttoi minua paljon kun olin todella väsynyt töissä, keksin jonkun jutun hänelle, mukavan jonkun jutun.

Jännä tämä uusi James Bond -elokuva: "Vioittunut Pikkusormi"!...

• rockefellertässä

sininen timantti siis on timantti ei ole mikään rubiini tai muukaan, se on vain timantti mutta sininen ja erittäin kallis.

• Smnkt

Akvamariininsininen. Vesimelonin värinen turmaliini. Lempisydän? Koru olisi Kohinoor Helene timanttisormus Morganiitilla

• Smaragdi
      Pieni sievä sydän.
      Brilliant star timanttiriipus valkokulta

ois aikas nätti koru :D

• Ouluun_

Kuvakaappauksellako otit Aino Pennasen kuvan trolliisi ??

Onkohan vähän laitonta

Muokkasitko kuvaa sen verran että näyttää 70 kg painossa olevalta ?

• Ouluun_ kirjoitti:

Kuvakaappauksellako otit Aino Pennasen kuvan trolliisi ??

Onkohan vähän laitonta

Muokkasitko kuvaa sen verran että näyttää 70 kg painossa olevalta ?

HAHAHAAHAH hyvä vitsi. :DDD
        ihan oma kuva kiitos trolli taidat olla itse

• Ouluun_
        AinaNorsu kirjoitti:

HAHAHAAHAH hyvä vitsi. :DDD
        ihan oma kuva kiitos trolli taidat olla itse

Näytät samalta. Et läski ole en sillä sanonu. Pää vaan niin pyöreä. Et taida olla vielä 18?

• Ouluun_ kirjoitti:

Näytät samalta. Et läski ole en sillä sanonu. Pää vaan niin pyöreä. Et taida olla vielä 18?

Valitettavasti olen nuori nainen ;3
        27 monet sanoo oikeassa elämässä että olen 18 tai 23.
        sitä luokkaa...mutta todellisuus tämä :D

• Ouluun_
        AinaNorsu kirjoitti:

Valitettavasti olen nuori nainen ;3
        27 monet sanoo oikeassa elämässä että olen 18 tai 23.
        sitä luokkaa...mutta todellisuus tämä :D

Sanoisin kuvan perusteella 13vuotiaaksi

Painoa 62 kg ja pieni pallovatsa

• Ouluun_ kirjoitti:

Sanoisin kuvan perusteella 13vuotiaaksi

Painoa 62 kg ja pieni pallovatsa

aijai pahasti menee pieleen :D
        painokin pieleen..
        27 ehkäpä oma pituuneni sitten voi myös hämätä koska olen jäänyt 152cm että niin.

• Ouluun_

Ei pituutesi kuvassa näy.
        Kuvassa on lapsekkaan pyöreät kasvot jotka viittaa ylipainoon ka nuoreen ikään

Sinun kokoisia tiedän minua paljon kapoisemmilla kulmikkaammilla kasvoilla

• minusta
        AinaNorsu kirjoitti:

aijai pahasti menee pieleen :D
        painokin pieleen..
        27 ehkäpä oma pituuneni sitten voi myös hämätä koska olen jäänyt 152cm että niin.

Itse olen 153, 5 cm ja painoa 43,5 kg kyllä se ettei painoa ole näkyy kasvoissa. Tosin negatiivisesti..Olen itse päälle kolmekymppinen ja painon muutoksesta johtuva kasvojen kapeus minusta hiukan jopa saa vanhemman näköiseksi.. tai sitten se on väsymys

No mutta jotenkin kun alkaa kasvojen ”rasvat”lähteen tulee naamasta vanhemman oloinen..

Ehkä mulla on ikäkriisi mutta kannatta pitää pieni ylipaino se saa nuoremman näköiseksi

• Ouluun_ kirjoitti:

Ei pituutesi kuvassa näy.
        Kuvassa on lapsekkaan pyöreät kasvot jotka viittaa ylipainoon ka nuoreen ikään

Sinun kokoisia tiedän minua paljon kapoisemmilla kulmikkaammilla kasvoilla

Niin no itse en ole mikään keijukainen ehkä sen voi nimestäkin päätellä.
        Sepäs on sitten sun ongelma jos aattelet että olen lapsi..tuskin lapsella on ammattia taskussa?
        Toista ammattia suorittamassa yms. ;)

• minusta

Kannattaa 27 vuotiaana jo mennä töihin mieluummin kun lisää opiskella mikäli et sitten yliopistossa tai korkeakoulussa ole

Ihan vasn siksi että 30 vuotiaana putoat kehityksessä työelämässä kun huomaat ikäisilläsi olevan 10 vuoden työkokemus ja itse omat tyhjän Cv:n

Et saa töitä helposti koska olet kolmekymppinen 0 vuotta työkokemusta mutta liuta opiskeluja.

