Te sanotte, että me olemme menettäneet järkemme.

Krea-Tina

Me taas sanomme, että olemme tulleet ensimmäistä kertaa järkiimme.

32

541

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AteistiVaan

      Miksi, jotkut väittävät, että olet menettänyt järkesi? Oletko sanonut tai tehnyt jotain järjetöntä?

      • Krea-Tina

        Miksi et kysynyt miten olemme tulleet järkiimme?


      • Huojentavaa
        Krea-Tina kirjoitti:

        Miksi et kysynyt miten olemme tulleet järkiimme?

        Tulin vihdoin järkiini kun tajusin että Joulupukki ratsastaa yksisarvisella eikä porojen vetämässä pulkassa.


      • Krea-Tina
        Huojentavaa kirjoitti:

        Tulin vihdoin järkiini kun tajusin että Joulupukki ratsastaa yksisarvisella eikä porojen vetämässä pulkassa.

        Tieteessä on paljon näitä asioita, jotka perustuvat vain päätelmiin, eli kuvitelmiin.


      • BlueDevil
        Krea-Tina kirjoitti:

        Tieteessä on paljon näitä asioita, jotka perustuvat vain päätelmiin, eli kuvitelmiin.

        Eli siis päinvastoin kuin raamatussa...


      • Krea-Tina

        Lienet siis BlueDevil uskonnollinen, kun raamattu on sinulle tärkeä.


      • niinsevaanmenee
        Krea-Tina kirjoitti:

        Tieteessä on paljon näitä asioita, jotka perustuvat vain päätelmiin, eli kuvitelmiin.

        Sinulla on taas sanojen merkitykset hiukan hukassa. Alla muutama selventävä artikkeli. Oletan että saat niistä selvää vaikka onkin ilmeistä että luetun ymmärtämisessä sinulla on pieniä vaikeuksia. Ei kai sinulla ole luki-häiriötä? Siihen on saatavissa apua aikuisiälläkin.

        https://fi.wikipedia.org/wiki/Päättely
        https://fi.wikipedia.org/wiki/Kuvitelma


      • Krea-Tina

        Tutkin itse totuutta. Sinulle sellainen lienee vierasta?


      • Krea-Tina

        Siis järjetöntä oli uskoa evoluutioon. Olen siis tehnyt järjettömiä asioita ja myönnän sen.


      • niinsevaanmenee

      • Krea-Tina

        Oih.. löysit oikein wikipedian, jonne kuka tahansa voi suoltaa mitä tahansa.

        Oih.. olet sankarini.


      • Krea-Tina kirjoitti:

        Tieteessä on paljon näitä asioita, jotka perustuvat vain päätelmiin, eli kuvitelmiin.

        Terminologinen kikkailuko vahvistaa horjuvaa jumaluskoa? Itsesuggestio on tärkeää illuusion ylläpitämiseksi.


      • Krea.Tina

        Mitä ihmeen jumaluskoa. Ettekö te osaa lukea?


    • Selopussaseisoo

      Kukas se palstan kaappihomoista kreationisteista tällä kertaa tyttöilee?

      • AteistiVaan

        KreaTina on mielipiteissään välillä kuin suora Ollin kopio, joten oiskohan sama henkilö. Minäkin luulin, että Tina on tyttönimi, mutten ole enää varma...


      • Krea-Tina

        Kun argumentein ei pärjätä niin alkaa aina henkilöön kohdistuva arvelu. Ensin se alkaa pienestä, eli heitetään näitä pieniä, sitten arvostelu suurenee ja kohta lyödään kuin vierasta sikaa.

        Sillähän te tämän keskustelun voitatte?


      • Krea-Tina

        Saman kaavan olen nähnyt pienten miesten päissä niin työpaikoilla ynnä muualla. Yleensä näitä pieniä miehiä yhdistää myös se, että heillä on pieni penis.


      • Arvattava-Sti
        Krea-Tina kirjoitti:

        Saman kaavan olen nähnyt pienten miesten päissä niin työpaikoilla ynnä muualla. Yleensä näitä pieniä miehiä yhdistää myös se, että heillä on pieni penis.

        Olet siis laajemminkin harrastanut penisten bongailua .... Sopii kuvaan kun olet kaappihomo kreationisti.


      • Krea-Tina
        Arvattava-Sti kirjoitti:

        Olet siis laajemminkin harrastanut penisten bongailua .... Sopii kuvaan kun olet kaappihomo kreationisti.

        Ilmoittauduit siis. Pieni?


      • AteistiVaan
        Krea-Tina kirjoitti:

        Kun argumentein ei pärjätä niin alkaa aina henkilöön kohdistuva arvelu. Ensin se alkaa pienestä, eli heitetään näitä pieniä, sitten arvostelu suurenee ja kohta lyödään kuin vierasta sikaa.

