Kreationistien epärehellisyydestä

eivastaustakretuilta

Kreationistin rehellisyys on helppo testata. Kaksi kysymystä paljastaa kaiken.

Miksi uskot Jumalaan? Miksi uskot luomiseen?

Rehellistä vastausta et saa heiltä ikinä. Vain vastakysymyksiä, aiheenvaihtoa, asian vierestä puhumista tai jätetään suoraan vastaamatta.

Joko he eivät itsekään tiedä miksi uskovat tai sitten uskomiseen liittyy joku hirvittävä salaisuus joka saa heidät menemään lukkoon asiasta kysyttäessä.

74

536

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Krea-Tina

      ?`
      1. En usko, en ole ainakaan nähnyt todisteita
      2. Olen nähnyt todisteet

      Helppoa kuin heinän teko

      • Ei.luotu.eikirj

        Mutta juurihan myönsit toisessa ketjussa ettei sinulla ole todisteita. Joten jäit kiinni valehtelusta taas. :D


      • Krea-Tina

        On MINULLA todisteet, sinulla ei ole.


      • Ei.luotu.eikirj
        Krea-Tina kirjoitti:

        On MINULLA todisteet, sinulla ei ole.

        Miksi minulla pitäisi olla todisteita tapahtumasta mitä ei ole koskaan tapahtunut?

        Mutta ei ole sinullakaan, kai tiedät mitä sanalla todiste tarkoitetaan? Nyt tuntuu että olet vähän hukassa suomenkielen kanssa.


      • Krea-Tina

        Minulla on todisteet, sinulla ei. Yksi todiste on, että uskon suunniteltuun maailmaan.

        Minut kasvatettiin uskomaan evoluutioon. Miksi sitten uskon luomiseen? Koska näin todisteet.

        Todisteet on nähty ja kerrottu, pulinat pois ;)


      • Krea-Tina

        Minä olen todiste! Evolutionisti, joka ainoastaan faktaa ja totuutta nähden on vaihtanut tietonsa toiseen.

        Minä olen totuus, tie ja elämä.


      • Ei.luotu.eikirj
        Krea-Tina kirjoitti:

        Minulla on todisteet, sinulla ei. Yksi todiste on, että uskon suunniteltuun maailmaan.

        Minut kasvatettiin uskomaan evoluutioon. Miksi sitten uskon luomiseen? Koska näin todisteet.

        Todisteet on nähty ja kerrottu, pulinat pois ;)

        Uskoko on muka todiste? Kuten sanoin et näköjään ymmärrä mitä sana todiste tarkoittaa.

        Muuten, samalla logiikalla uskominen evoluutioon on myös todiste. Pääsikö aivopieru :D


      • Krea-Tina

        Ei usko, vaan fakta ja totuus. Ei uskominen evoluutioon ole todiste, koska et sinä semmoista mikä on valhe voi todeta. Voit vain USKOA muiden höpinöitä.

        Minä taas olen nähnyt faktat ja totuuden, eli todisteet. Siksi TIEDÄN, että luominen on totta.


      • Krea-Tina

        Ei mitään evoluutiota tapahdu kuin kuvitteellisesti. Se on kaikki etukäteen suunniteltua.

        Sen takia mitkään todisteet eivät voi kelvata, koska ne ovat aina luomista.


      • Ei.luotu.eikirj
        Krea-Tina kirjoitti:

        Ei usko, vaan fakta ja totuus. Ei uskominen evoluutioon ole todiste, koska et sinä semmoista mikä on valhe voi todeta. Voit vain USKOA muiden höpinöitä.

        Minä taas olen nähnyt faktat ja totuuden, eli todisteet. Siksi TIEDÄN, että luominen on totta.

        Itsehän juuri väitit että uskominen johonkin on todiste. Puhuit itsesi pussiin kyllä harvinaisen nopeasti :D

        Eli olet näkemässä kun kaikki luotiin. Luuletko että kukaan uskoo sinua. :D


      • Ei.luotu.eikirj
        Krea-Tina kirjoitti:

        Ei mitään evoluutiota tapahdu kuin kuvitteellisesti. Se on kaikki etukäteen suunniteltua.

