Jos mä joskus vielä tästä nousen

teh_mies24v

ni mä meen jumalan luo koska kuitenki iankaikkinen elämä on tärkeintä...mutta se rakkaus suhde on muutoin ohi mun puolesta.

15

334

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • teh_mies24

      mistähä se johtuu, mä en vois edes kuvitella et rakastasi jeesusta enää..mistähä se johtuu...varmasti voin pyhän hengen kautta rakastua jeesukseen...mutta ei se oo sama enää

    • siunaussinullejakaikille

      Herra siunatkoon sinua ja varjelkoon sinua; Herra valistakoon kasvonsa sinulle ja olkoon sinulle armollinen; Herra kääntäköön kasvonsa sinun puoleesi ja antakoon sinulle rauhan.
      4. Moos. 6:24-26 KR33/38

    • tehmies24v

      mä en tiedä mitä tohon vastata, mut älkää tehkö samaa ku 2015 et alatte aattelee et oon tehny parannuksen, mä en oo tehny sitä ...teen saatanalle töitä...en olis kirjoittanu muute tänne mut mieli kiehuu...eikä se ole siitä et jumala nyt johdattaa mut tänne rukoiltavaksi...se ei koskaan ole ollut niin vaikka niin monesti olette ennen harhasesti ajatelleet

    • tehmies24v

      kasvakaa aikuseksi, pitääkö jo vihollisen teitä neuvoa? minä valitsin tämän tien, ei sitä mulle vietelty tai että olisin eksynyt... no se siitä

    • sitäjanoat

      Jeesus rakastaa sinua vaikka et koe Häneen rakkautta. Se rittää että janoat pelastusta.

      • tehmies24v

        sehä siinä on, en janoa sitä, mä haluan sitä mut en janoa.. mä en oo osa teitä...siksi en halua kirjotella tääl mut


      • siksikoetnoin
        tehmies24v kirjoitti:

        sehä siinä on, en janoa sitä, mä haluan sitä mut en janoa.. mä en oo osa teitä...siksi en halua kirjotella tääl mut

        tehmies, sinussa taistelee se demoninen vastahenki ja oletan että tuota kirjoittaessa olet päihtynyt.


    • T..Mirka

      Jumala, jeesus ja pyhät siitoshenget ovat satua ja höpötystä.

    • Rukoile! Vaikka sinusta tuntuu että olet pohjalla. Mutta voit siitä vielä nousta. Itsellänikin on kokemusta tuollaisesta, ja meinasin päiväni lopettaa. Mutta usko. Jos haluat tukea ja juttuseuraa vastaa tähän. Haluan tukea ja kannustaa sinua eteenpäin. Jeesus minut nosti, ja tiedän että se on totta. Haluan toivottaa sinulle voimia. Kyllä se siitä!

      • siksikoetnoin

        sinussa taistelee se demoninen vastahenki ja oletan että tuota kirjoittaessa olet päihtynyt.
        Ainainen voimajuoman otto on synti.


    • tehmies24v

      just täs pimeydes vielä pyöritän Herran omia niiku kerran herran sallimana tein.....ei ikinä enään, tuomitkaa te minut sanalla

    • tehmies24v

      hauska et henkivalloilla on vielä uskoa muhu, vielä kiertävät mua ku kissa kuumaa puuroa vaikka itse olen menettänyt toivon jo kauan aikaa sitten..mut oha neki inhimillisiä olentoja siinä et neki tuntee yms, kute ku jeesus tapas riivatun ja oli ajamassa ne henget ulos ni ne sano et sinä korkeimmman poika älä vaivaa meitä, eli pyys armoa jolloin jeesus kysy siltä sen nimeä vaikka hyvin sen jumalana ties, ne vastas legio ja pyys et anna meidän mennä noihi sikoihi ja jeesus käski mene...

      oha meillä ihmisillä iha ainut kertane siinä et jumala ei ole puhaltanu peliä poikki meidän kohalla vaan aina on mahollisuus täyteen armahdukseen... henkivalloilla ei sitä ole, parhaillaan saavat riutua tääl ihmisten keskellä odottaen tuomiota

      ja siksihä ihmiset luotii, mitä on rakkaus ilman rakkauden kohdetta? jumala joka on rakkaus loi ihmiset että voi niille tuhlata iankaikkista rakkauttasa..rakkautesa kohteeksi

    • 8976jk
    • Jumalallaaikansa

      Kuulin todistuksen viikonlopulla. Uskovainen nainen oli joutunut henkivaltojen kiusaamaksi. Oli alkanut muistelemaan lapsuudesta jotain juttua ja siitä oli alkanut demonit piinaamaan häntä. Oli pyytänyt rukoilemaan ja kotona oli siunattu koti, oli voideltu ovenpielet öljyllä. Ei ollut tullut apua. Sitten oli ollut matkoilla avustamassa eräässä tilaisuudessa ja oli vielä lopussa pyytänyt puhujaa rukoilemaan ongelman puolesta. Ei ollut mitään erikoinen ja pitkä rukous. Siitä hetkestä alkaen oli pahojen voimien häirintä kotona loppunut. Ilmeisesti Jumalalla oli tietty opetus ja aika, jolloin Hän oli puhaltanut pelin poikki niiden "leikiltä".

      • tehmies24v

        oliko se menestys teologian tilaisuus?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4673
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2269
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1794
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1518
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      32
      1461
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1318
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1237
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1156
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1024
    Aihe