Suomeen saapuu sadoin tuhansin turvapaikanhakijoita. Sinun on pakko majoittaa joku.
Kenet majoittaisit?
a) jonkun venäläisen
b) irakilaisen nuoren miehen
c) hazaran (Afganistanin vähemmistöä)
d) iranilaisen naisen
e) jonkun joka väittää olevansa Syyriasta
f) sudanilaisen, eritrealaisen, jemeniläisen tai somalin
g) en majoittaisi vaan päästäisin koiran irti ja kaivaisin haulikon kaapista
Omat vaihtoehtoni ovat a tai d. G harkinnassa, tosin haulikkoa ei ole.
Ajatusleikki
36
626
Vastaukset
- ajatusleikki_
Mistä saa haulikon?
Anyone?- udhhdgff
Mulla on kirves ja tuura sängyn alla koko perheen turvaksi. Ilmeisesti vielä eivät ole kuitenkaan aloittaneet vääräuskoisten teurastuksia kodeissa, kun vain raiskauksista, pahoinpitelyistä ja ryöstöstä ulkona näkee uutisia. Toisaalta kyllä olen kuullut perhemurhistakin pohjoismaissa, mutta tekijät lienevät eivät ole olleet tuntemattomia henkilöitä. Toisaalta taas kaikki tuntemattoman henkilön raiskaukset ovat olleet ulkomaalaisten tekosia, niin varmaan myös kaikki tuntemattomien perheiden murhat saattavat olla ulkomaalaisten tekemiä? Onko niitä jo vai tappavatko muslimit vain miehet ja raiskaavat myös muut, kuten tapana heillä "yksittäistapauksissa" on ollut?
- ajatusleikki_
Pahus, aloituksen piti olla kysymys. Minun ei nyt varmaan tarvitsekaan ottaa ketään, kun olen lukihäiriöinen enkä pysty kotouttamaan?
- ajatusleikki_
Kumpi mieluummin?
h) Aavikon.Jukka
vai
i) muslimiperhe, jossa 12 lasta- ajatusleikki_
i)
- matukkia
Kyllähän se vaihtoehto g on vaikka en omista haulikkoa enkä koiraa.
- 4343434
"Kyllähän se vaihtoehto g on vaikka en omista haulikkoa enkä koiraa. "
Vielä
- isänmaallinen
Turha leikkiä sairailla ajatus leikeillä, EN MAJOITTASI MUITA KUIN SUOMALAISEN ASUNNPOTTOMAN.
- pyykkää-kokkaa
Kun sinusta tulee suunnitelman seurauksena asunnoton niin joudut jollekin pakolaisperheelle kotiapulaiseksi.
- rouvaB
Minä voisin ottaa herra A:n.
- y6juhuu
16 neitsyttä, 8 aikuista vaimoa ja 4 tervettä huoraa
- Aavikon.Bacha.Bazi
Hazaran.
- refugees.first
Ehdottomasti persialaisen kissan!
- ajatusleikki_
Venäläinen Herra A ja Persialaiskissa ovat löytäneet kodin. Hazara pääsi Aavikolle asumaan.
Majapaikkaa etsivät vielä:
nuori mies Irakista
henkilö joka väittää itseään syyrialaiseksi
sekä joku seuraavista: sudanilainen, eritrealainen, jemeniläinen ja somali
Kenet majoitat?- hehhehahahahh
Ootellaan jos tulis vielä joku muu.
- ajatusleikki_
Eikö palstalla ole yhtäkään suomenruotsalaista, kun sulho Irakista ei kelpaa?
- Keskonen
EU:n asukastiheys on laskettu Suomelle pinta-alan mukaan, 65 miljoonaa, että tilaa on tulla pakolaisia, siksi omaisuus on jo myyty. Suomi on vain sana, EU:n provinssi. Itsenäisyys oli vain väliaikainen ratkaisu, se loppui Kekkoseen.
- Mmobuto
Toivottavasti oikeisto voittaa vaaleissa pitkin eurooppaa ja eu hajoaa. Isänmaan petturit saadaan vastuuseen Suomalaisuutta vastaan tehdyistä teoista.
- Maastamuuttaja
Voisin majoittaa vaikka kaikki näistä mutta ainoa vapaa tila on kellari.
Vähän on kylmää ja pimeää mutta kyllä se aina sodan kauhut voittaa.
Puuroakin saavat syödäkseen.
Ovi tosin täytyy pitää lukittuna. - kurikan.muisto
Loppujen lopuksi me suomalaiset näytämme olevankin pieni 5-miljoonainen heimo, joka sattuu asumaan eräällä niemekkeellä. Meidät ilmeisesti voidaan työntää johonkin reservaattiin tiiviisti asumaan.