        Sen takia mitkään todisteet eivät voi kelvata, koska ne ovat aina luomista.

        Evoluutio on kyllä havaittu luonnossa vaikka kuinka monta kertaa.

        Sinä vain kiellät tosiasiat.


      • Krea-Tina
        Ei.luotu.eikirj kirjoitti:

        Itsehän juuri väitit että uskominen johonkin on todiste. Puhuit itsesi pussiin kyllä harvinaisen nopeasti :D

        Eli olet näkemässä kun kaikki luotiin. Luuletko että kukaan uskoo sinua. :D

        Et sinä pienoinen minua pysty pussiin puhumaan, koska minut on suunniteltu älykkäämmäksi kuin sinut.

        Et edes ymmärtänyt sitä, että evoluutio ei voi olla todiste, koska se on etukäteen suunniteltua. Koita nyt painaa tämä jo kalloosi, niin tajuat, että puhuit ja puhut yhä ihan höpöjä.

        Minähän nollasin höpinäsi täysin, kertomalla että evo-uskosi perustuu luomiseen.


      • Krea-Tina
        Ei.luotu.eikirj kirjoitti:

        Evoluutio on kyllä havaittu luonnossa vaikka kuinka monta kertaa.

        Sinä vain kiellät tosiasiat.

        0 kertaa. Kaikki on etukäteen suunniteltua.

        Et sinä tätä faktaa voi millään kiistää koskaan, että koska maailma on suunniteltu, niin "evoluutiokin" on suunniteltu.

        Se sisältyy suunnitelmaan, eli evoluutiota ei ole olemassakaan.


      • Ei.luotu.eikirj
        Krea-Tina kirjoitti:

        Et sinä pienoinen minua pysty pussiin puhumaan, koska minut on suunniteltu älykkäämmäksi kuin sinut.

        Et edes ymmärtänyt sitä, että evoluutio ei voi olla todiste, koska se on etukäteen suunniteltua. Koita nyt painaa tämä jo kalloosi, niin tajuat, että puhuit ja puhut yhä ihan höpöjä.

        Minähän nollasin höpinäsi täysin, kertomalla että evo-uskosi perustuu luomiseen.

        En minä mitään tehnyt. Itsehän puhuit itsesi pussiin. Ja vielä väität olevasi älykäs :D :D :D

        Eli nyt myönnät että evoluutio on olemassa. Missä muuten näkee että maailma on suunniteltu?


      • Järkisyitä

        Krea-Tina, olet mielenkiintoinen tapaus, kun et usko jumalaan, mutta uskot yliluonnolliseen älykkääseen luomiseen. Eivätkö nämä uskomukset ole ristiriitaisia?

        Vai onko niin, ettet usko Jumalaan, mutta uskot jumalaan (Allah, Zeus, tai jokin...)?


      • Ei.luotu.eikirj
        Krea-Tina kirjoitti:

        0 kertaa. Kaikki on etukäteen suunniteltua.

        Et sinä tätä faktaa voi millään kiistää koskaan, että koska maailma on suunniteltu, niin "evoluutiokin" on suunniteltu.

        Se sisältyy suunnitelmaan, eli evoluutiota ei ole olemassakaan.

        Ahhaaaa nythän tämä hauskaksi menee. Puhut jo itsesi pussiin jo toisen kerran.

        Jos olet niin älykäs niin olisit tämän huomannut :D


      • Kreatina

        Olet valehtelija, eikä tarkoituksesi ole keskustella. Trölli mikä trölli. Miksi muuten inttäisit ja vääntelisit totuutta kreationisti palstalla?


      • Kreatina
        Ei.luotu.eikirj kirjoitti:

        Itsehän juuri väitit että uskominen johonkin on todiste. Puhuit itsesi pussiin kyllä harvinaisen nopeasti :D

        Eli olet näkemässä kun kaikki luotiin. Luuletko että kukaan uskoo sinua. :D

        Olen nähnyt seuraukset. Ei minua kiinnosta uskooko minua kukaan. Mutta on mahdollista, että jollakin on mielenkiinto herännyt ja hän lukee kreationisti palstaa. Enhän minä teidän trollien usko kasvavan ja mielipidettänne muuttavan.


