Kuuluisa film, mutta myös pepulle läpsijöiden klubi Ruotsissa. Julkisuudessa näytettiin kuvia, kuinka ilman paitaa läpsi siellä Vihreiden puheenjohtaja. Tulen kutsumaan häntä tästä lähin leikkillisesti King Kongiksi. Kuvaa jotenkin eläimellistä elämänmenoa.
King Kong!!
3
84
Vastaukset
- Lukiolaislikka
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005786865.html
Harmi, ettei King Kong ollut liikkeellä Hyvinkään yössä. Ville Niinistö voisi tämän uutisen myötä, ottaa kantaa oliko uhrilla jakamaton ihmisoikeus.
Huolestuuko Emma Kari naisten oikeuksista, vai nähdäänkö hänet Eva Biaudet`n kanssa TV.ssä puhumassa kuinka pakolaiset etsivät vain turvaa eikä heistä ole vaaraa. Vihreät ja RKP ovat vaarallisia naisten turvallisuudelle. Sillanpää aikoo lähteä Kiirunaan, hänelle on kerrottu, että siellä on iso kristalli.
Tosin se on kaupungintalo, mutta Jari voi hankkia uudesta kaupungista piilopaikanTouko Aalto on onnistunut saamaan Vihreiden kannatuksen syöksyyn! hyvä Touko, läps,läps,läps!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1858529
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264618- 504178
- 593712
- 513186
- 502940
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262646- 422436
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382143- 292086