Meistä muodostuu vain n. Pietarin kokoinen yhteisö, muistaakseni se oli 5-miljoonainen kaupunki.
Johonkin Kuusamon perukoille vaan leireille, kyllä se siitä iloksi muuttuu.
Ehkä perustamme sinne uuden Sointulan, en kylläkään pidä sosialismista, mutta voihan se toimia muullakin periaatteella. - problem.solved
Marjaana ottaa irakilaisen ja Taponen syyialaiseksi itseään väittävän, etenkin jos palaa taisteluista isiksen riveistä.
Suurpää saa somalin ja muut afrikkalaiset ja perustaa koneinsinööriyrityksen, josta tulee uusi Nokia. Saa jemeniläisen kaupan päälle, khatin purija sekin. - Muuten_kohta_G
Eihän meidän tarvitse ottaa noista ketään kun se lentokoneessa seisomapaikan varannut Pennanen voi majoittaa kaikki poistettavat...
- qåaäzm
Epäjumalanpalvelijoiden kanssa ei kristityn tarvitse olla tekemisissä. Harhaoppista karta, opettaa Raamattu. Hehän ovat harhaoppisia suhteessa kristinuskoon, elleivät satu olemaan sitten kristittyjä. Näitä tuskin joukossa juurikaan on.
- Hahhaa
Venäläisnaisen, useita.
- Jakubbi
Sen pakko sanan ilmoittaja on tuleva vainaja.
- Whip
Majoitan heidät kaikki.
Majapaikka ja sapuska eivät kuitenkaan ole ilmaisia. Sapuskaa kasvaa pottumaasta jos sitä on itse viitsinyt istuttaa ja nostaa. On taatusti halalia mitä nyt vähän itse tuotettua luomu-lannoitetta mukana.
Polttopuita saa metsästä pokasahalla ja kirveellä jos tulee vilu. Puut pitää tietysti maksaa minulle ja työkalut saa lainaksi maksua vastaan. Vilua vastaan taistellaan myös ahkeralla työnteolla.
Katon ja seinät saa samasta metsästä samaisilla työvälineillä mutta puut pitää maksaa. Vettä saa kaivosta kunhan sen kaivon viitsii kaivaa. Luntakin voi toki sulattaa, sitä riittää 3/4 vuodesta.
En majoita hyväntekeväisyydestä vaan maksua vastaan. Maksun voi suorittaa tekemällä minun määräämäni työt. Tervetuloa vaan! Odottelen jo! Oikeasti te ottaisitte kenet vain, kun ensin tapaisitte ehdokkaan livenä ja huomaisitte, että ihan tavallisia ihmisiä he kaikki ovat.
- hophöpö
Iihan tavallisia, keksivät kyllä kaikenlaista, jos joku vai elättääsi.
- en.pidä.valkosipulista
Minä olen tavannut näitä ja totean etten ottaisi ainuttakaan. Haisevat ruoat, erilainen elämänrytmi, erilainen hygieniakäsitys, ei kiitos.
En halua ottaa yleensäkään ketään vierasta kotiini asumaan, joten miksi ottaisin sellaisen, joka eniten eroaa omasta elämäntyylistäni.
Tottakai me jokainen tiedämme, että he ovat tavallisia ihmisiä, ei sitä kukaan ole kieltänytkään.
Mutta harvassa on ne, jotka kestävät kotonaan erilaista menoa, mitä itse harrastaaa. - ÄläUnelmoiEnää
Poistivat, kelvottomat, vastaukseni:
Sanotaan sitten näin: tuossa vaiheessa olisi ehkä parasta poistua muonavahvuudesta.
- irakinihmeetkö
Montaako Unelma majoittaa?
- ei.tee.ei
Ei unelmatrolli tee muuta kuin palstalla hilluu.
- PersuÄÖ69
Persu on terve kun se ajatus leikkii mutta persu ei ole terve kun se ei älyä lopettaa...
- jaahaz
Montakohan matu huoijari majoittaisi, tilaisuuden ollessa toisenpäin???
- fobiini
Miten olisi:
a) Ukrainalainen nainen
b) thaimaalainen nainen
c) arabinainen, joka on kristitty/maallinen
d) eteläamerikkalainen nainen
Yhtä hyvin näilläkin on oikeus tulla ilmaiseen elatukseen kuin irakkipojilla.
Vai repisivätkö suvakit pelihousunsa?- kaikki.ok
Kaikki noista periaatteessa ok, riippuu tietty myös henkilöstä. Tosin arabi voisi vähän epäilyttää, jos olisi kääntynyt kristityksi vasta Suomessa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .944666Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631403153Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503125Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4032212Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2351368Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111223- 761207
- 691122
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301084Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1141002