      • Kreatina
        Järkisyitä kirjoitti:

        Krea-Tina, olet mielenkiintoinen tapaus, kun et usko jumalaan, mutta uskot yliluonnolliseen älykkääseen luomiseen. Eivätkö nämä uskomukset ole ristiriitaisia?

        Vai onko niin, ettet usko Jumalaan, mutta uskot jumalaan (Allah, Zeus, tai jokin...)?

        Ei ne ole uskomuksia, vaan tietoa.


      • Kreatina

        Uskotko sinä "järkisyitä" johonkin yliluonnollisiin evoluution lisäksi?

        (ihan mielenkiinnosta, kun asia tuntuu olevan sydäntäsi lähellä ja otit asian esille)


      • Kreatina

        Minulla on tietoa ja faktaa. Jos kertoisin niistä teille, niin te voitte vain uskoa minua tai ette.

        Kuten voitte USKOA professoria tai muuta tieteilijää. Tosin sillähän ei ole mitään merkitystä, kun kaikki on suunniteltua, vaikka kokeet voisikin toisintaa.

        Kyllä ne voi, jos niin on suunniteltu. Jos on suunniteltu, ettei niitä voi toisintaa, niin silloin niitä ei voi toisintaa.


      • Ei.luotu.eikirj
        Kreatina kirjoitti:

        Olen nähnyt seuraukset. Ei minua kiinnosta uskooko minua kukaan. Mutta on mahdollista, että jollakin on mielenkiinto herännyt ja hän lukee kreationisti palstaa. Enhän minä teidän trollien usko kasvavan ja mielipidettänne muuttavan.

        Et ole nähnyt, luulet vain näin. Ja luulo ei ole tiedon väärti ;)


      • Kreatina

        Minkä takia joku tieteeseen uskova kirjoittelisi tämmöisiä ketjuja tälle palstalle kymmeniä vuosia? (kuten itse kerroitte täällä vuosikausia viihtyneenne)

        No ihan trollaamistahan se silloin on.

        Kuitenkaan ilman aikomusta kuunnella itseään viisaampia, jotka ovat istuneet pöydän kummallakin puolella. Kyllä minä evoluution tunnen, mutta ei se siitä sadusta totta tee. Olenhan minä USKONUT siihen itsekin.


      • Kreationismi_on_sairaus
        Ei.luotu.eikirj kirjoitti:

        Ahhaaaa nythän tämä hauskaksi menee. Puhut jo itsesi pussiin jo toisen kerran.

        Jos olet niin älykäs niin olisit tämän huomannut :D

        Olisiko Krea-Tina yksinkertaisesti vain vajakki trolli, joka hakee tyhjän ja turhanpäiväisen elämänsä säälittäväksi sisällöksi kiksejä typerästä trollauksesta ja kömpelöstä trollauksesta?


      • Kreatina
        Ei.luotu.eikirj kirjoitti:

        Et ole nähnyt, luulet vain näin. Ja luulo ei ole tiedon väärti ;)

        Nähty on sata kertaa. Teille tolloille ei varmaan riittäisi tuhatkaan ;)


      • Kreatina
        Kreationismi_on_sairaus kirjoitti:

        Olisiko Krea-Tina yksinkertaisesti vain vajakki trolli, joka hakee tyhjän ja turhanpäiväisen elämänsä säälittäväksi sisällöksi kiksejä typerästä trollauksesta ja kömpelöstä trollauksesta?

        Katsoppa nimimerkkiäsi ja aihetta, missä naurettava valehtelija vääristelijä ainoastaan trollaa kreationistipalstalla.

        Mitään halua ei ole oppia itseään viisaammilta, joka tuntee kummankin puolen asiasta.


      • Kreatina

        Kumpi on trolli:

        1. Kreationisti, joka keskustelee kreationismista kreationismi palstalla
        2. Tiede uskovainen joka tro.. eikun vääristelee kreationistien sanomisia ja tarkoituksena ei ole kuin vääristellä, valehdella ja kinata, sekä pysyä mahdollisimman kaukana palstan aiheesta :)

        Vaikeatako?


