Häk'näin malli otettu käyttöön lastensuojelussa. Isä puukotti äidin ja joutui häkkiin. Lastensuojelun sossu kävi häkissä kysymässä häk'isältä mitä tämä haluaa. Ja niin lapset sijoitettiin isän vanhemmille. Hackneyn malliin kuuluu siis että lastensuojelu tekee niinkuin isät haluavat. Vai onko kyseessä tyttösossujen miehen kipeys, miehelle annetaan mitä mies haluaa.????
Vastaukset 2
- ei.ihan.noin
Ja sinäkö laitoit luettavaksemme kaikki päätökseen vaikuttavat yksityiskohdat?
Tuskinpa laitoit, taisi jäädä kertomatta päätöksen todelliset syyt.- ei.ihan.noin
Olisi raikas uutuus jos kunnan lastensuojelu vilauttaisi takkinsa alta aitoja, oikeita, täyttä luomua olevia syitä. On mielenkiintoinen ratkaisu sossilta kysyä toimintaohjeet lasten suhteen isältä joka tappoi lasten äidin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771570
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.103782En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203598- 48546
- 126546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510- 25493