Evoluutio kumoaa haitalliset mutaatiot

BlueDevil

Niin, tämä kretujen kannalta epämieluista totuus on nyt sitten uuden tutkimuksen valossa paljastunut. Tutkimus sanoo, että vaikka syntyisi mutaatioita, jotka olisivat haitallisia ribosomi proteiineille, evoluutio ratkaisee ongelman luomalla kompensaatioita, jolloin haitallinen mutaatio kumoutuu. Ja tämä ei sitten ole "pelkkää" teoriaa, vaan ihan empiirisesti havaittua. Joten taas tippui pohja kretujen väitteeltä, tällä kertaa haitallisten mutaatioiden kumuloituvuudesta. Sitä ei tapahdu. Linkit ketjussa.

20

447

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei evoluutio luo, eikä luo mikään muukaan, paitsi lumenluoja ja luovan työn tekijä.

    • tosiaankin

      Useimmat kreationistit lienevät tietoisia tästä korjausprosessista. Se rtodistaa sen että luonto pyrkii säilyttämään alkuperäiset geenit ja korjaamaan pois mutaatiot. Samalla se tekee uskomisen evoluutioon hyvin vaikeaksi, koska evoluutio perustuu mutaatioiden periytymiseen eikä lgeeniaineisto tiedä mikä mutaatio on hyvä taio huono. Jos huonot mutaatiot poistetaan, se tapahtuisi myös mahdollisille hyville mutaatioille.

      • uudet-opit-käyttöön

        Ei vain vaikeaksi, vaan täysin mahdottomaksi. Uusimman tieteen ja epigenetiikan valossa evoluutio-oppi on täysin vanhentunut ja kuuluisi historian romukoppaan yhdessä Hitlerin ja muiden tieteellisten rasistien kanssa.

        Eihän evoluutioteoriaa ole koskaan tarvittu mihinkään muuhun kuin ihmisten eriarvoisuuden todistamiseen ja siihen luomisopin vastustajat sitä täälläkin käyttävät. Päivittäin haukutaan tosiinajattelijoita vajakeiksi ja mielisairaiksi aivan kuten ateistit Neuvostoliitossakin tekivät!


      • uudet-opit-käyttöön kirjoitti:

        Ei vain vaikeaksi, vaan täysin mahdottomaksi. Uusimman tieteen ja epigenetiikan valossa evoluutio-oppi on täysin vanhentunut ja kuuluisi historian romukoppaan yhdessä Hitlerin ja muiden tieteellisten rasistien kanssa.

        Eihän evoluutioteoriaa ole koskaan tarvittu mihinkään muuhun kuin ihmisten eriarvoisuuden todistamiseen ja siihen luomisopin vastustajat sitä täälläkin käyttävät. Päivittäin haukutaan tosiinajattelijoita vajakeiksi ja mielisairaiksi aivan kuten ateistit Neuvostoliitossakin tekivät!

        Aha, nyt kriittistä mutta avointa tiedettä edustavat ovatkin natseja, hitlereitä ja kommareita. Huhhuh tuota uhriutumisen määrää.

        Onneksi ei enää eletä keski-ajalla jolloin herkkien uskovien hassujen fantasioiden loukkaamisesta joutui jalkapuuhun.


      • Kugug
        Buck_Naked kirjoitti:

        Aha, nyt kriittistä mutta avointa tiedettä edustavat ovatkin natseja, hitlereitä ja kommareita. Huhhuh tuota uhriutumisen määrää.

        Onneksi ei enää eletä keski-ajalla jolloin herkkien uskovien hassujen fantasioiden loukkaamisesta joutui jalkapuuhun.

        Tai roviolle...


      • Ei luonto mihinkään pyri.


      • uudet-opit-käyttöön kirjoitti:

        Ei vain vaikeaksi, vaan täysin mahdottomaksi. Uusimman tieteen ja epigenetiikan valossa evoluutio-oppi on täysin vanhentunut ja kuuluisi historian romukoppaan yhdessä Hitlerin ja muiden tieteellisten rasistien kanssa.

        Eihän evoluutioteoriaa ole koskaan tarvittu mihinkään muuhun kuin ihmisten eriarvoisuuden todistamiseen ja siihen luomisopin vastustajat sitä täälläkin käyttävät. Päivittäin haukutaan tosiinajattelijoita vajakeiksi ja mielisairaiksi aivan kuten ateistit Neuvostoliitossakin tekivät!

        Ei Hitlerin rotuopeissa ollut tieteen hiventäkään.


