Sinä muuten käyttäydyt täällä

tulivaanmieleen

Ja siellä toisessa paikassa hyvinkin eri tavalla kuin mitä muualla.

53

2201

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tulivaanmieleen

      Ja halusit kuitenkin tutustua siellä missä käyttäydyt kaikkein vaikeimmin..?

      • missä_milloin

        Siispä selvennä hieman...jookos...!?


    • olosuhteet_huomioidaan

      Olen siis multupersoona...tilanteen mukaan.

      • tulivaanmieleen

        Ilmeisesti tosiaan olet.


      • uskallatkos_
        tulivaanmieleen kirjoitti:

        Ilmeisesti tosiaan olet.

        Selvitä jotain tilanteita missä olet huomannut erilaisia käyttäytymismalleja...jos osuu saat ison PUSUN...


      • tulivaanmieleen
        uskallatkos_ kirjoitti:

        Selvitä jotain tilanteita missä olet huomannut erilaisia käyttäytymismalleja...jos osuu saat ison PUSUN...

        Hmmm... olet paljon kärkkäämpi täällä kuin oikeasti. En nyt keksinyt parempaa sanaa kuvaamaan asiaa... tuo kärkäs on ehkä huono koska olet muutenkin ripeä. Hmm... olet oikeasti lempeämmällä tavalla kärkäs kuin täällä ja siellä toisessa paikassa. Tuo on varmaan paremmin sanottu.


      • uskallatkos_
        tulivaanmieleen kirjoitti:

        Hmmm... olet paljon kärkkäämpi täällä kuin oikeasti. En nyt keksinyt parempaa sanaa kuvaamaan asiaa... tuo kärkäs on ehkä huono koska olet muutenkin ripeä. Hmm... olet oikeasti lempeämmällä tavalla kärkäs kuin täällä ja siellä toisessa paikassa. Tuo on varmaan paremmin sanottu.

        No tuohan saattaisi osua ainakin suurinpiirtein...joten nyt minun tarvitsee tulla antamaan se iso PUSU sinulle...Sano vaan missä nähdään että voin suorittaa lupaukseni...?!


      • tulivaanmieleen
        uskallatkos_ kirjoitti:

        No tuohan saattaisi osua ainakin suurinpiirtein...joten nyt minun tarvitsee tulla antamaan se iso PUSU sinulle...Sano vaan missä nähdään että voin suorittaa lupaukseni...?!

        Kuulostaako pahalta jos sanon etten tahdo pusua..? Nähdä haluaisin mutta en halua tehdä mitään.


      • tulivaanmieleen
        uskallatkos_ kirjoitti:

        No tuohan saattaisi osua ainakin suurinpiirtein...joten nyt minun tarvitsee tulla antamaan se iso PUSU sinulle...Sano vaan missä nähdään että voin suorittaa lupaukseni...?!

        Tässä en viitsi kertoa missä nähtäisi. Eikä sillä ole merkitystä vaikka kertoisin... ei hän tulisi.


      • uskallatkos_
        tulivaanmieleen kirjoitti:

        Tässä en viitsi kertoa missä nähtäisi. Eikä sillä ole merkitystä vaikka kertoisin... ei hän tulisi.

        Saattaisin tullakkin vaikka pusu ei kelpaakkaan...en sentään väkisin rupea tyrkyttään...


      • tulivaanmieleen
        uskallatkos_ kirjoitti:

        Saattaisin tullakkin vaikka pusu ei kelpaakkaan...en sentään väkisin rupea tyrkyttään...

        Kiva jos saattaisit silti tulla. Hyvä ettet väkisin tyrkytä... en vain mahda sille mitään että olen tällainen. Haluaisin silti vielä nähdä ja tutustua paremmin.


      • tulivaanmieleen
        uskallatkos_ kirjoitti:

        Saattaisin tullakkin vaikka pusu ei kelpaakkaan...en sentään väkisin rupea tyrkyttään...