Josta seuraa se että koko opiskelu on ollut turhaa

Jos sinulla on jo yksi ammatti hae siltä yli 5 vuoden työkokemus ja sitten uudelleen opiskeleen

• minusta kirjoitti:

Kannattaa 27 vuotiaana jo mennä töihin mieluummin kun lisää opiskella mikäli et sitten yliopistossa tai korkeakoulussa ole

Ihan vasn siksi että 30 vuotiaana putoat kehityksessä työelämässä kun huomaat ikäisilläsi olevan 10 vuoden työkokemus ja itse omat tyhjän Cv:n

Et saa töitä helposti koska olet kolmekymppinen 0 vuotta työkokemusta mutta liuta opiskeluja.

Josta seuraa se että koko opiskelu on ollut turhaa

Jos sinulla on jo yksi ammatti hae siltä yli 5 vuoden työkokemus ja sitten uudelleen opiskeleen

Nämäkään ei kuulu tänne aiheeseen siis koko keskusteluun ylipäätään.
        Jos suoraan sanottanu pakko tässä saatana toinen ala pistää päälle että sais sitä perkeleen töitä.
        Niin että onkos tässä iässä se CV tyhjä? Enpä oikee usko ellei sitten ole helvetin sohvaperuna.
        Johan on. -.-

• minusta
        AinaNorsu kirjoitti:

Nämäkään ei kuulu tänne aiheeseen siis koko keskusteluun ylipäätään.
        Jos suoraan sanottanu pakko tässä saatana toinen ala pistää päälle että sais sitä perkeleen töitä.
        Niin että onkos tässä iässä se CV tyhjä? Enpä oikee usko ellei sitten ole helvetin sohvaperuna.
        Johan on. -.-

Ei se hyvältä näytä opiskella työttömyyskortistoon ja sitten opiskella taas työttömyyskortistoon josta taas opiskella työttömyyskortistoon.

Todennäköisesti ikäsi on niin suuri jo kun valmistut että vietät pitkiä työttömyysjaksoja ja käyt tyylikokeiluissa kunnes sinut nimetään vaikeasti työllistäväksi pitkäaikaistyöttömäksi.

Fiksua olisi tuossa tilanteessa vaikka mennä kauppaan hyllyttäjäksi, lehtien jakajaksi taikka kesätorille marjojen myyjäksi

Siinä ainakin työkokemusta eikä Cv ole ihan tyhjä!

Kaikki parempi kuin palstailu perse homeessa

Itse olin peruskoululaisena siivoojana ja kirppari myyjänä ja lastenvahtina kesät

• minusta kirjoitti:

Ei se hyvältä näytä opiskella työttömyyskortistoon ja sitten opiskella taas työttömyyskortistoon josta taas opiskella työttömyyskortistoon.

Todennäköisesti ikäsi on niin suuri jo kun valmistut että vietät pitkiä työttömyysjaksoja ja käyt tyylikokeiluissa kunnes sinut nimetään vaikeasti työllistäväksi pitkäaikaistyöttömäksi.

Fiksua olisi tuossa tilanteessa vaikka mennä kauppaan hyllyttäjäksi, lehtien jakajaksi taikka kesätorille marjojen myyjäksi

Siinä ainakin työkokemusta eikä Cv ole ihan tyhjä!

Kaikki parempi kuin palstailu perse homeessa

Itse olin peruskoululaisena siivoojana ja kirppari myyjänä ja lastenvahtina kesät

Sekös painaa sun mieltäs?:p
        Mun paperit ovat omania pidä huoli omista ;)

• minusta
        AinaNorsu kirjoitti:

Sekös painaa sun mieltäs?:p
        Mun paperit ovat omania pidä huoli omista ;)

Vaikutat lapselta joka kaipaa äitiä. Ettei eksy ja syrjäydy yhteiskunnasta päihteiden maailmaan

• minusta kirjoitti:

Vaikutat lapselta joka kaipaa äitiä. Ettei eksy ja syrjäydy yhteiskunnasta päihteiden maailmaan

Juu... kaipaan äitiä kovasti :)
        En polta/en juo/en käytä huumeita.
        Ei tarvitse eksyä pahojen ihmisten maailmaan kun on nii pieni vielä :)
        kiitos tästä :P
        Mistä minä tiedän kuka pappa siellä kirjoittelee ilta huviksi.
        Oisko aika mennä eläkkeelle?

