Kaivatullesi???
Mitä et koskaan tekisi
34
919
Vastaukset
- Näitä
Pettäisi
Tappaisi
Löisi - kaisaatämänsanoa
Suutelisi
- ihmetyttää-
Ja miksihän sitten kaipaat ko. henkilöä?
- enkoskaan
Pettäisi luottamusta. Tuohon varmaan sisältyy nuo kaikki mitä tuo ensimmäinen vastasi?
En pettäisi tai puukottaisi häntä selkään.
- Sarvissa_sonnin_Ripa
T.otuuksia kertoilisi...
T.ötteröäni tarjoamatta jättäisi...
P.yllyäni pihtaisi - jättäisi
häntä kärsimään puutteeseen.
- Elukkana_Sonni
T. arinointiani lopettaisi, sitä keksityin kääntein höystäen!
I. lman sänkyseuraa jättäisi, ellei sitten nuorempaa ole tarjolla...
M. ukavia puhellen, ja harkitusti rohkaisten tiedon murusia lypsämättä olisi.
O. maa selkänahkaani pelastamatta jättäisi!
T.yttöä vihille veisi vahinkolapsen tähden.
P. aljastaisi itsestäni mitään liian epäedullista.- HoitoonMars
Hyvinpä itsesi tunnet mies!
Olet parantumaton opportunisti.
Oletko narsistikin?
- Ko_
En koskaan tee mitään lupauksia, mitä en pysty lupaama.
- voi
En haluaisi pahoittaa hänen mieltään, tätä on vaikea luvata, kun ei toista tunne riittävästi. En satuttaisi fyysisesti. Pyrkisin välttämään myös henkistä satuttamista.
- kivastiajateltu
Ihana vastaus.
- eripariaolevat
kauniisti vastattu.
- tietenkään
Ottaisi yhteyttä.
- varoosatuttamasta
Joo missään nimessä ei kannata ottaa yhteyttä kehenkään, silloin ei voi vahingossakaan satuttaa mitenkään ketään henkilöä :) Joo-oh.
Minä vältän joskus olemasta tekemisissä jonkun tytönkin kanssa juuri tuosta syystä kun pelkään että satutan vahingossa sitä jotenkin, vaikka turha pelkohan tuollainen on, tietysti.
- jotainvain
- En raiskaisi niin kuin hän tekee!
- En tekisi mitään pahaa, sanoilla ehkä kuittaisin...
- En nukkuisi samassa sängyssä enkä asuisi samassa taloudessa, mielen syövereissä vain.
- En sekaantuisi hänen ”omiin virtuaali hetkiin” sama pätee toisinpäin. - naimapalkalla
En ajaisi hänen taksiaan. Joku ajaa.
- more
what
- antaasenpuukontörröttää
Kääntäisi veistä haavassa.
- Tosisair
Sairasta
- Meitsinmimmil
Mää en koskaan tekis sen mimmin oloo turvattomaks. Sen ei tarttis miettii et tekisin sille mitää pahaa. Mää en koskaan pettäis eikä sen tarttis ikinä ees epäillä sitä.
Mää en jättäis sitä yksin enkä jättäis suojelematta sitä. Tiän et se on urhee mut haavoittuva. Tiän et se kaipaa miestä suojelen itteään vaik esittää et pärjäilee. En jättäis sitä yksi sureen ja pelkää. Mää en löis sitä enkä haukkuis. En varastais siltä. En käyttäis sitä mitenkää hyväksee - koskaeiantaisi
En nussisi.
- vaikertoisinko
Kertoisi hänen vaimolleen meistä...........
- miespeloissaan
Elä kerro siitä viestistä, ethän...
- rakasteluistakerron
miespeloissaan kirjoitti:
Elä kerro siitä viestistä, ethän...
Mitäpä viesteistä muistelemaan.
- miehuuskoeolis
Tarkoituksella satuttaisi. Ainut mitä pystyy luvata.
- Jokuvaanjostainjuu
En pettäisi.
- JaOviSulkeutui
Pyytäisi ystävyyttä.
- 2626
Ehkä paras "tekoni" olisi, etten antaisi hänen rakastua itseeni. Olen liian vaikea, liian rikki. Tosin onni onnettomuudessa on, ettei hän ole rakastunut minuun.
Jos mitenkään voisin asiaan vaikuttaa, en ikinä antaisi minkään enkä kenenkään enää satuttaa häntä. - Hänontärkeä
Satuttaisi, loukkaisi tai vaikeuttaisi tahallisesti hänen elämää.
- vslehtijoidenklubi
Ahhaah haa. Et koskaan. Ihmisetgän yleisesti loukkaa tuntemattoia ja yhdenekiviöb ihmisiä. Eikssjee.
- Per-kel
Kysymättä siirtäisi rahaa pankkitililtä :(
- eipahaatunnetta
En haluaisi aiheuttaa pahaa tunnetta.
...mutta niin... tyttöjen tekemä kauhuelokuva voisi olla hirvittävä: kuulosuojaimet ja moottoripyöräkypärä päässä tulee....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2412408Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101848Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse701664Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801275- 631184
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171158TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161038Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään901030Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42884- 70862