        Saattaisit tulla..? Mutta haluatko tulla? Hmm... en oikein tiedä miksi kysyn kun itse kuitenkin vapaaehtoisesti kirjoitit tulemisesta... mutta haluan tietää haluatko itse tulla? Haluisin että haluat.


      • viesteistä_päätellen
        tulivaanmieleen kirjoitti:

        Saattaisit tulla..? Mutta haluatko tulla? Hmm... en oikein tiedä miksi kysyn kun itse kuitenkin vapaaehtoisesti kirjoitit tulemisesta... mutta haluan tietää haluatko itse tulla? Haluisin että haluat.

        et taida nukkua laisinkaan...!?


      • tulivaanmieleen
        viesteistä_päätellen kirjoitti:

        et taida nukkua laisinkaan...!?

        Kyllä mä joskus nukun. Onko siitä haittaa jos joskus valvoo yön? Viime yönä en kyllä pahemmin nukkunut muuta kuin aamulla muutaman tunnin vain. Tänään varmaankin nukahdan ajoissa.


    • munmielestä

      Miten jollain nettifoorumilla sitten pitäisi käyttäytyä? Kyllä nämä vaativat omalla tavalla kovuutta verbaalisessa muodossa tai saa kunnolla siipeen.

    • Äläomimitneiolesulle

      Trollaan vaan täällä, älä ota itelles! Ei ne ole sulle. Tämä on mun uus harrastus😂 heittelen kaikkea mitä mieleen juolahtaa!

      • Samatmetkut

        Paras harrastus ikinä😂


      • huvia-sekin
        Samatmetkut kirjoitti:

        Paras harrastus ikinä😂

        huomattu on!


    • tulimyösmieleen

      että pitäiskö yrittää tulla paikkaamaan - jos jotkut on vaan kiinnostuneet työnteosta, muttei osallistu

    • Impersonator

      Ehkä täällä ja siellä toisessa paikassa onkin joku muu kuin hän. Joku joka esittää häntä. Mieti sitä :D

      • Juuri niin. Esimerkiksi minä olen kirjoittanut Vauva-foorumille
        alle 10 viestiä, ja nekin sinne rekatulla nimimerkillä.

        "Vauvalla" en ole terveisiä lähetellyt kenellekään!


      • Pitsivauva

        Ei kannata toiseen rakastua.
        Rakkaus on vain tunnetila.
        Ei nypläysmies/pitsimies/luisevasorminen koljatti ole sen kummempi kuin minäkään. Kaikissa meissä on vikamme.
        Jokainen päivä elämästäsi valuu hukkaan, jos olet rakastunut toiseen.
        Tee asialle jotain. Miksi roikut omassa suhteessasi kun lapsiakaan ei ole?
        On myös väärin kumppaniasi kohtaan olla rakstunut toiseen. Se on pettämistä. Vaikka olet ylpeä siitä, että et ole harrastanut yhden yön suhteita, mitä tämä on? Henkinen pettäminen voi olla monasti pahempaa kuin fyysinen. Ja kyllä; tunnetiloillekin, kuten myös riipuvuuksille pystyy jotakin. Sinulla on hetki, jolloin päätät. Annatko asian olla vai jatkatko riippuvuuttasi,
        Kanavoi energiasi muuhun toimintaan.
        Unohda hänet. Älä ruoki mielikuvitustasi yöllä koneella miettien onko nyppis online. Olet kuin pikkutyttö rokkitähden julistetta katsomassa omassa huoneessaan.
        Käytä se energia oman parisuhteesi hyväksi. Tee valinta. Mutta älä jouhkaa.


    • moniakinpaikkojamielessä

      mikä ihme on toinen paikka?

      • siellälähetänterveisiä

      • tulivaanmieleen

        Jos sinun pitää ihmetellä... niin silloin tämä aloitus ei varmaankaan ole sinulle tarkoitettu. Tuo toinen paikka on vihje/tunniste. Ja vain oikea tietää.


