Sinä et poikkea yhtään perusnaisesta

hyväterittäinharvinaisia

Olet täysin perusnainen! Sinun kaltaisia mahtuu kaksikymmentä tusinaan!

13

708

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • väsynytväittämäänvastaan

Näin on. Minä olen se viidestoista harmaa hiirulainen vasemmalta.

• hyväterittäinharvinaisia

Miksi haluat väittää vastaan..? Oletko alusta saakka halunnut vain väitellä..? Sitäkö tämä on ollut?

• 15.harmaavarpunen
        hyväterittäinharvinaisia kirjoitti:

Miksi haluat väittää vastaan..? Oletko alusta saakka halunnut vain väitellä..? Sitäkö tämä on ollut?

Juurihan sanoin etten väitä vastaan ollenkaan. Etkö osaa lukea?

15.harmaavarpunen kirjoitti:

Juurihan sanoin etten väitä vastaan ollenkaan. Etkö osaa lukea?

Niin... jäin vain miettimään nimimerkki valintaasi. Jos et tajunnut. Kyllä osaan lukea. Olet väsynyt väittämään vastaan... mutta oliko se kaikki aiemmin vain sitä että halusit väittää vastaan? Anteeksi että muotoilin väärin aikaisemmin kysymykseni.

• Ootoikeessa

Niinpä. Jollekulle timantti ja toiselle pelkkää hiiltä.

Ihan niin kuin minäkin.

• Elluhalloyb

Ihaninta maailmassa olla perusnainen...
      En tiennyt että olen....
      Voi juku ...tulin niin onnellisekxi...❤🌼☀👍😂

• Yhdettreffit

Sinä olet kaikki se mitä mieheltä odotan!

Oliko tämä vitsi?

• onnellinentusinanainen

Minäkin olen tusinatyyppi ja todella onnellinen siitä.
      Sääliksi käy wannabe-ihmisten tilanne. Niillä on hirvittäviä paineita koko ajan kun pitää olla jotain. Esim. nämä Kardanishanien naiset, rahaa on, mutta eipä pysy miehet, vieraissa juoksevat, lapset teetetään ulkopuolisella synnyttäjällä, naama, rinnat ja peffa täytetty vaikka ja millä. Eivät hymyile koskaan, eivät voi liikkua missään ilman turvamiehiä. Joka päivä on otettava alaston selfieitä, pukeuduttava mitä ihmeellisimpiin läpinäkyviin rätteihin ja vääntäydyttävä omituisiin asentoihin, että rahaa tulisi tilille.
      Sama tilanne monella suomalaisella julkkiksella. Lähes kaikilla on syömishäiriöitä, on pakkomielteistä treenaamista, on parisuhdeongelmia.

• maailmaanmahtuu

Olen viihtynyt hyvin juuri sellaisena kuin olen. En mistään hinnasta vaihtaisi itseäni muunlaiseen muottiin.

• Naisena

Väärin. Olen täysin uniikki niin kuin tietysti muutkin ihmiset. Minunlaistani on vaikea ”löytää” ja mistä tiedän tämän asian on se, etten yleensä löydä sellaista seuraa, jollaisesta pidän ja jota itse kaipaan. Pitää olla juuri oikea taajuus; sopivasti syvyyttä, älyä ja huumoria ja kaikki tämä ihan omassa ulottuvuudessaan. Olen todellakin erittäin harvinaista laatua ;) johon törmää erittäin harvoin.

Sinä olet tusinamies. Tusinamies kirjoittaa turhan aloituksen turhine juttuineen :)

• PysyyKaukana

Ihanaa kun sä aina jaksat kehua :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      392
      1956
    2. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      12
      1769
    3. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      241
      1348
    4. Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?

En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.
      Ikävä
      77
      989
    5. Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?

Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel
      Tv-sarjat
      51
      950
    6. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      402
      918
    7. Rakennetaanko yhdessä?

Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä
      Ikävä
      33
      741
    8. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      55
      720
    9. Hyvää yötä mies

Nuku hyvin. Viikonloppuna on tulossa hellettä, se on mukavaa. Juhannuskin kohta. Mun tekis mieli huolehtia susta. Semmo
      Tunteet
      70
      704
    10. Mies haluaisin sinun kanssa

Rakkauslapsen. Hänestä tulisi tosi söpö ja fiksu.
      Ikävä
      63
      703
    Aihe