Jeshua Messias saapuu - ajan merkit täyttyvät

Oletko valmis? Jeshua Messias saapuu varmasti. Kannattaa seurata Raamatussa annettuja merkkejä.

16

307

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • adventisti

      Raamatussa annetut merkit ovat jo toteutuneet. Ainoa toteutumaton merkki on se kun Jeesus saapuu. Jeesus ei kuitenkaan tule monille miljoonille heidän elinaikanaan, sillä he ehtivät kuolla ennen Jeesuksen tuloa. Siksi ei kannata seurata merkkejä. Jos jää odottelemaan jotain merkkejä, tulee Jeesus äkkiarvaamatta, eikä ehdi valmistautua hänen tuloonsa. Käy kuin tyhmille neitsyille.

      Näyttää vahvasti siltä, että Jeesus tulee syksyllä ja vuosien 2020 ja 2022 välillä. Jos ei tule, on taas yhdet aikalaskelmat menneet pieleen. Inhimillistä eikö totta. Mutta näin vaan voidaan Raamatusta laskea. Sitäkään ei kannata jäädä odottelemaan sillä Raamattu sanoo: Valvokaa!

      • Seuraamalla Herramme Raamatussa antamaa juhlakalenteria, olemme valmiit silloin kun Herramme saapuu. Nyt jälleen syksyn juhlat lähestyvät ja on aika tutkia omaa uskon elämäämme ja sitä, mitä Herra noilla juhlilla meille haluaa kertoa.


      • adventisti
        Yksi_usko kirjoitti:

        Seuraamalla Herramme Raamatussa antamaa juhlakalenteria, olemme valmiit silloin kun Herramme saapuu. Nyt jälleen syksyn juhlat lähestyvät ja on aika tutkia omaa uskon elämäämme ja sitä, mitä Herra noilla juhlilla meille haluaa kertoa.

        Siihen ei juhlimisia tarvita. Vai löydätkö Raamatusta käskyn viettää juhliasi?


      • <<Näyttää vahvasti siltä, että Jeesus tulee syksyllä ja vuosien 2020 ja 2022 välillä. Jos ei tule, on taas yhdet aikalaskelmat menneet pieleen.>>

        Mihinhän nuo laskelmat perustuvat? Nämä juutalaiset laskelmat ovat siitä hienoja, että niissä lasketaan Raamatun tapahtumia, että miten ne stemmaa täydellisesti. Niissä ei lähdetä hörhöilemään minkään vuoden perään että minä vuonna Jeesus saapuu. Kristittyjen laskelmat Jeesuksen tulosta naurattavat. Juutalaiset tietävät kyllä, että me emme tiedä sitä milloin Jeesus saapuu. Voimme kuitenkin olla aina valmiina noudattamalla Herran omaa aikataulua, jonka Hän on antanut meille Herramme juhlissa. Olemme siis valmiina silloin kun pitää riippumatta siitä milloin Jeshua saapuu. Mutta tämä Jonathan Cahnin laskelma on mielenkiintoinen siitä, että kaikki Raamatun tapahtumat linkittyvät toisiinsa, samoin maailman historia. Messiaaniset juutalaiset jos ketkään - ja vain he - tietävät ja kulkevat ajan hermolla.


      • Yksi_usko kirjoitti:

        <<Näyttää vahvasti siltä, että Jeesus tulee syksyllä ja vuosien 2020 ja 2022 välillä. Jos ei tule, on taas yhdet aikalaskelmat menneet pieleen.>>

        Mihinhän nuo laskelmat perustuvat? Nämä juutalaiset laskelmat ovat siitä hienoja, että niissä lasketaan Raamatun tapahtumia, että miten ne stemmaa täydellisesti. Niissä ei lähdetä hörhöilemään minkään vuoden perään että minä vuonna Jeesus saapuu. Kristittyjen laskelmat Jeesuksen tulosta naurattavat. Juutalaiset tietävät kyllä, että me emme tiedä sitä milloin Jeesus saapuu. Voimme kuitenkin olla aina valmiina noudattamalla Herran omaa aikataulua, jonka Hän on antanut meille Herramme juhlissa. Olemme siis valmiina silloin kun pitää riippumatta siitä milloin Jeshua saapuu. Mutta tämä Jonathan Cahnin laskelma on mielenkiintoinen siitä, että kaikki Raamatun tapahtumat linkittyvät toisiinsa, samoin maailman historia. Messiaaniset juutalaiset jos ketkään - ja vain he - tietävät ja kulkevat ajan hermolla.

        On hienoa, että kaikki on Jumalan kädessä. Jumala johtaa maailman kulkua niin että Raamatun kaikki merkit toteutuvat. Jeesus tulee varmasti. Tällaiset videot vahvistavat uskoa.


      • suggeroitu

        Videot toki vahvistavat uskoa, sillä usko tulee kuulemisesta eli suggeroimisesta, aivopesusta :)


    • TonttuToljanteri

      Minä taas lyön vetoa vaikka heti sen hevosen puolesta että ei tule varmasti. Se hevonen tulee voittamaan. Sadut eivät koskaan muutu todeksi vaikka niihin uskoisi kuinka. Sinun jumalasi on kuollut kuin kivi ja se pitäisi olla ihan selvää jopa koomapotilaan ajattelukyvyllä varustetulle hörhölle.

      Mutta kun olet noin varma niin iske päivä pöytään? Edes kuukausi? Edes vuosi? Edes vuosisata?