      • Anonyymi
        tulivaanmieleen kirjoitti:

        Jos sinun pitää ihmetellä... niin silloin tämä aloitus ei varmaankaan ole sinulle tarkoitettu. Tuo toinen paikka on vihje/tunniste. Ja vain oikea tietää.

        Koska mennään kävelylle nainen ;)


    • uuudetulottuvuudetkin

      Pitäisi kai keksiä mielikuvituksesta ja unessakin ERILAISIA PAIKKOJA missä voi olla, kuin tietokonepellessä..

    • Lmklinklifxsw

      Onko aloittajalle tullut mieleen, että livenä oleva ja palstoilla touhuava ovat ehkä kaksi eri henkilöä. Ei ihme, että herättää ihmetystä. Herää pahvi.

      • jasinun

        Piti kirjoittaa tämä kommentti miksi..?


      • siksivarmaankun
        jasinun kirjoitti:

        Piti kirjoittaa tämä kommentti miksi..?

        Koska täällä riittää näitä pahvipäätunnistelijoita, ilman minkään valtakunnan oikeaa tietoa mistään, paitsi se kuuluisa mutu. Ja siihen luottavat kuin Titanicin kapteeni alukseensa.


    • Kukapuhuunyt

      palsta-minä virka-minä siviili-minä...

      • tulivaanmieleen

        Ihmisillä on monta minää.


      • tulivaanmieleen kirjoitti:

        Ihmisillä on monta minää.

        Tai sitten sinä et tiedä kaivatustasi juuri mitään!
        Luulet vain. Tunnistelet ihmisiä väärin!


      • tulivaanmieleen
        M-nainen_ei-ap.-ei-Mia kirjoitti:

        Tai sitten sinä et tiedä kaivatustasi juuri mitään!
        Luulet vain. Tunnistelet ihmisiä väärin!

        Nyt mä kyllä putosin todella pahasti!!! Kiitokset illan parhaista nauruista! :'D Piristit oikein paljon! Sieltä tuli kommentti itse tunnistelun ammattilaiselta!

        T: Timo a.k.a puolijohde mies a.k.a juhani ja mitäs näitä muita onkaa keneksi olet minua tunnistellut :'D

        Naurattaa aivan älyttömästi juuri nyt :D


      • tulivaanmieleen kirjoitti:

        Nyt mä kyllä putosin todella pahasti!!! Kiitokset illan parhaista nauruista! :'D Piristit oikein paljon! Sieltä tuli kommentti itse tunnistelun ammattilaiselta!

        T: Timo a.k.a puolijohde mies a.k.a juhani ja mitäs näitä muita onkaa keneksi olet minua tunnistellut :'D

        Naurattaa aivan älyttömästi juuri nyt :D

        Naura sinä vain. Mutta olen myös kirjoittanut täällä
        "Ikävä"-palstalla, että rakastun ja ihastun aina samalaisiin miehiin.

        Jopa niin samanlaisiin teknisenalan ammattilaisiin ihastun,
        että en välttämättä erottaisi joissakin kysymyksissä
        vastauksista, kuka heistä on ollut kulloinkin vastaajana.

        Ja kun naureksit, niin totean että

        - elin "Puolijohde_miehen" kanssa 6 vuotta

        - "Pitsimiestä" olen halinut muutakin kuin virtuaalisesti


        -Timoa en tunne, enkä välitäkkään tuntea!


      • tulivaanmieleen kirjoitti:

        Nyt mä kyllä putosin todella pahasti!!! Kiitokset illan parhaista nauruista! :'D Piristit oikein paljon! Sieltä tuli kommentti itse tunnistelun ammattilaiselta!

        T: Timo a.k.a puolijohde mies a.k.a juhani ja mitäs näitä muita onkaa keneksi olet minua tunnistellut :'D

        Naurattaa aivan älyttömästi juuri nyt :D

        Ja sinä naureskelija nimimerkillä
        "tulivainmieleen" olet varmaan joku,
        jolle en soittaisi suurin surminkaan,
        saati, että olisin huolinut sinua halata!


