Tyhmempiä ja ilkeämpiä ihmisiä en olekaan tavannut elämäni aikana. Niin ulkokultaisia, kylmiä ja sadistisia ihmisiä. Jumalan rakkaudesta ja armosta kyllä puhutaan, mutta todellisuus on aina päinvastainen.
Vihaan joitain uskonnollisia ihmisiä
26
1025
Vastaukset
- Yhyyy
Vihaatko yölläkin, lääkkeet ottamati?
- MuutOliJoNukkumassa
sulla taitaa olla kans lääkkeet ottamatta.
- ögögggfl
Se on kyllä totta että eivät ainakaan parempia kuin muut. Lähinnä taivastelevat muita ihmisiä ja hokevat että kuinka sääliksi jotain ihmistä vaikka eivät todellisuudessa tiedä kyseisestä ihmisestä mitään.
- Elluhalloyb
Ite uskon Jumalan rakkauteen. ...Armoon..
Mut yleesä uskovaiset ihmiset ulkokultaisia...huono asia...
Itse uskominen Jumalaan...ei tee meistä sen parempia kuin toiset...
Se vaan on henkilö kohtainen asia...
Jumalan rakkaus..se vaan on ...ja pysyy...☀🌼👍Todellista... - rgfthy
Minäkin uskoin joskus rakkauteen ja hyvään oikeudenmukaiseen Jumalaan mutta ilmeisesti olen todella paha ihminen koska tällainen elämä.
- Elluhalloyb
Jokainen valitsee elämän polkunsa itse.....
Voit valita huonon ja hyvän polun ...
Eli ain oma valinta....
Mutta polkua voi ain muuttaa...
Valitse...hyvä elämä...
Se antaa sinulle viimeisessä juoksussa enemmän...
Ain voit kääntyä oikeiden ihmisten puoleen...
Rukoillakin voit...☀🌼👍😇
Toivon kaikkea hyvää elämääsi..voin rukoilla puolestasi...😇 - jdhjddjj
Ei polkua voi valita peruskoulu on pakollinen kaikille. Polun voi valita ainoastaan vain silloin kun maailma toimii siten ettei tarvitse olla kenenkään kanssa pakon kautta tekemisissä vasta silloin voi olla oikeasti vapaa. Tai no siinä tapauksessa "rakkauden jumala" varmaan lätkäisee jonkun taudin päälle eikä silloinkaan voi olla vapaa.
- Elluhalloyb
En ihan ymmärrä mitä tarkoitat...
Vääntäisitkö rautalangasta...👍😇 - thyjik
Vaikka periaatteessa polku on sama kaikille niin toisille se sopii kuin nenä päähän ja toisille ei silloin toiset ovat taivaassa ja toiset helvetissä. Eikä silloin kaikkia kohdella tasapuolisesti jos luo maailman vähän niinkuin itselleen.
Peruskoulun aikana ehtii jo aiheuttamaan pysyviä traumoja ja haittoja ihmisille eikä niitä mikään poista. Toki lääkärit ja terapeutit näin väittävät mutta sanovat näin koska siitä heille maksetaan. Aika helppoa rahaa juttelet terapeutin kanssa ja maksat ja lopputuloksena olet samanlainen kuin ennenkin ja terapeutti tai psykiatri köröttelee mersulla huvilalleen virne naamallaan. Hehän kun eivät ole tulosvastuussa eli on aivan sama ratkeaako ongelmat vaiko ei. Uskon sitten yhteiskuntaan kun jokainen on alusta asti vapaa valitsemaan kaikesta. Siihen saakka oletan saatanan hallitsevan maailmaa.
- EiOnnistuhuijaus
Sipiläki otti 30€ vaikka en ole työkykyinen. Nyt vaalien alla lupailee korotuksen etuisuuksiin? Missä logiikka? Ei kannata mennä halpaan. Miten uskonollinen mies voi olla pääministerinä Suomessa? Mitään muuta kuin omien etuja ajaa. Vaitoon. Paskin hallitus ikinä!
- hukilo
Ei logiikkaa missään ovat siellä itsensä ja kunnian takia eivät kansan takia. Se varmaan tartti 30 € suihkukoneen kerosiiniin sillä hetkellä.
- NäinMinäS3nKoen
Juttuhan on niin että Suomi on pyhää maata ja suomalaiset pyhitetty kansa.
Kattaa ateistitkin.- gkffkfkf
Silloinhan me emme ole yhdessä samanarvoisia maapallolla miksi suomi olisi etuoikeutettu? Jumalanhan piti rakastaa kaikkia.
- minäpuhun
Ne on vaan pikkusieluja ja tekopyhiä, todelliset kristityt on hiljempaa ja niitäkin on. Ja ne on vakavia, ainakin välillä.
