Nautinnon katselu

Mayfly

Hei, olen n. 3 kymppinen mielestäni nätti nainen, tyydytän itseäni suht. joka päivä käsin tai vibralla, seinällä on myös vartalopeili, josta voin katsella toimitusta, se on jotenkin jännää, vaikka itseni näänkin.
Mielessä leikittelee usein ajatus, että joku ulkopuolinenkin voisi katsella :D ajatus kiihottaa.
Olisiko se nyt kauhean väärin, jos joku halukas katselisi ja ihan matkakustannuksia pyytäisin ???

16

1763

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AitoaTavaraa

      Kyllä se aina kiinnostaa jos nätti nainen aidosti nauttii ja katselu kiinnostaa.

      Ei siinä mitään väärää ole, mutta kannattaa harkita tarkkaan ennen kun siihen ryhtyy. Jälkeenpäin voi kaduttaa ja tulla paha olo. Saattaa mielessä pyöriä että saako tutut jollain tietää ja onko kuvia tai videoita vuotanut jonnekin minne ei pitäisi.

      Itse tykkäisin katsella luonnossa. Netti on pullollaan videoita eikä ne oikein sytytä. Joskus on tullut rahalla käytyä kokeilemassa nättiä nuorempaa naista mutta aina siitä on jäänyt vähän huono maku suuhun. Tahtovat keskittyä vain siihen mitä minulle tekevät eivätkä halua eläytyä tai nauttia itse. Naisen kunnollinen kiihottuminen on se joka minua sytyttää eniten.

    • alepanasiakas

      Laitahan peili reppuun, kaupunkipyörä odottaa, päästään polkemaan.

    • Ei ole väärin ollenkaan. Klikkaa nimimerkkiäni ja laita viestiä, niin keskustellaan tarkemmin.

    • kannaattaakatsoa

      ei mitään väärää, voisin vaikka makssakin. Laita viestiä suomi24 osoitteeseen jobedi:lle

    • nam

      Mayfly missäpäin asustelet

    • Laita kikissä viestiä miesespoosta ja sovitaan treffit :)

    • ei mitään väärää .mulla alko seisomaan pelkkä ajatuskin
      paljonko siitä pitäs maksaa
      olisko helpompaa näin puhelimessa tehdä kivaa
      soittele

    • Bairy

      Njam,.....nuolisin älilihaa ja pepunaukkoa,....
      lipaisisin häpäreitä,... tuoksut varmaan ihan hunajalle!

    • K.u.t.s.u.n.i---

      Ja taas meni miehet helppoon,nyt on uusia osoitteita taas julkaistavaksi!

      • lattianjyske

        missä sä niitä julkaiset?


    • Ukkeli02

      Mistä päin sinä?

    • Mayfly

      Todettakoon, että pienoinen epävarmuus hiipi mieleen, että pystynkö silleen tekemään, asia piti kokeilla.
      Pihapiirissä näen päivittäin puolitutun miehen, pyysinkin hieman käväsemään sisällä, makkarissa sitten riisuuduin ja kutsuin miestä ja aloitin itseni hyväilyn, ei se ihan mennyt niinkuin fantasioissani, vieraan henkilön läsnäolo jotenkin häiritsi, kun mies vielä nieleskeli, eikä pysynyt paikoillaan.
      Jonkinlainen orgasmi kuitenkin tuli, mutta vaati tavallista pidemmän "kiemurtelun" mieskin oli jotenkin järkyttyneen tuntuinen, sanoi kylläkin, ettei ole koskaan nähnyt mitään vastaavaa, lasillisen vettä vaan pyysi ennen lähtöään.

      • Mayfly

        Kyllähän se asia on vaan niin, etten pystyisikään täysipainoista esitystä ihan tuntemattomalle tekemään, ensinnäkin juttu pitäisi tapahtua kotona ja katselijat ainakin vähän tuttuja, siis luotettavia, enkä ainakaan mitään tianistia voisi ajatellakaan.
        Olen nyt hommaa kokeillut myös tutun pariskunnan katsellessa ja kolmas tapaus oli systerin mies, kun "yleisö" on turvallinen, niin pystyin eläytymään asiaan täysipainoisesti, eikä vibran käyttökään mitenkään tuntunut nololta, vaan koin perusteelliset nautinnot.


    • Minä voin katsella! Olen 31v, hoikka ja komea mies. Pistä viestiä! 😊

    • Kyllä kävis oikeen hyvin, mutta luulen että vedätät vaan..... Jos tosissaan olet.... Nim. Merkin takaa löytyy meiliä. Kirjoittele.

    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      42
      2197
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      51
      1728
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      37
      1548
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      43
      1511
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      3
      1459
    6. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      8
      1454
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      4
      1430
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      3
      1361
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1281
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      8
      1245
    Aihe