      • Ei.luotu.eikirj
        Kreatina kirjoitti:

        Nähty on sata kertaa. Teille tolloille ei varmaan riittäisi tuhatkaan ;)

        Riittäisi edes yksi todiste, mutta senkin näyttäminen on ollut taaskin ylivoimaisen vaikeaa. Mistäköhän johtuisi...? :D


      • Järkisyitä
        Kreatina kirjoitti:

        Uskotko sinä "järkisyitä" johonkin yliluonnollisiin evoluution lisäksi?

        (ihan mielenkiinnosta, kun asia tuntuu olevan sydäntäsi lähellä ja otit asian esille)

        En usko yliluonnolliseen. En ole edes varma voiko yliluonnollista erottaa luonnollisesta, mutta tuntemattomasta, mekanismista.

        Nyky tiede osaa jo selittää suurimman osan asioista, mutta toki tuntemattomiakin asioita kuten pallosalamat on. (Pallosalamistakin tosin on jo hypoteeseja.)


      • Kreatina
        Ei.luotu.eikirj kirjoitti:

        Riittäisi edes yksi todiste, mutta senkin näyttäminen on ollut taaskin ylivoimaisen vaikeaa. Mistäköhän johtuisi...? :D

        Olen kertonut jo kymmeniä. Juurihan tuolla yritit kiistää ne. Ne on niitä todisteita, mitä yrität kiistää. Ikuisesti ne pysyvät kuitenkin todisteina. Tapahtunutta, kun ei saa enää takaisin.


      • Ei.luotu.eikirj kirjoitti:

        Evoluutio on kyllä havaittu luonnossa vaikka kuinka monta kertaa.

        Sinä vain kiellät tosiasiat.

        "Evoluutio on kyllä havaittu luonnossa vaikka kuinka monta kertaa. "


        Ei ole havaittu! Evoluutioteoria perustuu satojen miljoonien vuosien kuviteltuun kehitykseen. Kukaan ei ole ollut satojen miljoonien vuosien aikana seuraamassa ja todistamassa, että jostain alkueliöstä olisi kehittynyt ihminen.


      • Kreatina kirjoitti:

        Olen kertonut jo kymmeniä. Juurihan tuolla yritit kiistää ne. Ne on niitä todisteita, mitä yrität kiistää. Ikuisesti ne pysyvät kuitenkin todisteina. Tapahtunutta, kun ei saa enää takaisin.

        Et ole tuonut yhtään todistetta. Et näytä edes ymmärtävän mitä tämä sana todiste tarkoittaa. Mutta paljon kretuille tyypillistä käsien heiluttelua on sinultakin taas nähty.


      • Mark5 kirjoitti:

        "Evoluutio on kyllä havaittu luonnossa vaikka kuinka monta kertaa. "


        Ei ole havaittu! Evoluutioteoria perustuu satojen miljoonien vuosien kuviteltuun kehitykseen. Kukaan ei ole ollut satojen miljoonien vuosien aikana seuraamassa ja todistamassa, että jostain alkueliöstä olisi kehittynyt ihminen.

        Evoluutio on luonnossa havaittu prosessi. Ja tämä on fakta. Ja mitä sinä aloit höpisemään sitä kuvaavasta teoriasta. Ymmärrätkö edes näiden kahden eroa?


      • Ei.luotu kirjoitti:

        Evoluutio on luonnossa havaittu prosessi. Ja tämä on fakta. Ja mitä sinä aloit höpisemään sitä kuvaavasta teoriasta. Ymmärrätkö edes näiden kahden eroa?

        Mark5 on moneen kertaan todistanut väkevästi, ettei ymmärrä evoluution ja evoluutioteorian eroa. Hän tuntuu loitonneen todellisuudesta jo niin kauas, että hänelle vastaaminen on aivan turhaa - ja alkaa olla epäeettistä. Tuolle tasolle vajonneet on viisainta jättää huomiotta. Sama koskee Kreatinaa.


