Espoon keskus ympäristöineen

Outsider_espoossa

Olen monesti kuullut että espoon keskus ympäristöineen olisi pahaa aluetta. Onko se oikeasti vai onko maine vain liioiteltu. Haluaisin kuulla alueesta tietäviltä ja alueella asuneilta sekä siellä käynneiltä kokemuksia espoon keskustasta, suvelasta, Kirkkojärveltä jne.

12

2083

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MikkoAasi

      vielä vapaalla? Yllytti törkeään pahoinpitelyyn kaveriaan espoossa ja kuulemma uhri kuollut!? Joitakin "tahoja" ainakin etsii ko. tyyppiä ja tässä on "Aasin" seinältä kopioitu juttu; "Jätkä myi mulle paskaa.OTA TÄNÄÄN YHTEYTTÄ!
      Hallitse
      4 vk"

    • onneksi.ei.tarvi.asua

      Ainakin epämääräistä sakkia vähän siellä sun täällä vaikka käy kaupoissa tai kirjastossa keskellä päivää. Iltapäivällä varsinkin alkaa kerääntymään.
      Sotkuista ja epäsiistiä muutenkin ja epäviihtyisää, varsinkin espoontorin ympäristö.

    • läpikulkeva

      Kyllähän siellä paljon notkuu nistejä, mielenterveysongelmaisia ja muita yhteiskunnan mätäpaiseita, mutta jos itse on sellainen, se tuskin haittaa. Itse en muuttaisi sinne edes asunnottomuuden uhallakaan. Ennemmin vaikka Keravalle tai Riihimäelle tai vieläkin pohjoisemmaksi.

    • qwssqwswq12121

      Minä en halua että lapset edes näkee epämääräisempää kansanosaa ja muuta sellaista.
      Koska ne on pelottavia, eikä ne ole hyviä ihmisiä, he tekevät rikoksia ja elävät muutenkin päihteenkäytön ympärillä. Eikä kukaan muukaan halua asua sellaisessa ympäristössä.

    • Esp

      Moni alue on mainettaan parempi ja usein riippuu missä talossa satut asumaan. Itse olen asunut Kannusillanmäellä ihan vanhaa kirkkoa vastapäätä eikä alue ollut mitenkään rauhaton. Espoontorille ja asemalle mahtuu kaikenlaista sakkia ja riippuu vähän siitä mihin aikaan siellä liikkuu niin voi nähdä ihan tavallisia ihmisiä tai niitä huonompi osaisia tyyppejä jotka vain jossain vaiheessa luonto korjaa pois. Itse en kokenut turvattomuutta tuolla alueela asuessani. Nykyään asumme Kirstinmäen/Suvelan eteläpuolella pientaloalueella jossa olemme viihtyneet hyvin. Palvelut ovat lähellä ja julkinen liikenne toimii, rauhallista on ollut. Onhan toki vuosien varella jotain pientä häiriötä ollut mutta tosi harvoin. Kirstinmäessä tai Suvelassa asumisesta minulla ei ole kokemusta mutta niillä alueilla liikkuneena en voi pitää niitä mitenkään normalia kerrostalolähiötä kummempina paikkoina.

      • Julli_-

        Anteeksi vain mutta missähän täällä Kirstinmäessä on pientaloalue ?

        Kirstinmäen lähin pientaloalue on muistaakseni Sunantietätä pitkin oleva Saarniraivion pienkerrostalot.

        Ja toiseksi lähimmät talot on kun Sunantieltä käännytään Valapolulta ylämäkeä pitkin Kiltapolulle.

        Lisäksi jos asut jossain yksityisessä vuokratalossa Kirstinmäellä niin se ehkä saattaa tuntuakin normaali lähiöltä, mutta kaupungin vuokrataloissa on eri ääni kellossa.

        Ero on kuin yöllä ja päivällä.


    • Lyhyt_kysymys

      Mikä ihmeen Espoon keskus? Eihän Espoolla ole sellaista, Helsingin lähiörykelmällä.

      • rautalangastaaa

        Espoossa nimenomaan on keskus, muttei keskusTAA.


      • Centtiläinen

        Et ilmeisesti ole kuullut kaupungin osasta nimeltään Espoon keskus. Kannattaa parantaa paikallis tuntemusta.


    • alias30.7.1967

      Olen pitkän linjan huumekauppias Espoon keskuksesta.
      Ennen luukutimme Suvelassa Hoasin asunnoista ja varastot pidin rautatieaseman lokeroissa.

      Laitan pitkän mustan peruukin päähäni ja käyn syömässä parin euron aamupalan hyvän arjen aloituksessa.
      Askel vie ilmaiselle ruualle Pappilantielle ja huumekyselyt on mukana.

      Olen kohta pyörinyt Bobina Espoosta Kauniaisiin
      35 vuotta ja hyvin pyyhkii.
      On rahaa ja hieno kamera ja koti Kauniaisissa.

      Jossain vaiheessa kävin omissa tekohäissäni Kankaanpäässä. Ihan oli englanniksi liturgiat kirkossa.
      Täydestä meni ja huumeet levisi. Ja rahaa on.

    • poliisi.hehe

      No minä puolestani olen kaikkien naisten Monni.
      Täysin kalju, suora nenä, leukaan asti tatuoitu.
      Kuljen bussilla Tuomarilan nurkilta Espoon keskukseen kuntosalille.

      Kuskailen vanhoja jääkaappeja kierrätyskeskukseen.
      Aina tarvittaessa hyppään poliisiautoon ja esitän
      lyhyemmän kaverini kanssa poliisia.
      Kaveri osaa hienosti matkia Savon murretta.

      Ajellaan pillit soiden Espoon keskuksessa ja joskus teemme mannekiinikierroksen Vantaan junissa.
      Minulla on pehmeä ääni jota mielelläni esittelen
      puhelimessa.
      Kirjallisuus kiinnostaa sen aikaa, että saan omistuskirjoituksen: "Kirjoita siihen vaikka että Jontumaalle. Ilkka Björklund."

      • tatuoituhuijari

        mulla on täs puhelimessa valmiina nää "poliisin"
        puheet: "Rikospoliisista päivää!"
        -pysy sinä nyt siellä!
        -mene sinä nyt ensin
        -oliko se tästä?
        -älä hakkaa sitä seinää(tää kohta meni vähän väärin kerran Espoon keskuksessa. Olis pitänyt olla älä potki.)
        Mä oon niin rohkee, että kuljen Espoontorin
        kauppakeskuksessa sulkemisajan jälkeen ihan yksin ja poliisintamineissa.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1826
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      46
      1608
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1554
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1497
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1485
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1395
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1271
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1153
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1128
    Aihe