missä leo oikein on??

Welho_93

hei kaikki siskoni on noita sarjan ystävät! Mitä tekisinkään ilman teitä... mutt jos joku viitsisi kertoa minulle ja muille tietämättömille että missä leo on kun olen vähän pimennossa....

6

541

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Piper89

Leo on valontuojasta muuttunut vanhimmaksi.

• halliwell

leo on helvetin tapaisessa paikassa,koska se niitten uus valontuoja karkkotti leon jonnekkin siinä vikassa jaksossa ja se yrittää varastaa niitten vauvan...(oon kattonu yhen tuotantokauden eteen päin ku olin ameriikassa käymässä!!!! :)

• Indeed
        halliwell kirjoitti:

leo on helvetin tapaisessa paikassa,koska se niitten uus valontuoja karkkotti leon jonnekkin siinä vikassa jaksossa ja se yrittää varastaa niitten vauvan...(oon kattonu yhen tuotantokauden eteen päin ku olin ameriikassa käymässä!!!! :)

Se niiden uusi valontuoja on Leon ja Piperin nuorin poika, joka on vihainen Leolle, koska tämä ei koskaan ollut paikalla, kun hän oli lapsi.

• lara
        halliwell kirjoitti:

onkohan se niitten uus valontuoja se uus alamaailman paha johtaja!!??
        ku sillä oli sama voima ku colellakin

• vihainen!
        lara kirjoitti:

onkohan se niitten uus valontuoja se uus alamaailman paha johtaja!!??
        ku sillä oli sama voima ku colellakin

Siis Chrish ei todellakaan oo paha eikä alamaailman johtaja tai mitään!
        Spoleri:
        Se on Piperin ja Leon toinen poika ja se lähetti jakson Jo muinaiset kreikkalaiset 2/2 lopussa leon Valhallaan(saarelle) Jotta leo ei sais tietää crishin salaisuutta!!! Eli siis sitä et se on Piperin ja Leon toinen poika. Siis hei haloo! miks se yrittäis siepata oman isoveljensä!!??!!??

• ana

se on jollain saarel lue lisää googlesta eka otsikko hakusanal siskoni on noita

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minkä nimistä naista

Täällä kaipailet?
      Ikävä
      106
      2585
    2. Minkä nimistä miestä

Täällä kaipailet🤔
      Ikävä
      107
      2042
    3. Ripeyttä asiointiin

Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee
      Hyrynsalmi
      22
      1867
    4. Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"

Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol
      Maailman menoa
      205
      1570
    5. Mietitkö tosissasi..

..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole
      Ikävä
      4
      1565
    6. Mitä ajattelit hänestä

Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen
      Ikävä
      99
      1507
    7. Palstan henkisesti sairaat ja lihavat

Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals
      Ikävä
      103
      1121
    8. Koska me nähdään

Seuraavan kerran ja odotanko sitä?
      Ikävä
      58
      1011
    9. Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!

Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi
      Tunteet
      126
      983
    10. En tunne muita

Kohtaan tätä samaa polttavaa halua vain sinua kohtaan. Ei vaan muut sytytä
      Ikävä
      64
      976
    Aihe