Totta se on. Perussuomalaisten hartailta horisijoilta on heidän kertomansa mukaan riistetty kaikki kolmensadantuhannen mersut EU eliitin ja vaikka sun minkä taskuihin. Nämä varat on viety, vaikka tyypeiltä on sitä ennen viety työt, sotuetuuksia, leikattu eläkkeitä ja korotettu omavastuita ihan oman puolueen tuella hallituksessa.
Persulit elävät Ruususen unta neukkulaisissa sinkkiämpäreissä ja antavat ministereidensä nyppiä kukkarostaan seteleitä. Sijoitusneuvoja lypsää omaan tai Jusun taskuun mitä jäljellä on.
Harras persuloinen tekaiseekin kiljunsa mieluummin tuttuun ja turvalliseen neukkulan aikaiseen sinkkiämpäriin.
Persuloisyrittäjät eivät osaa keksiä omaa sinkkikaukaloaan.
Persuleilta lypsetty miljoonia
taali.nenää
3
156
Vastaukset
- Rehti_perussuom
Kyllä minä teen kiljun Tokmannin ilmaisiin muovisankoihin. Olen moterni, enkä käytä enää vanhoja sinkkiämpäreitä, vaan panin ne salaa sekajätteisiin.
- Sairastasairasta
Hauska nähdä miten sairas tämä äärivassu on yksinpuheluineen.
Katkeran sairasta vihapuheita.....- Pershomovasurimamu
Pitäisit sinäkin palstavasuri vähän lomaa, vai eikö Kremlin trollitehtaalla tunneta sellaista?
Pyydä Putiinilta vähän vapaata.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta643295Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433107- 432478
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1032274- 311913
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271820- 481626
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä851415- 391300
- 821149