hei kaikki siskoni on noita sarjan ystävät! Mitä tekisinkään ilman teitä... mutt jos joku viitsisi kertoa minulle ja muille tietämättömille että missä leo on kun olen vähän pimennossa....
missä leo oikein on??
6
541
Vastaukset
- Piper89
Leo on valontuojasta muuttunut vanhimmaksi.
- halliwell
leo on helvetin tapaisessa paikassa,koska se niitten uus valontuoja karkkotti leon jonnekkin siinä vikassa jaksossa ja se yrittää varastaa niitten vauvan...(oon kattonu yhen tuotantokauden eteen päin ku olin ameriikassa käymässä!!!! :)
- Indeed
halliwell kirjoitti:
leo on helvetin tapaisessa paikassa,koska se niitten uus valontuoja karkkotti leon jonnekkin siinä vikassa jaksossa ja se yrittää varastaa niitten vauvan...(oon kattonu yhen tuotantokauden eteen päin ku olin ameriikassa käymässä!!!! :)
Se niiden uusi valontuoja on Leon ja Piperin nuorin poika, joka on vihainen Leolle, koska tämä ei koskaan ollut paikalla, kun hän oli lapsi.
- lara
halliwell kirjoitti:
onkohan se niitten uus valontuoja se uus alamaailman paha johtaja!!??
ku sillä oli sama voima ku colellakin - vihainen!
lara kirjoitti:
onkohan se niitten uus valontuoja se uus alamaailman paha johtaja!!??
ku sillä oli sama voima ku colellakinSiis Chrish ei todellakaan oo paha eikä alamaailman johtaja tai mitään!
Spoleri:
Se on Piperin ja Leon toinen poika ja se lähetti jakson Jo muinaiset kreikkalaiset 2/2 lopussa leon Valhallaan(saarelle) Jotta leo ei sais tietää crishin salaisuutta!!! Eli siis sitä et se on Piperin ja Leon toinen poika. Siis hei haloo! miks se yrittäis siepata oman isoveljensä!!??!!??
- ana
se on jollain saarel lue lisää googlesta eka otsikko hakusanal siskoni on noita
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1062585
- 1072042
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee221867Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol2051570Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole41565Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen991507Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1031121- 581011
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi126983- 64976