      • jkjhkjhkh
        Mark5 kirjoitti:

        "Evoluutio on kyllä havaittu luonnossa vaikka kuinka monta kertaa. "


        Ei ole havaittu! Evoluutioteoria perustuu satojen miljoonien vuosien kuviteltuun kehitykseen. Kukaan ei ole ollut satojen miljoonien vuosien aikana seuraamassa ja todistamassa, että jostain alkueliöstä olisi kehittynyt ihminen.

        Evoluutio on havaittu jopa labrassa ja hyvin nopeassa ajassa.

        https://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&cad=rja&uact=8&ved=2ahUKEwiM-Kn5kvTcAhXJo4sKHWJuBXwQFjAAegQIAhAB&url=https://tieku.fi/menneisyys/evoluutio/elaman-synty-tutkijat-toistivat-elaman-suuren-harppauksen-koeputkessa&usg=AOvVaw052_-waA0OA1ydCLv3JCGH


    • Krea-Tina

      Kohan kaksi perustelen occamilla. Joko evoluutio heittää häränpyllyä tai sitten tämä maailma on rakennettu "älykkäästi". Evoluution häränpyllyä heittämisestä ei ole mitään näyttöä ja muutenkin luominen näyttää todennäköisemmältä.

      • Ei.luotu.eikirj

        "muutenkin luominen näyttää todennäköisemmältä."

        Miten muka? Eihän siitä sinun mukaasi ole mitään todisteita.


      • Krea-Tina

        Mitä sä sönkötät. Todisteet on ja olen luetellut niitä jo ainakin puolen kymmentä tänne.

        Lue ketjuja.

        Yleensähän se on itse sitä, joka muita joksikin syyttelee. Sinä osoittauduitkin valehtelijaksi.


      • Ei.luotu.eikirj
        Krea-Tina kirjoitti:

        Mitä sä sönkötät. Todisteet on ja olen luetellut niitä jo ainakin puolen kymmentä tänne.

        Lue ketjuja.

        Yleensähän se on itse sitä, joka muita joksikin syyttelee. Sinä osoittauduitkin valehtelijaksi.

        Yhdessä ketjussa kun pyysin sinulta todisteita, kieltäydyit niitä kertomasta. Nyt sitten väität että olisit niitä tänne kirjottanut. Että kukakohan se jäi valehtelusta kiinni?


      • Krea-Tina

        Lue ketjuja. Olen kertonut jo lukuisia todisteita.

        Lue äläkä enää vastaa sänkötyksiäsi. Mene lukemaan ne todisteet! Etsi vastauksia. Sille joka kolkuttaa, avataan :D


      • Ei.luotu.eikirj
        Krea-Tina kirjoitti:

        Lue ketjuja. Olen kertonut jo lukuisia todisteita.

        Lue äläkä enää vastaa sänkötyksiäsi. Mene lukemaan ne todisteet! Etsi vastauksia. Sille joka kolkuttaa, avataan :D

        Miksi etsisin todisteita asiasta mitä ei ole tapahtunut?


      • Krea-Tina

        On jo paljonkin tapahtunut. Veikkaisin, että jopa satakertaa on tapahtunut ja minä olen kävellyt silmät auki todistaen nämä tapahtuman. Jos kulkee silmät ummessa, niin ei välttämättä mitään huomaakaan.


      • Ei.luotu.eikirj
        Krea-Tina kirjoitti:

        On jo paljonkin tapahtunut. Veikkaisin, että jopa satakertaa on tapahtunut ja minä olen kävellyt silmät auki todistaen nämä tapahtuman. Jos kulkee silmät ummessa, niin ei välttämättä mitään huomaakaan.

        Eli väität että luomista tapahtuu edelleen? Tosin väitit että sinutkin on luotu, joka vain kertoo sen että sinulla ei ole hajuakaan miten ihmiset _syntyvät_! :D


      • Järkisyitä
        Krea-Tina kirjoitti:

        Lue ketjuja. Olen kertonut jo lukuisia todisteita.

        Lue äläkä enää vastaa sänkötyksiäsi. Mene lukemaan ne todisteet! Etsi vastauksia. Sille joka kolkuttaa, avataan :D

        Krea-Tina, en tiedä ainuttakaan todistetta, mitä olet esittänyt luomisen tueksi. Olet kertonut näkeväsi olemattomia tyttöjä, ilman sähköä päälle tulevia televisioita, itsekseen latautuvia akkuja, mutta mikään näistä ei liity luomiseen tai evoluutioon millään tavalla.


