Visco 7000 5W-30 mikä tämä öljy on?

4autonylläpitäjä

Itse käyttänyt vuosi teboi Diamond 5W-40 ja Diamond Plus 0W-40 öljyä sekä nykyisin Diamond Carat III 5W-30 . Mitä saavutan jos siirryn tuohon Viscoon?

6

400

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hytgvb

      Itse en koskaan ole käyttänyt venäläisen Teboilin öljyjä. Mitä saavutan jos niihin siirtyisin?

      • Fakda

        Et saavuta etkä menetä mitään. öljy kuin öljy.


      • Hytgvb
        Fakda kirjoitti:

        Et saavuta etkä menetä mitään. öljy kuin öljy.

        Näin minäkin luulen. Kunhan öljy täyttää auton vaatimukset ja se vaihdetaan ohjekirjan mukaisesti, niin merkillä ei ole mitään merkitystä.

        Kovasti täällä näkyy olevan esillä Teboilin öljyt ja kyseessä lienee mainontatrollaus.


      • kjhgkjhki
        Hytgvb kirjoitti:

        Näin minäkin luulen. Kunhan öljy täyttää auton vaatimukset ja se vaihdetaan ohjekirjan mukaisesti, niin merkillä ei ole mitään merkitystä.

        Kovasti täällä näkyy olevan esillä Teboilin öljyt ja kyseessä lienee mainontatrollaus.

        No en nyt usko että näin pienen markkina-alueen vuoksi täytyisi trollata tuotetta joka menee tasaiseen tahtiin kaupaksi muutenkin. Pääsen tarkasetelemaan menekkejä vähittäiskaupan sisältä ja tasaista on ollut.


      • TBtäytyyollahyvä
        Hytgvb kirjoitti:

        Näin minäkin luulen. Kunhan öljy täyttää auton vaatimukset ja se vaihdetaan ohjekirjan mukaisesti, niin merkillä ei ole mitään merkitystä.

        Kovasti täällä näkyy olevan esillä Teboilin öljyt ja kyseessä lienee mainontatrollaus.

        Joitakin epäilyttää öljyn halpuus
        TB oli aikanaan testivoittaja TM ja isse käytössä kokenut


      • Hytgvb
        TBtäytyyollahyvä kirjoitti:

        Joitakin epäilyttää öljyn halpuus
        TB oli aikanaan testivoittaja TM ja isse käytössä kokenut

        Voi olla noinkin. Luulen kuitenkin, että valtaosalle autoilijoista öljymerkki on täysin yhdentekevä ja sitä käytetään mitä kulloinkin huollossa moottoriin pistetään.
        Kyllä siihen luotetaan, että huoltamot käyttävät ko autoon sopivaa ja suositeltua öljyä. Ja minäkin luotan, kun käytän joko merkkihuoltoa tai muuta tunnettua huoltamoa, jossa määräaikaishuollot teetän. En nytkään varmuudella tiedä minkä merkkistä öljyä merkkilhuoltamo sinne helmikuussa pisti, luultavasti Mobil-öljyä. Kyseessä oli ensimmäinen määräaikaishuolto. TB-öljyä se ei ole eikä sellaista ole missään käyttämissäni huoltamoilla käytetty. En tiedä miksi eikä kiinnostakaan. Totta varmasti on, että merkkiliikkeet eivät käytä markkoilta löytyvää halvinta öljyä
        Edellisen automerkkini huoltoväli oli 30tkm, jolloin vaihdoin kyllä öljyt huoltojen välilläkin usein jossain pikkuhuoltamolla. Silloinkin käytettiin moottorivalmistajan suosittelemia öljyjä.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2763
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2350
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2110
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1894
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1741
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      38
      1735
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1706
    8. 114
      1699
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      130
      1491
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1294
    Aihe