• minusta
        AinaNorsu kirjoitti:

En mäkään tiedä kuka trolli mies sinä saatat olla. Voit olla 189 cm 100 kg 69 v mies tai sitten se mitä väität mutta äitiä vailla olet. Sen näkee jo kirjoituksistasi

Itsellä on yksi ammatti josta olen kerännyt työkokemusta mutta se kokemus on edelleen ikäisiäni pienempi josta syystä minä joudun tekemään enemmän töitä saadakseni työpaikan.

Tiedän siis aika pitkälle miten kova taistelu työpaikoista on ja miten ikä ja työkokemus siihen vaikuttaa

• minusta
        AinaNorsu kirjoitti:

Ja jos itse lähden opiskelemaan vielä niin se ei ole uusi ammatti missään nimessä vaan lisäkoulutuksia vanhaan ammattiin eli tietojen uudistamista nykypäivää vastaaviksi ammattialalta jossa itse olen.

Myöskin oma ajatus on että teen samalla töitä jotta kerään myös koko ajan työkokemusta lisää, muuten en pysty enää kilpailemaan työpaikoista muiden kanssa

• minusta kirjoitti:

En mäkään tiedä kuka trolli mies sinä saatat olla. Voit olla 189 cm 100 kg 69 v mies tai sitten se mitä väität mutta äitiä vailla olet. Sen näkee jo kirjoituksistasi

Itsellä on yksi ammatti josta olen kerännyt työkokemusta mutta se kokemus on edelleen ikäisiäni pienempi josta syystä minä joudun tekemään enemmän töitä saadakseni työpaikan.

Tiedän siis aika pitkälle miten kova taistelu työpaikoista on ja miten ikä ja työkokemus siihen vaikuttaa

Kova taisteluhan niistä on.. varsinki itse asun pienellä paikka kunnalla ettei niitä täällä oikein olekkaan.
        Pääsen hyvin muuttamaan työn perässä sitten tulevaisuudessa.
        Enpä voi sulle henkkareitani näyttää mutta voin sanoa että mua ei kiinnosta kuinka lapsena sä mua pidät. Justiin kaikki tälläset ärsyttää ihmisissä on nii hemmetin varmoja jonku kuvan perusteella..on se.
        Pienet ilot.

• AinaNorsu kirjoitti:

Kova taisteluhan niistä on.. varsinki itse asun pienellä paikka kunnalla ettei niitä täällä oikein olekkaan.
        Pääsen hyvin muuttamaan työn perässä sitten tulevaisuudessa.
        Enpä voi sulle henkkareitani näyttää mutta voin sanoa että mua ei kiinnosta kuinka lapsena sä mua pidät. Justiin kaikki tälläset ärsyttää ihmisissä on nii hemmetin varmoja jonku kuvan perusteella..on se.
        Pienet ilot.

Hyvät illan jatkot vaa.

• timantteja

Joku sininen timantti... kalliita kuin omaisuutesi ja niitä voi saada jostain afrikasta laittomasti, sellaisia mitä on mukaav katsella itsekkin miten kiiltelee sinisen värit..

• kallistajalaitonta

Joo todellakin tuollaiset "veritimantit ja sininen niistä erittäin arvokkaita, ei saisi tuoda ollenkaan afrikasta mutta marokkolaiset välittäjät tuovat silti tuollaisia :D

• RakastanKultaa
    • herääjohoitajat

Minulla oli joskus todella sellainen tilanne... joku hoitaja läpsytteli naamaan että herää!
      Onnettomuudesta viety jo sairaalaan... en kyllä muista naamaakaan hoitajalta, joku läpsytteli minua naamaan että: herää!

Kuten tuokin hauska juttu uuden jameksen elokuvasta -ideointi... hauska ketju.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      233
      2162
    2. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1808
    3. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      60
      1426
    4. Onko telepatia totta

Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki
      Ikävä
      80
      1215
    5. Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku

Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.
      Forssa
      17
      1058
    6. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      60
      1054
    7. TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."

Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi
      Tanssii tähtien kanssa
      15
      990
    8. Nainen, olen niin pettynyt

Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään
      Ikävä
      89
      984
    9. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      42
      834
    10. Ootko nainen jo rauhoittunut

Vai vieläkö nousee savua päästä?
      Ikävä
      70
      832
    Aihe