        Sillähän te tämän keskustelun voitatte?

        Ei kyllä ihan oikeasti muistutit joissakin kommenteissa Ollia ja luulin oikeasti, että olet Olli, joka on vaihtanut nimimerkkiä. Mutta nyttemmin olen huomannut, että olet selvästi eri persoona. Pyydän anteeksi erehdystäni!

        Olli ei koskaan väittänyt nähneensä maagisia ilmiöitä kuten telkkarin päälläoloa ilman sähköä tai vedonnut todisteisiin, joita ei suostunut niitä myöhemmin kuvailemaan. Hänellä oli vakaa usko, että tiede jää vajaaksi, koska ei ota henkimaailman ja jumalien olemassaoloa pohjaoletukseksi.


    • Tarkoitatko nyt "meillä" teidän kreationistien ei-geneeristä joukkoanne? Vai mitä tarkoitat?

      • "ME Aleksanteri Toinen, Keisari Jumalan Armosta" jne...


    • Q__

      Typerä hörhö sinä olet ja multinikki. Arvaatkos mistä eri nikkisi tunnistaa?

      • Knark5

        Kunhan ei jyrtsi olisi taas tyttöilemässä...


    • ei_anna_aihetta

      "Krea-Tina
      12.8.2018 22:27

      Miksi et kysynyt miten olemme tulleet järkiimme?"

      Järkiin tulemisesta ei ole minkäänlaista näyttöä, joten siitä on kohdallasi turha keskustella.

      • Krea-Tina

        No siis olinhan aikaisemmin väärässä ja uskoin evoluutioon. Sitten tulin järkiini.


      • Krea-Tina kirjoitti:

        No siis olinhan aikaisemmin väärässä ja uskoin evoluutioon. Sitten tulin järkiini.

        Minä taas uskoin kristinuskon Jumalaan, mutta huomasin olleeni väärässä. Nyt pidän evoluutioteoriaa parhaana selityksenä luonnossa esiintyvälle elämän monimuotoisuudelle. Tämä siksi, että olen viimeisen parinkymmenen vuoden aikana tutustunut evoluution todisteisiin.


      • Kreatina

        Niin kyllähän ne todelta näyttävät, en minä sitä kiistä. Ne todisteesi ovat vain etukäteen suunniteltuja.


    • AteistiVaan

      Krea-Tina, kun avasit tämän ketjun ihmettelin aihetta, mutta nyt olen oikeasti huolestunut sinusta. Toivottavasti ymmärrät mennä juttelemaan jollekin lääkärille... Et voi siinä mitään menettääkään...

      Kreationistit ja Jumalaan uskovat - auttakaa nyt herran nimessä sieluveljeänne! Tää ei nyt oo enää pelkkää kuka voittaa argumentin keskustelua...

      Krea-Tinan sanomisia:

      ”Kuten aikaisemmin mainitsin niin olen nähnyt mm. näitä statisteja "ihmisiä", joita ei ole olemassakaan. ... Vai onkohan se vain minulle. (Niin ja olen nähnyt näitä statisteja kymmeniä, en ihan yhtä tai kahta)”

      "Minulle luoja on kertonut, että luominen kesti 6 vuotta."

      ”Entäs sitten jos telkkarisi toimisi ilman, että töpseli on seinässä? Minulle on käynyt näin.”

      • Lainaamasi kommentit voi huoletta määritellä mielenhäiriön tuotoksiksi, vaikka ei alan ammattilainen olisikaan. Veikkaisin, että ko. henkilä on jo avohoidon piirissä.


      • AteistiVaan

        Taidat olla oikeassa,

        ”Aattelin sitten hermolomana kirjoitella vaikka jotain näille höpöpalstoille.”

        Ehkäpä ainut asia, mitä voimme tehdä, on lakata vastaamasta Krea-Tinan kirjoituksiin. Eivät nämä keskustelut ainakaan helpota hermojen lepuutusta...


    • Kreatina

      Hih.. tieteilijä pikkupojat eivät halua vastata kreationisti palstalla kreationismin asiantuntijalle ja näkijälle, joka on nähnyt omin silmin :)

      Hih! Sama kuin minä menisin väittelemään uskonto palstalle ja joku kertoisi nähneensä Jumalan, niin en uskaltaisi keskustella hänen kanssaan ;)

      Kaikkihan näkee fuulanne läpi. Ihan tahallista harmia yritätte tehdä, kun ette pärjää. Mitään muuta agendaahan teillä ei edes ole olla täällä. Kaikkihan teidät näkee läpi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      206
      5004
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      294
      3105
    3. 134
      1807
    4. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      231
      1673
    5. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1451
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1233
    7. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      76
      1183
    8. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      64
      1174
    9. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      78
      1129
    10. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1128
    Aihe