Mä en vihaa heitä mutta pistän asiaksi heti jos kavereiksi ryhdytään niin ei yritä käännyttää mua uskoon :P
entinen hyvä ystävä ei yrittänyt vaikka olikin tosi uskovainen.- uskovainenmies
Siksi hän onkin sun entinen hyvä ystäväsi. Olisit vaan ottanu ystäväsi neuvosta vaarin.
uskovainenmies kirjoitti:
Siksi hän onkin sun entinen hyvä ystäväsi. Olisit vaan ottanu ystäväsi neuvosta vaarin.
Mä en uskoon tuu edes kuolin vuoteellakaan xP
Se on sen takia entinen ystävä kun muutti eri paikkaan ja perusti perheen. Siinä se
- ldfjlskjlj
Ihan sama kokemus, ja mulla on toinen puoli sukua fanaattisen uskovaisia. Kierompia, ilkeämpiä ja itsekkäämpiä ihmisiä saa hakea.
- tgythu
Niin ja pahinta varmasti kun sukua eli täytyy olla kuitenkin vähän niinkuin pakon kautta tekemisissä. MInua ainakin vituttaa katsella kun yksi kuvittelee olevansa helvetin ovela kun tekee testejään kyselee ja sitten luulee näin saavansa selville asioita. Voi olla että katselee saippuasarjoja liikaa.
- myöstäälä
samoja kokemuksia
- yyyttyt
uppp
- lisääättä
lisää
- Eiuskova
En ole uskonnollinen :D
- luit.oikke
Arvostan kyl kunkkukoodari Jumalaa, mut miks hänest puhutaa nii paljo pskaa? Nää väärintodistajat on tosi outoi omahyväsii pikku nilkkei ja häiriintyneit paskoi.
Eivät osaa ees hävetä! - pienelle_paikalle
Ihminen on luotu iankaikkisuutta silmällä pitäen. Kuoltuamme sielumme tämän elämämme valinnan kautta itse valitsee joko iankaikkisen elämän tai iankaikkisen tuskan. Herraa Jeesusta Kristusta löytääkseen ei tarvitse mennä vapaiden suuntien sen enempää, kuin valtiollisen ns. porttokirkon korvasyyhyteologien hapatusta kuulemaan. Nettiraamatun löytää jokainen ja mikäli joku parannuksen paikalle haluaa tulla niin kehottaisin häntä vilpittömin mielin ja avoimin sydämin lukemaan ensialkuun Jari Tasasen Kuninkaan käsky kirjaa, joka on muuten ilmainen niin kirjana kuin nettiversionakin.
- jukjiol
Meni vähän ohi tuo. Ettäkö sielu itse valitsee joko iankaikkisen elämän tai iankaikkisen tuskan? Mikä järki tuossa on? Tuskin kukaan iankaikkista tuskaa valitsee vapaaehtoisesti.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yksi kuoli kolarissa Outokummussa
-toisen auton kuljettajaa epäillään rattijuopumuksesta. Toisen auton kyydissä oli kuljettajan lisäksi neljä ihmistä. Hei1366603Kovan viikon ilta pitäisi lakkauttaa
Käytännössä pelkkää SDP:lle ilkkumista koko ohjelma veronmaksajien kustannuksella.1585698Pakoputkipörisijä syttyi tuleen kesken ajon
Kyydissä oli 7 henkilöä, mutta hyvä onni matkassa epäonnistuneesta käyttövoimavalinnasta huolimatta, eikä kukaan loukka564458Sdp on esittänyt maatalous- ja yritystuista leikkaamista
Joihin menee 10 miljardia euroa vuosittain. Minkä vuoksi äärioikeisto änkyttää jostain vuodesta 2026, kun ei demareiden1123988Borat ärhäkkänä, syyttelee kokoomusta vilpin suojelusta
Hänen mukaansa kokoomus seuraa ”toimettomana vierestä, kun vilpilliset firmat vievät urakat rehellisten nenän edestä”, j153909Persut on SYYLLISIÄ KAIKKEEN NEGATIIVISEEN SUOMESSA
, ne haluaa neuvostoliiton putinin kanssa takaisin, shit voi valvoa kaikkea ja kaikkia, no tietty makeeta mannaa itselle393721Perussuomalaisiin minä luotan
Bensaa raaskii taas tankata ja ensi vuonna laskee ruoan verotus. Nämä muutokset parantavat pienituloisten asemaa.683456Sanna Marin pitäisi palauttaa pääministeriksi
Oikeisto "voitti" vaalit valehtelemalla äänistäjille päin naamaa, joten heidät tulisi tuomita menettämään vaalitulos ja303123- 2322898
Kokoomus kannatti aiemmin rahoitusmarkkinaveroa - kanta nyt muuttunut
Kokoomuksen linjanmuutos rahoitusmarkkinaveron suhteen on herättänyt kysymyksiä. Vielä aiemmin puolue antoi ymmärtää kan12413