      • Krea-Tina
        Järkisyitä kirjoitti:

        Krea-Tina, en tiedä ainuttakaan todistetta, mitä olet esittänyt luomisen tueksi. Olet kertonut näkeväsi olemattomia tyttöjä, ilman sähköä päälle tulevia televisioita, itsekseen latautuvia akkuja, mutta mikään näistä ei liity luomiseen tai evoluutioon millään tavalla.

        Huomaatko. Heti se mikä nollaa evoluution, niin valehtelit ettei sitä tapahtunutkaan.

        Kyllä ja on tapahtunut kymmeniä kertoja. Tekin voitte huomata statisteja, jos avaatte silmänne ja teillä on hyvä kasvomuisti, että muistatte ihmisiä yli 10 vuoden takaa.

        Itseäni naurattaa tuo Truman missä Truman kiroaa, että They come and go, eli ei ne mihinkään ole menossa. Samanlaisia statisteja on tässäkin elämässä.

        Nämä ovat näitä pieniä vinkkejä mitä eteenne on asetettu :D

        (ai niin mutta sinua alkoi pelottaa, niin ensimmäisenä halusit kieltää sen asian, koska sehän kumoaisi evoluution?)

        Olette te naurettavia pellejä ..


      • Krea-Tina
        Ei.luotu.eikirj kirjoitti:

        Eli väität että luomista tapahtuu edelleen? Tosin väitit että sinutkin on luotu, joka vain kertoo sen että sinulla ei ole hajuakaan miten ihmiset _syntyvät_! :D

        Mitä tarkoitat, että sitä tapahtuu edelleen? Siis koko elokuva on kirjoitettu etukäteen.

        Periaatteessa siis ei tapahdu, mutta voimme kokea sen niin, että sitä tapahtuisi. Mutta se on harhaa. DVD levyllä voi pompata kohdasta 30 minuuttia vaikka kohta tunti 4 minuuttia.


      • Krea-Tina kirjoitti:

        Mitä tarkoitat, että sitä tapahtuu edelleen? Siis koko elokuva on kirjoitettu etukäteen.

        Periaatteessa siis ei tapahdu, mutta voimme kokea sen niin, että sitä tapahtuisi. Mutta se on harhaa. DVD levyllä voi pompata kohdasta 30 minuuttia vaikka kohta tunti 4 minuuttia.

        KT. Puhut paljon. Millos aiot toeta?


      • Ei.luotu.eikirj
        Krea-Tina kirjoitti:

        Mitä tarkoitat, että sitä tapahtuu edelleen? Siis koko elokuva on kirjoitettu etukäteen.

        Periaatteessa siis ei tapahdu, mutta voimme kokea sen niin, että sitä tapahtuisi. Mutta se on harhaa. DVD levyllä voi pompata kohdasta 30 minuuttia vaikka kohta tunti 4 minuuttia.

        Etkö pysy enään kärryillä mitä itse sanot?

        Tapahtuu mutta ei tapahdu. Mitä oikein taas höpötät?

        Olisit parempi trolli jos olisit edes vähän johdonmukaisempi noissa jutuissasi. ;)


      • Kreatina

        Ei sinun ole tarkoitus keskustella, vaan valehdella. Tuplavalhe siis.


      • Järkisyitä
        Krea-Tina kirjoitti:

        Huomaatko. Heti se mikä nollaa evoluution, niin valehtelit ettei sitä tapahtunutkaan.

        Kyllä ja on tapahtunut kymmeniä kertoja. Tekin voitte huomata statisteja, jos avaatte silmänne ja teillä on hyvä kasvomuisti, että muistatte ihmisiä yli 10 vuoden takaa.

        Itseäni naurattaa tuo Truman missä Truman kiroaa, että They come and go, eli ei ne mihinkään ole menossa. Samanlaisia statisteja on tässäkin elämässä.

        Nämä ovat näitä pieniä vinkkejä mitä eteenne on asetettu :D

        (ai niin mutta sinua alkoi pelottaa, niin ensimmäisenä halusit kieltää sen asian, koska sehän kumoaisi evoluution?)

