Sinä et poikkea yhtään perusnaisesta

hyväterittäinharvinaisia

Olet täysin perusnainen! Sinun kaltaisia mahtuu kaksikymmentä tusinaan!

13

677

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • väsynytväittämäänvastaan

      Näin on. Minä olen se viidestoista harmaa hiirulainen vasemmalta.

      • hyväterittäinharvinaisia

        Miksi haluat väittää vastaan..? Oletko alusta saakka halunnut vain väitellä..? Sitäkö tämä on ollut?


      • 15.harmaavarpunen
        hyväterittäinharvinaisia kirjoitti:

        Miksi haluat väittää vastaan..? Oletko alusta saakka halunnut vain väitellä..? Sitäkö tämä on ollut?

        Juurihan sanoin etten väitä vastaan ollenkaan. Etkö osaa lukea?


      • hyväterittäinharvinaisia
        15.harmaavarpunen kirjoitti:

        Juurihan sanoin etten väitä vastaan ollenkaan. Etkö osaa lukea?

        Niin... jäin vain miettimään nimimerkki valintaasi. Jos et tajunnut. Kyllä osaan lukea. Olet väsynyt väittämään vastaan... mutta oliko se kaikki aiemmin vain sitä että halusit väittää vastaan? Anteeksi että muotoilin väärin aikaisemmin kysymykseni.


    • Ootoikeessa

      Niinpä. Jollekulle timantti ja toiselle pelkkää hiiltä.

      • hyväterittäinharvinaisia

        Ihan niin kuin minäkin.


    • Elluhalloyb

      Ihaninta maailmassa olla perusnainen...
      En tiennyt että olen....
      Voi juku ...tulin niin onnellisekxi...❤🌼☀👍😂

    • Yhdettreffit

      Sinä olet kaikki se mitä mieheltä odotan!

      • hyväterittäinharvinaisia

        Oliko tämä vitsi?


    • onnellinentusinanainen

      Minäkin olen tusinatyyppi ja todella onnellinen siitä.
      Sääliksi käy wannabe-ihmisten tilanne. Niillä on hirvittäviä paineita koko ajan kun pitää olla jotain. Esim. nämä Kardanishanien naiset, rahaa on, mutta eipä pysy miehet, vieraissa juoksevat, lapset teetetään ulkopuolisella synnyttäjällä, naama, rinnat ja peffa täytetty vaikka ja millä. Eivät hymyile koskaan, eivät voi liikkua missään ilman turvamiehiä. Joka päivä on otettava alaston selfieitä, pukeuduttava mitä ihmeellisimpiin läpinäkyviin rätteihin ja vääntäydyttävä omituisiin asentoihin, että rahaa tulisi tilille.
      Sama tilanne monella suomalaisella julkkiksella. Lähes kaikilla on syömishäiriöitä, on pakkomielteistä treenaamista, on parisuhdeongelmia.

    • maailmaanmahtuu

      Olen viihtynyt hyvin juuri sellaisena kuin olen. En mistään hinnasta vaihtaisi itseäni muunlaiseen muottiin.

    • Naisena

      Väärin. Olen täysin uniikki niin kuin tietysti muutkin ihmiset. Minunlaistani on vaikea ”löytää” ja mistä tiedän tämän asian on se, etten yleensä löydä sellaista seuraa, jollaisesta pidän ja jota itse kaipaan. Pitää olla juuri oikea taajuus; sopivasti syvyyttä, älyä ja huumoria ja kaikki tämä ihan omassa ulottuvuudessaan. Olen todellakin erittäin harvinaista laatua ;) johon törmää erittäin harvoin.

      Sinä olet tusinamies. Tusinamies kirjoittaa turhan aloituksen turhine juttuineen :)

    • PysyyKaukana

      Ihanaa kun sä aina jaksat kehua :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      126
      3038
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      267
      1255
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      101
      1241
    4. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1051
    5. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      65
      1026
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      1000
    7. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      946
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      49
      916
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      42
      904
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      44
      806
    Aihe