      • tulivaanmieleen
        M-nainen_ei-ap.-ei-Mia kirjoitti:

        Ja sinä naureskelija nimimerkillä
        "tulivainmieleen" olet varmaan joku,
        jolle en soittaisi suurin surminkaan,
        saati, että olisin huolinut sinua halata!

        Sinun ei tarvitse pelätä tuota asiaa. En ole halaamassa sinua.


      • NypläysmiesT
        M-nainen_ei-ap.-ei-Mia kirjoitti:

        Naura sinä vain. Mutta olen myös kirjoittanut täällä
        "Ikävä"-palstalla, että rakastun ja ihastun aina samalaisiin miehiin.

        Jopa niin samanlaisiin teknisenalan ammattilaisiin ihastun,
        että en välttämättä erottaisi joissakin kysymyksissä
        vastauksista, kuka heistä on ollut kulloinkin vastaajana.

        Ja kun naureksit, niin totean että

        - elin "Puolijohde_miehen" kanssa 6 vuotta

        - "Pitsimiestä" olen halinut muutakin kuin virtuaalisesti


        -Timoa en tunne, enkä välitäkkään tuntea!

        Ei kannata toiseen rakastua.
        Rakkaus on vain tunnetila.
        Ei nypläysmies/pitsimies/luisevasorminen koljatti ole sen kummempi kuin minäkään. Kaikissa meissä on vikamme.
        Jokainen päivä elämästäsi valuu hukkaan, jos olet rakastunut toiseen.
        Tee asialle jotain. Miksi roikut omassa suhteessasi kun lapsiakaan ei ole?
        On myös väärin kumppaniasi kohtaan olla rakstunut toiseen. Se on pettämistä. Vaikka olet ylpeä siitä, että et ole harrastanut yhden yön suhteita, mitä tämä on? Henkinen pettäminen voi olla monasti pahempaa kuin fyysinen. Ja kyllä; tunnetiloillekin, kuten myös riipuvuuksille pystyy jotakin. Sinulla on hetki, jolloin päätät. Annatko asian olla vai jatkatko riippuvuuttasi,
        Kanavoi energiasi muuhun toimintaan.
        Unohda hänet. Älä ruoki mielikuvitustasi yöllä koneella miettien onko nyppis online. Olet kuin pikkutyttö rokkitähden julistetta katsomassa omassa huoneessaan.
        Käytä se energia oman parisuhteesi hyväksi. Tee valinta. Mutta älä jouhkaa.


      • Anonyymi
        M-nainen_ei-ap.-ei-Mia kirjoitti:

        Tai sitten sinä et tiedä kaivatustasi juuri mitään!
        Luulet vain. Tunnistelet ihmisiä väärin!

        MK-Ultra ;)


    • Aloitus tuskin on minulle.
      Ja mikähän se "toinen paikka" on?
      Täällä on vilautettu "vauva.fi"-foorumia.

      Siellä en juuri käy, enkä varsinkaan lähettele
      terveisiä siellä. "Vauva.fi"-sivustolle olen kirjoittanut
      alle 10 viestiä, ja nekin rekisteröidyllä nimimerkillä.

      Ehkäpä asia on ap. niin, että tunnet kaivattusi/ikävöimäsi
      niin huonosti, että sekoitat hänet "höyrypäisessä toiveikkuudessasi"
      muihin kirjoittajiin. Toisin sanoen luulet sitä ja luulet tätä,
      mutta mitään et tiedä varmasti.

      Jatka ap. ihmeessä kaivattuusi tutustumista erilaisten
      keskustelupalstojen välityksellä, arvaillen kuka minkäkin
      nimimerkin takana on !!! Se kannattaa!!!

      Voin taata, että vuoden kuluttua olet tismalleen yhtä lähellä häntä
      kuin nytkin!