      • havaittua
        kekek-kekek kirjoitti:

        Ei luonto mihinkään pyri.

        Näinpä. Fittest, not the best. Merkityksellistäminen ei ole luonnon juttuja. Se on kuuromykkäsokea, tai ohjelmoitua lajityypillisesti.


      • BlueDevil

        Niin, siis tämä koskee vain haitallisia mutaatioita. Joten kretujen olkiukko niiden kumuloituvuudesta kumoutuu kuin korttitalo F5 hurrikaanissa...

        Hitler oli kreationisti, ja kielsi evoluution opettamisen, ja epigenetiikka puolestaan on evoluution osa-alue. Joten ei ihme että kretuja haukutaan vajakeiksi, kun eivät perusjuttujakaan tiedä...


      • tosiaankin

        Darwin esitti teorian että ihmiset ja eläimet kamppailevat elintilasta. Hitler kirjoitti kirjan Kamppailuni, ja hän halusi elintilaa (Lebensraum) aivan kuin Darwin oli sanonut.


      • BlueDevil
        tosiaankin kirjoitti:

        Darwin esitti teorian että ihmiset ja eläimet kamppailevat elintilasta. Hitler kirjoitti kirjan Kamppailuni, ja hän halusi elintilaa (Lebensraum) aivan kuin Darwin oli sanonut.

        Hitlerin kirjan nimi on Taisteluni (ja jos kysyt, kyllä, olen lukenut. Harhaista sontaa.) Hän sattui kieltämään ateismin ja evoluution opettamisen ja poltatti Darwinin teokset roviolla...


      • BlueDevil kirjoitti:

        Hitlerin kirjan nimi on Taisteluni (ja jos kysyt, kyllä, olen lukenut. Harhaista sontaa.) Hän sattui kieltämään ateismin ja evoluution opettamisen ja poltatti Darwinin teokset roviolla...

        Harhaista sontaa ja he-le-ve-tin pitkästyttävä.


      • BlueDevil
        salmiakkisaluki kirjoitti:

        Harhaista sontaa ja he-le-ve-tin pitkästyttävä.

        Juu, sellaista julistamista ei saa aikaan edes piripäinen Timo Soini...


      • jostarkkojaollaan
        havaittua kirjoitti:

        Näinpä. Fittest, not the best. Merkityksellistäminen ei ole luonnon juttuja. Se on kuuromykkäsokea, tai ohjelmoitua lajityypillisesti.

        Paraskaan stuntman ei ole paras perheenisäksi.
        Eikä jokainen paras selviytyjä ole paras lisääntyjä.
        Sitäpaitsi kaikkihan kakaroita saa tehtyä mutta aniharvat niistä kakaroista on valioita.
        Eikä kukaan oikeasti elä älykkäästi vaan pikemminkin jokainen on oikeastaan melko järjetön valinnoissaan.
        Ihmisten toimissa ei näy älyllisyydestä yhtään enempää merkkejä kuin muidenkaan luontokappaleiden puuhissa. Eikä läyllisesti toimiminen ole suinkaan lisääntymässä, päinvaston.


    • Haitallinen mutaatio häviää sillä kun ei selviä jatkamaan sukuaan.

      • tosiaankin

        Hyödyllisten mutaatioiden taas ei tarvitse kadota, kun niitä ei edes ole!


      • tosiaankin kirjoitti:

        Hyödyllisten mutaatioiden taas ei tarvitse kadota, kun niitä ei edes ole!

        Laktoosinsiedon aiheuttanut mutaatio oli hyödyllinen, koska se mahdollisti ruokavalion laajentamisen.


      • niinkuinsanotaan

        Laktoosinsieto on elämisen ehto. Vauvat käyttävät laktoosia ravinnokseen kun juovat maitoa. Kaikilla nisäkkäillä on se "mutaatio".


      • kuhapakisen
        niinkuinsanotaan kirjoitti:

        Laktoosinsieto on elämisen ehto. Vauvat käyttävät laktoosia ravinnokseen kun juovat maitoa. Kaikilla nisäkkäillä on se "mutaatio".

        Totta pakiset. Ja pastoroitu lehmänmaito ei ole koskaan ollut ihmisten enemmistön käytössä.
        Käsitellyn maidon sieto ei ole sama asia kuin maidon sieto yleensä.


    • BlueDevil

      Pakko kai tämä ottaa ylös bibbelin kiusaksi.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1278
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      97
      950
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      934
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      897
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      294
      781
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    9. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      139
      586
    10. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    Aihe