Ulkomaalaistaustaiset leikkisät pojat ottivat Seinäjoen tapauksesta mallia ja kävivät joukkoraiskaamassa nuoren naisen Hyvinkäällä. Antakaamme heille anteeksi ja iloitkaamme monikulttuurisuuden rikkaudesta.
Hyvinkään raiskaus
Rakkaudenuskonto
21703
0Äänestä
Muut lukivat myös
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastainen viesti.
Luetuimmat keskustelut
- Älä unohda minuaNainen ethän unohda minua. Asiat olisivat voineet mennä toisin, olisi vain pitänyt uskaltaa lähestyä sinua kun annoit siihen mahdollisuuden. Olen pettynyt itseeni, ja se kyllä närästää. Naiselle Mieheltä
- Eläkeikä nousee 70 vuoteen. Joudunko palaamaan työelämään?Nyt se on sitten päätetty, että eläkeikä Suomessa nostetaan 70 vuoteen. https://www.is.fi/politiikka/art-2000012324133.html Pääsin 67 vuotiaana eläkkeelle viime syksynä. Tarkoittaakohan tämä, että joudun palaamaan takai…
- Moi kulta😍Eikös se ollut marraskuuta kun se meidän "flirttailu" alkoi silloin vuosia sitten? tarkoitan lähinnä niitä pitkiä katseita 🤩☺️ Kohta on siis maata mullistavien katseiden vuosipäivä 😘🤭
- Nyt on nytTurha miettiä menneitä tapahtumia. Niitä ei saa tekemättömäksi. Tärkeintä on mitä tekee nyt ja tulevaisuudessa. Korjausliikkeetkin voi tehdä jos niihin tuntee tarvetta. Paluu tulevaisuuteenkin voi olla mahdollinen jos v…
- Kadutko mies?Silloin kuin vielä yritin lähestyä, etkä tarttunut siihen. Asioista pitäisi voida aina keskustella.
- Perussuomalaiset nostamassa eläkeiän 70 vuoteenRiikka Purran johtama valtiovarainministeriö haluaa nostaa eläkeiän 70 vuoteen ja taloutta sopeutettaisiin ensi vaalikaudella 8–11 miljardilla eurolla. Perussuomalaisten johtama ministeriö ilmeisesti arvelee, että seits…
- Pitäisikö Vantaa liittää Helsinkiin.Mitä mieltä olette asiasta?
- Niin haluaisin sut nähdä ja jutella!🙂
- Hyvää huomentaEräälle Naiselle ❤️🩹
- Empaattiset ihmisetOnko empaattiset ihmiset, etenkin naiset antavaisempia, kun ns. tavikset? Kaverin puolesta kysyn Oisko niinku mahkui?
- Onko tällainen kuvio teistä okOnko tällainen kuvio teidän mielestänne ihan normaali ja hyväksyttävä? Nainen seurustelee miehen kanssa, mutta pitää samaan aikaan läheistä yhteyttä toiseen mieheen kertomatta tälle toiselle, että on parisuhteessa. Tämä…
- Tunnut niinKaukaiselta jo.
- Tuntuu kuin olisin vaimosiSe on erikoista se.
- Haluatko ettäUnohdetaan toisemme?
- TTK-juontaja Veronica Verho lataa suorat sanat tatuointien arvostelijoille: "Mä toivoisin, että..."Veronica Verho juontaa Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmaa yhdessä Ernest Lawsonin kanssa. Yksi puhuttaneimmista aiheista on ollut, miten suosikkijuontajan näyttävät tatuoinnit sopivat ohjelman pukuohjeistukseen ja tullaa…
- Jos haluat viestin...Olen vielä tämän illan palstalla. Laita halutessasi vinkki, sinä komea keski-ikäinen mies 😗
- Et nosta minua ylösOk ei se mitään. Vajoan syvempiin vesiin💔
- Nyt kun kaikki on ohiToivon, että sulla menee hyvin ja pystyisin sinut kokonaan unohtamaan. Joskus on vaikeita hetkiä ja olen tosi pahoillani, miten sinua loukkasin ja loukkaan yhä. Se täytyy saada loppumaan.
