Kun mies kehuu suihinottoa, aito vai rohkaisua?

Tyhmäkysymystietysti

Jos mies sanoo, että ole hyvä suihinotossa, niin tarkoittaako se sitä että olen hyvä vai jotakin muuta?

11

1571

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miksi nainen on niin monimutkainen jos mies sanoo, että tykkää niin silloin hän tykkää.

    • Åttasjusex

      Haluaa tietysti lisää jos kerran kehuu. Useimmat miehet kehuu kenen tahansa naisen suihinottotaitoja, saadakseen suuseksiä useammin.

    • imuntarvetta

      Totta kai kaiki lasketaan kehujen kautta osaajaksi ei kai mieskään osaa pillua nuolla ellei opettele ensin erehdy ja taas kokeile kokemukseksi ensin ja osaava nainen tietää milloin mies nauttii....

    • Kikkeliskok

      Vastauksena aloittajan kysymykseen, yleisesti ottaen tuo lausahdus tarkoittaa, että olet hyvä antamaan suuseksiä. Mikäli se kommentti tulee jossain vaiheessa kesken suuseksin antamista, se tarkoittaa, että olet parasta aikaa tekemässä jotain erityisen mieluisaa. Samassa tilanteessa nainen sanoisi, että ”just noin, älä lopeta.. ” Ja yhteenvetona nämä molemmat vaihtoehdot tarkoittavat, että annat hyvää suuseksiä, saisinko sitä myös jatkossa/myöhemmin/seuraavalla kerralla/heti toivuttuani.. Se ei tarkoita, että annat huonoa tai välttävää suuseksiä.

    • Exälle

      Mikä toimii yhdelle ei toimi välttis toiselle.

      Edelleen exälle kelpaa aina suuseksi ja hän nauttii siitä, saatan saada tuottaa hänelle nautintoa jopa tunnin ennen kun hän laukeaa, molemmille valtava nautinto kun saan hänen ihanaa munaansa nuolla, suudella, kutitella kiellä, imeä ja hän myös tykkää välillä panna suuhuni, meillä on siis melko rajua ja molemmat nauttii suunnattomasti.

      Muut miehet on sanoneet ohjeita: älä noin nopeeta, älä noin rajusti, ota hitaammin, älä ime noin kovaa, älä ime. Kyllä kolme on suuhuni silti lauenneet ja olen niellyt vaikka on ollut itellä tosi paska fiilis huonosta suuseksistä, tuntuu ihan kamalalta kun tietää olevansa huono antamaan toiselle nautintoa. Suuseksin miehelle luulis olevan helppo homma, mutta koska jokaisella on omat mieltymykset tahdista ja kohdista ja jne niin vaikee se on tosiaan tietää mistä joku tykkää.

      Enää en anna suuseksiä, on jäänyt niin paska fiilis kun tuntuu etten osaa tyydyttää miestä niin että samalla itse nauttisin. Suuseksin antaminen ilman että siitä itsekin nauttii tuntuu mekaanisella ja helvetin tylsältä: toivoo vaan että loppuis nyt jo tää... jokainen voi miettiä itsekseen onko kivaa pitää suussaan munaa ilman että ite saa siitä mitään. Yksi näistä miehistä antoi vastapalvelukseksi minulle suuseksiä mutta se oli kyllä ihan yhtä tyhjän kanssa: jouduin feikkaamaan orgasmeja että mies ymmärtäisi lopettaa ja hänelle jäisi kokemus että sai minut tulemaan... vaikka todellisuudessa teki mieli sanoa että jatkossa naista kannattaa imeä ja nuolla kunnolla jos sinne jalkojen väliin menee.

      • Kikkeliskok

        Tuo on niin totta, mikä toimii yhdelle, ei toimi toiselle. Jokaisen uuden kumppanin kanssa täytyy opetella ja löytää uudelleen ne parhaiten toimivat jutut. Ihan vastaavalla tavalla kuten kertoit exäsi pitävän jostain ja muiden sanovan samasta että ei niin, niin naisilla on vastaavat tykkää-ei tykkää -jutut. Minun exä esimerkiksi piti siitä, että häpyhuulet imaistiin suuhun. Nyksä ei pidä siitä ollenkaan, pienikin imu sattuu häntä. Vaikuttaa siltä, että exäsi piti kovemmasta käsittelystä kuin nuo muut miehet. Suosittelisin kuitenkin jatkamaan harjoituksia, varsinkin jos löydät mieleisen pysyvämmän kumppanin. Välittämisen tunne saa seksinkin maistumaan paremmalta ja useimmat miehet arvostavat suuseksin saamista. Eli ei kannata luovuttaa muutaman vastoinkäymisen takia. Äläkä ainakaan feikkaa orgasmeja, se on ihan vihonviimeistä, mitä seksisuhteessa kannattaa tehdä. On ihan ok todeta, että kiitos, nyt tehdään jotain muuta. Tuskin miehen itsetunto siitä romahtaa, jos ei saakaan tuotettua naiselle orgasmia suuseksin avulla.