      Mutta se ei onnistu. Uskovaiset ovat nyt reilut 2000 vuotta tuota hokeneet niin ei sinne ne ihan välkyimmät ole jääneet.

      • Höpsis. Jumala, joka uudestisynnyttää, ei ole kuollut. Mieti mistä johtuu, että sinä itse et ole sitä lahjaa saanut?


      • TonttuToljanteri
        Yksi_usko kirjoitti:

        Höpsis. Jumala, joka uudestisynnyttää, ei ole kuollut. Mieti mistä johtuu, että sinä itse et ole sitä lahjaa saanut?

        Varmaan siksi että en kykene uskomaan satuja todeksi. Mielikuvitus ei siihe riitä. Ihan samalla tavalla en kykene uskomaan Lumikkiin.

        Siinä on muuten samaa kuin sinun suhteessasi muiden uskontojen jumaliin. Minä suhtaudun samoin sinun jumalaasi kuin miten sinä suhtaudut muiden uskontojen jumaliin. Sinä uskot vain yhteen enemmän kuin minä. Ja enemmin tai nyöhemmin huomaat senkin jumalan pettäneen sinut.


      • TonttuToljanteri kirjoitti:

        Varmaan siksi että en kykene uskomaan satuja todeksi. Mielikuvitus ei siihe riitä. Ihan samalla tavalla en kykene uskomaan Lumikkiin.

        Siinä on muuten samaa kuin sinun suhteessasi muiden uskontojen jumaliin. Minä suhtaudun samoin sinun jumalaasi kuin miten sinä suhtaudut muiden uskontojen jumaliin. Sinä uskot vain yhteen enemmän kuin minä. Ja enemmin tai nyöhemmin huomaat senkin jumalan pettäneen sinut.

        Sinähän se vasta uskovainen olet. Uskotko muuten kehitysoppiin?


      • TonttuToljanteri
        Yksi_usko kirjoitti:

        Sinähän se vasta uskovainen olet. Uskotko muuten kehitysoppiin?

        Kun minä en kykene uskomaan Lumikkiin ja jumaliin, edes sinun maagiseen leikkikaveriisi, niin minä olen uskovainen?

        Tietenkin minä luotan tieteellisin menetelmiin saatuun tietoon. SIksi minä en usko maahisiin, enkä esim. sinun jumalaasi. Siksi minä luotan lääkäriin enemmän kuin shamaaniin. Siksi minä luotan gps:ään enemmän kuin enkelien johdatukseen saattaa minut oikealle tielle. Ja niin edelleen.


      • TonttuToljanteri kirjoitti:

        Kun minä en kykene uskomaan Lumikkiin ja jumaliin, edes sinun maagiseen leikkikaveriisi, niin minä olen uskovainen?

        Tietenkin minä luotan tieteellisin menetelmiin saatuun tietoon. SIksi minä en usko maahisiin, enkä esim. sinun jumalaasi. Siksi minä luotan lääkäriin enemmän kuin shamaaniin. Siksi minä luotan gps:ään enemmän kuin enkelien johdatukseen saattaa minut oikealle tielle. Ja niin edelleen.

        Et kyennyt vastaamaan kysymykseen, että uskotko kehitysoppiin.


      • TonttuToljanteri
        Yksi_usko kirjoitti:

        Et kyennyt vastaamaan kysymykseen, että uskotko kehitysoppiin.

        Vastasinhan.

        Kerroin että luotan tieteellisen metodin kautta saatuun tietoon. Evoluutioteoria on sellaista tietoa. Se ei vaadi uskoa.

        Sen sijaan tontut, maahiset, yksisarviset ja jumalat tarvitsevat uskoa. Ja typerän ihmisen.


      • TonttuToljanteri kirjoitti:

        Vastasinhan.

        Kerroin että luotan tieteellisen metodin kautta saatuun tietoon. Evoluutioteoria on sellaista tietoa. Se ei vaadi uskoa.

        Sen sijaan tontut, maahiset, yksisarviset ja jumalat tarvitsevat uskoa. Ja typerän ihmisen.

        Evoluutioteoria se vasta uskoa vaatiikin.


    • Kirjakääröt

      Joh.7:34 Biblia (1776) Teidän pitää minua etsimän ja ei löytämän, ja missä minä olen, ette taida sinne tulla.

    • Kirjakääröt

      Joh.13:33 Biblia. Rakkaat lapsukaiset, minä olen vielä vähän aikaa teidän kanssanne: teidän pitää minua etsimän, ja niinkuin minä sanoi Juudalaisille: ette taida sinne tulla, kuhunka minä menen, niin minä sanon myös teille.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      11
      1685
    2. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      151
      1332
    3. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      283
      1237
    4. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      112
      1072
    5. Mää oikeasti vielä kuolen

      Tämän tilanteen takia. Minä tosissani yritin ja tiedän että tämä tilanne sattuu sinuunkin. Molemmat taidetaan olla niin
      Ikävä
      42
      917
    6. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      4
      865
    7. Kun Suomen uutisiin ei voi luottaa?

      Kertoisitteko te uutismaailmasn perehtyneet ASIANTUNTIJAT nyt sitten sen, mihin voi?
      Maailman menoa
      229
      824
    8. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      20
      749
    9. Mikä kaivatullasi on WA tai Insta profiilikuva?

      Millainen ?!? asiallisesti häh ?!?
      Ikävä
      24
      739
    10. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      39
      722
    Aihe