        Olette te naurettavia pellejä ..

        Krea-Tina, minulle ei ole kukaan vielä tarjomaan pilleriä, mutta jos tulisi, niin ottaisin punaisen pillerin. En ole huomannut Matriisin epänormaaliuksiakaan edes vielä, vaikkakin kaiken kvantittuminen tuntuu epäilyttävältä. Kenties olet se Yksi valittu, joka tuo lopun illuusioon ja heräämme lasikupujemme sisältä. ;)


      • Kreatina
        yurki1000jc kirjoitti:

        KT. Puhut paljon. Millos aiot toeta?

        Palsta on puhumista varten. Laittakaa palsta kiinni, jos ette halua puhua kreationismista.


      • Kreatina
        Järkisyitä kirjoitti:

        Krea-Tina, minulle ei ole kukaan vielä tarjomaan pilleriä, mutta jos tulisi, niin ottaisin punaisen pillerin. En ole huomannut Matriisin epänormaaliuksiakaan edes vielä, vaikkakin kaiken kvantittuminen tuntuu epäilyttävältä. Kenties olet se Yksi valittu, joka tuo lopun illuusioon ja heräämme lasikupujemme sisältä. ;)

        Se on sen ajan murhe. Nautitaan ensin tästä elämästä, vielä kun keritään ;)


      • Järkisyitä
        Krea-Tina kirjoitti:

        Huomaatko. Heti se mikä nollaa evoluution, niin valehtelit ettei sitä tapahtunutkaan.

        Kyllä ja on tapahtunut kymmeniä kertoja. Tekin voitte huomata statisteja, jos avaatte silmänne ja teillä on hyvä kasvomuisti, että muistatte ihmisiä yli 10 vuoden takaa.

        Itseäni naurattaa tuo Truman missä Truman kiroaa, että They come and go, eli ei ne mihinkään ole menossa. Samanlaisia statisteja on tässäkin elämässä.

        Nämä ovat näitä pieniä vinkkejä mitä eteenne on asetettu :D

        (ai niin mutta sinua alkoi pelottaa, niin ensimmäisenä halusit kieltää sen asian, koska sehän kumoaisi evoluution?)

        Olette te naurettavia pellejä ..

        ”Huomaatko. Heti se mikä nollaa evoluution, niin valehtelit ettei sitä tapahtunutkaan.”

        Pointtini oli, että vaikka mystiset ihmiset (mainitsemasi statistit) olisivat todellisia, niin tämä ei nähdäkseni liity luomiseen tai evoluutioon mitenkään. Selitykseksi voi keksiä mitä vaan venäläistutkijoinen kloonauskokeista aina muukalaisten valloitusyritykseen asti.

        Enkä minä mitään valehdellut, Jos en usko sanomiasi tai pidän niitä hallusionaationa, niin tämä on näkemykseni.


      • Kreatina
        Järkisyitä kirjoitti:

        ”Huomaatko. Heti se mikä nollaa evoluution, niin valehtelit ettei sitä tapahtunutkaan.”

        Pointtini oli, että vaikka mystiset ihmiset (mainitsemasi statistit) olisivat todellisia, niin tämä ei nähdäkseni liity luomiseen tai evoluutioon mitenkään. Selitykseksi voi keksiä mitä vaan venäläistutkijoinen kloonauskokeista aina muukalaisten valloitusyritykseen asti.

        Enkä minä mitään valehdellut, Jos en usko sanomiasi tai pidän niitä hallusionaationa, niin tämä on näkemykseni.

        Mä soveltaisin 100 muun todisteen kanssa tuohon (ja olen soveltanutkin) occamia, kuten jo mainitsin.

        Se, että venäläiset kloonarit ovat täällä ja tarjoavat minulle ilmaisia sähköpalveluja Teslan langatonta sähkönsiirtoa mukaillen, niin pidän sitä epätodennäköisenä.

        Mitä he siitä hyötyisivät. Lisäksi Venäläisten pitäisi hallita myös luonnon eläimiä, lähes Jumalaisella tarkkuudella, koska olen nähnyt ihmisten lisäksi myös eläimiä, jotka toistuvat samoissa paikoissa jne.