      • Exälle

        Kiitos kommentista! :)

        Oon aatellu että feikkaamalla saa toista samalla kiihotettua ja kuljetettua tilannetta nopeemmin kohti parempaa nautintoa.
        Tuntuu etten uskalla sanoa miehelle ei sängyssä jos hän tarkoittaa hyvää eikä satuta. Ettei vaan tuu kolausta toisen itsetunnolle. Tosin, en pitäisi itse siitä että minulle valehdellaan sängyssä, sitä muille mitä itselle haluaisi tehtävän... opin läksyni. Kiitos!

        Kiva kuulla että naiset on ihan yhtä erilaisia kun miehetkin!! Voi sanoa seuraavalle ukolle reilusti ja ronskisti vaan otat KUNNOLLA eikä mitään hempeilyjä ;)


      • Kikkeliskok

        Hienoa kuulla, että löysit uusia ahaa-elämyksiä viestistäni. Joo, kerro ihan rohkeasti, että haluat ronskeja otteita. Toki harjaantumaton kielenkäyttäjä voi väsähtää siinä, mutta kieli on sen verran monipuolinen vehje, että uskoisin siinä kapasiteettiä riittävän. En ole ainakaan itse ketään uskaltanut likimainkaan ”täydellä teholla” kielettää, ennemminkin kevyesti silittää. Varsinkin kielen alapinnalla silittäminen on tuntunut olevan tehokasta.


      • Exälle

        Oi oi, tuollaista kun sais!


      • Kikkeliskok

        Niin, mukavahan se olisi jakaa nautinnollisia suuseksikokemuksia muillekin, mutta tällä hetkellä nyksä saa nauttia niistä yksinoikeudella ;-).


    • pleasure_

      Avauksessa on tuota parisuhdetta mutkistavaa ns. naisen logiikkaa, jossa olemassa olevaan selkeään asiaan voidaan kuvitella ties mitä ihan omia 'paranoidisia' mutkia, kolmansia ulottuvuuksia ja merkityksiä. Kyllä se mies ihan oikeasti tarkoittaa sitä mitä saamastaan nautinnosta on todennut.

      Mikäli nainen todella pitää ja nauttii miehen kehosta, peniksestä, sen koskettelusta, hyväilystä, erilaisista suuhoidoista, imemisestä, nuolemisesta jne. niin myös sen aistii ja tuntee tuon annetun nautinnon myötä. Tilanteen fiilis on keskeinen osa nautintoa.

      Ikävin kokemus on nainen, joka ei koe miehen varustusta kiinnostavana ja nautittavana ja sitten myös hoitaa suuseksin tai käsihoidonkin mekaanisesti ja suhttauumisensa amuutenkin henkii tuota asennettaan. Mies (-kään) kun ei ole sen enempää kone kuin nainenkaan.

      Sitten toivottu hyväilykin vaihtelee kerrasta ja omasta fiiliksestä / mielialasta toiseen, eli toisinaan kaipaa hidasta ja pitkää kiireettömän herkiselevää piiitkää nautiskelua ja toisinaan voi kaivata hieman kovempaa, vahvempaa, suorempaa ja nopeampaa menoa.

      Osa miehistä nautti jos kiihotuksen nousun myötä samalla hyväliee anuksen herkkää seutua tai työntää hitaasti sormenpään sisälle, joskin liukkaria leikkiin mukaan ja vaikka se lateksikäsinekin.

      Hitaasti etenevä anuksen seudun hyväly ja sitten osaaavasti tehty eturauhasen hidas hieronta ja herkistellen annettu suuhoito samaan aikaan voi olla todella järistyttävän vahvan nautinnon antava. Tuohon puuhaan tarvitaan tietty fiilis ja hyvin rauhallisen kiireetön nautiskelu, tunnustellen eteneminen ja nautinnon nousua hitaampi eteneminen. Pitkitetty nautinto.

      Ilmeisesti melko moni mies kuitenkin kokee vieraaksi kaikken peppuun liittyvän nautinnon. Toisaalta taasen, joidenkin tilastojen mukaan 25% naisista harrastaa peppuseksiä enempi vähempi säännöllisesti, nauttii saada kumaa miehen sauvaa peppuunsa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      70
      2132
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      173
      1661
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      155
      1567
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1358
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      50
      1342
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      287
      1192
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      135
      1069
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1033
    9. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1032
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      54
      892
    Aihe