      • jalisäävielä

        Oikeesti! :D Mä putoilen täällä nyt todella pahasti! :DD

        "Voin taata, että vuoden kuluttua olet tismalleen yhtä lähellä häntä
        kuin nytkin!" <--- tässä kohtaa uskon kyllä sinua täysin! Olethan sinä jo vuosia täällä tunnistellut (ellet peräti vuosikymmeniä?)

        "Ehkäpä asia on ap. niin, että tunnet kaivattusi/ikävöimäsi
        niin huonosti, että sekoitat hänet "höyrypäisessä toiveikkuudessasi"
        muihin kirjoittajiin. Toisin sanoen luulet sitä ja luulet tätä,
        mutta mitään et tiedä varmasti." <---- hmmm... kehenköhän tämä lause osuu kaikkein parhaiten? :'D


      • jalisäävielä kirjoitti:

        Oikeesti! :D Mä putoilen täällä nyt todella pahasti! :DD

        "Voin taata, että vuoden kuluttua olet tismalleen yhtä lähellä häntä
        kuin nytkin!" <--- tässä kohtaa uskon kyllä sinua täysin! Olethan sinä jo vuosia täällä tunnistellut (ellet peräti vuosikymmeniä?)

        "Ehkäpä asia on ap. niin, että tunnet kaivattusi/ikävöimäsi
        niin huonosti, että sekoitat hänet "höyrypäisessä toiveikkuudessasi"
        muihin kirjoittajiin. Toisin sanoen luulet sitä ja luulet tätä,
        mutta mitään et tiedä varmasti." <---- hmmm... kehenköhän tämä lause osuu kaikkein parhaiten? :'D

        Näinkin.Naura sinä vain. Mutta olen myös kirjoittanut täällä
        "Ikävä"-palstalla, että rakastun ja ihastun aina samalaisiin miehiin.

        Jopa niin samanlaisiin teknisenalan ammattilaisiin ihastun,
        että en välttämättä erottaisi joissakin kysymyksissä
        vastauksista, kuka heistä on ollut kulloinkin vastaajana.

        Ja kun naureksit, niin totean että

        - "Puolijohde_miehen" kanssa elin 6 vuotta. Olimme jopa kihloissa ja asuimme 4 vuotta yhdessä.

        - "Pitsimiestä" olen halinut muutakin kuin virtuaalisesti!


        -Timoa en tunne, enkä välitäkään tuntea!


    • Jatka vain katkeraa nauruasi äijä. Mutta mietipä seuraavaa:

      "Puolijohde_mies"
      - oli elämänkumppanini 6 vuotta
      -olimme kihloissa
      -asuimme yhdessä
      -on puhunut minulle yksityisesti elokuussa 2018
      Ei minun tarvitse "Puolijohde_mieheen" enää tutustua. Minä tunnen hänet jo.

      "Pitsimies"
      - olen tavannut IRL
      -olen käynyt sähköpostikirjeenvaihtoa yksityisesti
      -olen halannut
      -hienoluonteinen mies

      T-mies
      - en ole halannut enkä haluakaan halata,
      - olen tiennyt hänet 1990-luvulta
      - en halua tutustua y h t ä ä n paremmin, en yhtään...
      -stalkkeri

      • tulivaanmieleen

        Et kai vaan luule että sinun takiasi nauran katkerasti? Ensinnäkään en nauranut katkerasti... hmmm... miksi edes vastaan sinulle. Voisin yhtä hyvin jättää vastaamatta. Tiesitkö että sinä olet yksi masentavimmista kommentoijista loppujen lopuksi? Ja minä en ole ainut joka on sitä mieltä... olen nähnyt täällä kun joku toinen on kirjoittanut sinulle saman ja se en ollut minä! Mutta sinä tietysti heti käännyt ajattelemaan että se olin minä jollain multinikilläni.