- Sut tahtoisinSinä senkin kusimutteri menit ja katkaisit kaiken yhteyden minuun. Tajuan nyt, että meidän roolit vaihtuivat ja sinä projektoit omia pelkojasi minuun. Anna minun välittää sinusta, älä työnnä mua pois. En oo vaatinut sul…
- Anonyymipalstan ongelmaJoskus tämä palsta on kyllä melkoinen ihmiskoe. Yksi ihminen yrittää saada yhteyttä yhteen tiettyyn henkilöön ja antaa tunnisteitakin, mutta hetken päästä ketjussa on jo puoli Suomea vastaamassa kuin viesti olisi tarkoi…
Vastaukset 21
Vanhimmat
Nämä tapaukset lisääntyvät koko ajan.Alhainen teko naisia kohtaan,turvallisuuden tunne menee loppuelämäksi.
Uhrin elämä siinä. Karvakäsille avustajat lääkärit tulkit..ja kansa maksaa.
Tämä on päättäjiemme karismaa-
Miksi miehet sallivat naisten äänioikeuden?
Joukkopuskaraiskaus on rikkaus - ei mulla muuta. t. Alex Stupido
Hallitus nostaa kiintiötä ensi vuodelle, tuskin väkivalta näin vähenee.
Kuvastaa aloittajaa miten tyhmä hän on!!
Ai,sinä hyväksyt joukkoraiskauksen.
Pojat on poikia ja kyllä Ruotsissakin raiskataan.
Ei kai Irakissakaan rangaista milläänlailla jos raiskaa porukalla jonkun naisen?
Naisten on vain mukauduttava siihen ,että kulttuurin uusi suuntaus vaatii omat uhrinsa. Eikä nuo söpöliinit pojat ole ainoita . Naisten joukkuepeleissä uhka tulee sisältäpäin . Suomessa on lasten teko lopetettu ,mikä vapauttaa suomalaiset miehet vain katselemaan sivusta ja myhäilemään.
juuri näin
Tuskin saadaan tekijöitä kiinni vaikka tapahtui poliisi aseman edessä/lähellä. Ilmeisesti kuva jota tekijöistä näytetään on erittäin huonolaatuinen mistä ei saa selvää. Varmasti olisi löytynyt tarkempikin kuva ?
Käsittääkseni tekoa pidettiin n.2 viikkoa piilossa . Miksi ? Jos Suomalaiset olisivat tehneet saman olisi se tuotu heti kaikkien tietoon.
Ikävästi ollaan menossa Ruotisin suuntaan tässäkin asiassa.
Toivottavasti joku nainen leikkaa pilin näiltä haisuleilta. Siitä naisesta tulee kansallissankari.
subtext häirikön puheenvuoro.
Noh, pojat vaan vähän keppostelee.
"Emme panttaa mitään"
Poliisi julkaisi aiemmin valvontakamerakuvan, jossa näkyy neljä henkilöä. Poliisin etsimä kolmikko on kuvan vasemmassa laidassa. Heikkolaatuisesta kuvasta ei voi päätellä kovinkaan paljoa miesten ulkonäöstä.
Lylykangas harmittelee suttuista kuvaa ja sitä, että sosiaalisessa mediassa on epäilty poliisin ”panttaavan” parempia kuvia epäillyistä.
Miksi pitää pantata sitä, mitä tuntomerkkejä uhri on antanut tekijöistä?
poliisi toivoo yleisön apua: "Tapaus heikentää katuturvallisuutta" - TIEDETÄÄN, kiitos refugees welcomit yms...
Hyvinkäällä on sattunut pahempaakin. 😥 https://www.ruutu.fi/video/2959249
Missähän Kokoomusnatsien propaganda opistosdsa NOT on koulutettu kun jos vaikka 100 maahanmuuttajaa raiskaa 50 suomalaisnaista niin NOT siirtää keskustelua vaikkapa natsien juutalaisvainoihin tai ihan mihin tahansa muuhun.
Olikos Seinäjoellakin vastaava yksittäistapaus?
Törkeä rikoa.Toivottavasti suomen oikeuslaitos ei nyt tälläkertaa pistä päätä pensaaseen ja taivu raiskaajien "ymmärtävien" painostukseen.Naisen loppu elämä tuhottiin totaalisesti.
Mikäli demarit ja vihervassut pääsisivät hallitukseen niin maahanmuutto räjähtää käsiin. Raiskaukset ja autojen poltot jokaviikkoisia. Göteborgista näkee mitä tapahtuu kun maahanmuutto on hallitsematonta.