Haluan, että tyydytät minut.
Makaan sängyllä ja minulla on yöpaita päällä. Yöpaidassa on edessä napit ja paita ylettyy nilkkoihin asti, mutta kun makaan sängyllä se on noussut ylös.
Olen kiihottunut ja ajattelen miestä. Huomaan kuinka rintani kohoilee nopeasti tihentyneen hengitykseni tahdissa. Suljen silmäni ja odotan sinua...
Mies--------
3
508
Vastaukset
Katselisin hetken ovelta, sinä selvästi unelmoit jostain koska näytät hiukan levottomalta mutta kasvoillasi on odottava ilme. Tuon ilmeen olen nähnyt sinulla joskus...sitte tajuun et sinähän olet kiihottunu sillä tapaa. Lähestyn varovasti sänkyäsi ja laitan käteni lantiolle alkaen hitaasti hyväillä lämmintä ihoasi siirtäen kättäni vatsallesi ja kohti reisiä, jotka avautuvat sinun vastatessa hyväilyihin...huomaan sinun olevan todella kiihottunu koska olet jo kosteana ja edelleen vastaat hyväilyyn. Siirrän hitaasti yöpaitaa ylemmäs aina rintojen yli ja samalla puristelen tissejä joita tuot kovasti esiin . Lantio on ihanasti kaarella levottomasti liikkuen kasvojeni likellä, suutelen vatsaasi, reisiä yhä ylempää, työnnät keskivartaloa yhä enemmän esiin. Suutelen vihdoin pimppiä samalla käsin raottaen sitä. Olet alkanu hiljaa äännellä josta päättelen sinun kiihottuvan lisää ja käytän sormea sisälläsi samalla kun hitaasti hyväilen kielellä klittaasi...pyöritän kieltä paisuneen klitoriksen ympärillä, samalla työntelen sormea tosi märkään pilluun, työnnän sinne kaks sormee jolloin lantiosi nousee yhä enemmän vastaan ja saat orgasmin joka ensin jäykistää koko vartaloa sit ravistaa ja raukasee lopuksi rentouttaen. Jatkan hyväilyä...
Olis se ihanaa...
- Sessionne
Kaluni seisoo niin, että yöpaita on telttana. Mies, tule ja ota se suuhun ja työnnä kalusi peppuuni. Silmät kiinni odotan...
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 448781
- 785302
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14780Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon383824Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella543212Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme273115- 403050
- 412246
- 331778
- 2091727