      • tulivaanmieleen kirjoitti:

        Et kai vaan luule että sinun takiasi nauran katkerasti? Ensinnäkään en nauranut katkerasti... hmmm... miksi edes vastaan sinulle. Voisin yhtä hyvin jättää vastaamatta. Tiesitkö että sinä olet yksi masentavimmista kommentoijista loppujen lopuksi? Ja minä en ole ainut joka on sitä mieltä... olen nähnyt täällä kun joku toinen on kirjoittanut sinulle saman ja se en ollut minä! Mutta sinä tietysti heti käännyt ajattelemaan että se olin minä jollain multinikilläni.

        Jos olen niin masentava kommentoija nimimerkki "tulivainmieleen",
        niin hyppää toki kommenttieni yli. Ne on helppo tunnistaa, koskapa kirjoitan
        rekisteröidyllä nimimerkillä enkä koskaan toimi uuden keskusteluketjun avaajana.


        Jos koet kommenttini masentaviksi nimimerkki "tulivainmieleen", niin älä
        ihmeessä lue niitä niin tarkasti, että tiedät ja muistat minun kaivanneen vuosi
        sitten jotakuta "juhania"!


      • tulivaanmieleen
        M-nainen_ei-ap.-ei-Mia kirjoitti:

        Jos olen niin masentava kommentoija nimimerkki "tulivainmieleen",
        niin hyppää toki kommenttieni yli. Ne on helppo tunnistaa, koskapa kirjoitan
        rekisteröidyllä nimimerkillä enkä koskaan toimi uuden keskusteluketjun avaajana.


        Jos koet kommenttini masentaviksi nimimerkki "tulivainmieleen", niin älä
        ihmeessä lue niitä niin tarkasti, että tiedät ja muistat minun kaivanneen vuosi
        sitten jotakuta "juhania"!

        Minun on vähän hankalaa hyppiä kommenttiesi yli koska sinä kommentoit jokaiseen aloitukseen mitä minä teen. Ja kaiken lisäksi sinä et jätä vain yhtä kommenttia vaan sitä oikein tarinoit useamman kommentin verran.

        Hmmm... täytyy varmaan tästä lähin aina aloitusta tehdessä mainita erikseen että en halua tähän yhtään kommenttia nimimerkiltä M-nainen_ei-ap.-ei-Mia tähän ketjuun. Tosin luulen että se ei mitään auttaisi vaan sinä kommentoisit silti.


      • tulivaanmieleen

        Joo todella uskollisesti seuraan... on hei hieman vaikeaa olla huomaamatta jos sinä kerrot noita asioita minun tekemiin aloituksiin. Tai sitten sellaisiin aloituksiin jotka koen sellaisiksi että saattaisivat koskea minua. Mutta joo... sovitaan niin että minä seuraan sinua kuin raamattua täällä. Päästään molemmat helpommalla.


      • tulivaanmieleen kirjoitti:

        Et kai vaan luule että sinun takiasi nauran katkerasti? Ensinnäkään en nauranut katkerasti... hmmm... miksi edes vastaan sinulle. Voisin yhtä hyvin jättää vastaamatta. Tiesitkö että sinä olet yksi masentavimmista kommentoijista loppujen lopuksi? Ja minä en ole ainut joka on sitä mieltä... olen nähnyt täällä kun joku toinen on kirjoittanut sinulle saman ja se en ollut minä! Mutta sinä tietysti heti käännyt ajattelemaan että se olin minä jollain multinikilläni.

        Oletko ihan varma, ettei minun tarvitse pelätä,
        että yrität väkisin halata minua nimimerkki "tulivainmieleen",
        kun luet kommenttinikin noin tarkkaan,
        että tiedät ja muistat, ketä kaipasin vuosi sitten???

        Sinussapa taitaa olla vähän stalkkaajan vikaa?
        Vähän taidat sellainen timo-stalkkeri olla!!!

        Halauksesi on varmasti yhtä niljakkaan valheellinen
        kuin kirjoituksesikin!


      • tulivaanmieleen kirjoitti:

        Joo todella uskollisesti seuraan... on hei hieman vaikeaa olla huomaamatta jos sinä kerrot noita asioita minun tekemiin aloituksiin. Tai sitten sellaisiin aloituksiin jotka koen sellaisiksi että saattaisivat koskea minua. Mutta joo... sovitaan niin että minä seuraan sinua kuin raamattua täällä. Päästään molemmat helpommalla.

        Jos oletetaan, että minä kommentoin noin joka 3:een tai 4:een aloitukseen,
        silloin kun olen palstalla, niin sinun täytyy todella tehtailla aloituksia liukuhihnalta,
        että osun aina kirjoittamaan sinun aloittamaasi ketjuun. Toisin sanoen teet aivan älyttömästi aloituksia "Ikävä"-palstalle!
        (Ilmeisesti kaivattusi huomiota kalastellen!)

        Jos et halua, että vastaan sinun aloituksiisi, tässä ketjussa nimimerkillä "tulivainmieleen" kirjoittava henkilö,
        niin rekisteröi itsellesi reilusti joku nimimerkki.

        Rekisteröi itsellesi vaikka nimimerkki "timo_stalkkaa".
        Niin minä tiedän olla tulematta aloittamaasi keskusteluketjuun
        kirjoittamaan. Niitä "timo_stalkkaa"-nimimerkin aloittamia
        ketjuja mahtaisi sitten olla palsta pullollaan!


        Vai olet sinä huomannut minun kaivanneen "juhania" yli vuosi sitten!

        (Kiitän ja kumarran suunnattomasta mielenkiinnostasi minua kohtaan.)


    • Sinä taidat nimimerkki "timo-stalkkaa",
      anteeksi nimimerkki "tulivainmieleen"
      olla vähän sellain huija-puija-juijariini!

      Vähän sellainen "suplaaja", kuten eräs timo
      kerran itseään kuvaili!

      Olet yhtä rehellinen kuin 3 euron kolikko,
      ja "sika mieheksi", kuten "Puolijohde_mies"
      erästä timoa luonnehtihe!

      • Anteeksi. Piti kirjoittamani: Sumplaaja.


      • Tjoh

        Ei kannata toiseen rakastua.
        Rakkaus on vain tunnetila.
        Ei nypläysmies/pitsimies/luisevasorminen koljatti ole sen kummempi kuin minäkään. Kaikissa meissä on vikamme.
        Jokainen päivä elämästäsi valuu hukkaan, jos olet rakastunut toiseen.
        Tee asialle jotain. Miksi roikut omassa suhteessasi kun lapsiakaan ei ole?
        On myös väärin kumppaniasi kohtaan olla rakstunut toiseen. Se on pettämistä. Vaikka olet ylpeä siitä, että et ole harrastanut yhden yön suhteita, mitä tämä on? Henkinen pettäminen voi olla monasti pahempaa kuin fyysinen. Ja kyllä; tunnetiloillekin, kuten myös riipuvuuksille pystyy jotakin. Sinulla on hetki, jolloin päätät. Annatko asian olla vai jatkatko riippuvuuttasi,
        Kanavoi energiasi muuhun toimintaan.
        Unohda hänet. Älä ruoki mielikuvitustasi yöllä koneella miettien onko nyppis online. Olet kuin pikkutyttö rokkitähden julistetta katsomassa omassa huoneessaan.
        Käytä se energia oman parisuhteesi hyväksi. Tee valinta. Mutta älä jouhkaa.


    • mieleenvaantuli

      Välillä olen lempeämmällä tuulella ja välillä ärhäkämmällä, ilkeä en ole koskaan. Mielenlaatu riippuu siitä, onko enemmän mielessä se, minkälainen kuvittelin hänen olevan vai se, millainen totesin hänen olevan.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      48
      4944
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3237
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      27
      1385
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      180
      1216
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      66
      912
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      878
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      847
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      215
      731
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      718
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      697
    Aihe