        Todisteita minulla on kymmeniä. Tässä muutamia todisteita esitin, joita minulla on.

        Teillä ei varmaankaan ole, jos kuljette silmät ummessa. Sille en voi mitään, jokaisen on itse kerättävä omat todisteensa.


      • Kreatina

        Nyt herätys ja simmut auki! Sitten lähdette ihan avoimin silmin tutkimaan maailmaa, ja heitätte nurkkaan ne ennakkoluulonne ja evo harhaoppinne.


      • Järkisyitä
        Kreatina kirjoitti:

        Mä soveltaisin 100 muun todisteen kanssa tuohon (ja olen soveltanutkin) occamia, kuten jo mainitsin.

        Se, että venäläiset kloonarit ovat täällä ja tarjoavat minulle ilmaisia sähköpalveluja Teslan langatonta sähkönsiirtoa mukaillen, niin pidän sitä epätodennäköisenä.

        Mitä he siitä hyötyisivät. Lisäksi Venäläisten pitäisi hallita myös luonnon eläimiä, lähes Jumalaisella tarkkuudella, koska olen nähnyt ihmisten lisäksi myös eläimiä, jotka toistuvat samoissa paikoissa jne.

        Todisteita minulla on kymmeniä. Tässä muutamia todisteita esitin, joita minulla on.

        Teillä ei varmaankaan ole, jos kuljette silmät ummessa. Sille en voi mitään, jokaisen on itse kerättävä omat todisteensa.

        En näe linkkiä näiden todisteitesi ja luomisen välillä. Jos näkisit, miten maasta muovautuu uusia ihmisä silmiesi edessä, niin se olisikin sitten toinen juttu....


      • RedCurtain
        Kreatina kirjoitti:

        Nyt herätys ja simmut auki! Sitten lähdette ihan avoimin silmin tutkimaan maailmaa, ja heitätte nurkkaan ne ennakkoluulonne ja evo harhaoppinne.

        Huomaa kirjoituksistasi että olet todella henkisesti sairas, toivottavasti haet pian apua harhoihisi.
        Pidät itseäsi älykkäänä, kirjoitustesi perusteella olet umpityperys.


      • Kreatina

        Tämä ei ole lääkäripalsta. Osaatko lukea?


      • Kreatina

        Ja kyseisen viestin jätti ad-homonen.

        Jos lääkäriin sä haluat mennä nyt, niin takuulla yllätyt!


      • Kreatina
        Järkisyitä kirjoitti:

        En näe linkkiä näiden todisteitesi ja luomisen välillä. Jos näkisit, miten maasta muovautuu uusia ihmisä silmiesi edessä, niin se olisikin sitten toinen juttu....

        Se on sinun ongelmasi, minä näen vaikka tuossa onkin raapaistu vain pintaa.

        Mutta sinun mielestäsi kyse onkin vain klooneista. Tottakai.


      • IlkimyksenKilteinEno
        Kreatina kirjoitti:

        Palsta on puhumista varten. Laittakaa palsta kiinni, jos ette halua puhua kreationismista.

        Ethän sinä puhu kreationismista. Sinä mainostat omaa ylivertaisuuttasi ja halveksit kaikkia muita.


    • Kreatina

      "järkisyitä" se sininen pilleri pitää jöpötyksen kyllä päällä, vaikka koko päivän, mutta ei sillä Trump-Kuoriainen kuitenkaan isommaksi kasva. Ne toiveet voit heittää ..

    • näin.on

      Todistus ei ole todiste.

    • eivastaustakretuilta

      Olin oikeassa, kretuilta ei saa rehellistä vastausta miksi he uskovat jumalaan ja luomiseen.

      Aloitukseen tuli vain yksi vastaus eikä sekään varsinaisesti vastannut yhtään mihinkään. Mitä todisteita ja mihin asiaan? Siitä eteenpäin siirryttiinkin jo aiheen viereen.

      Alan kallistumaan siihen että kreationismin takana on jotain todella kauhistuttavaa ja salaista joka estää heitä puhumasta siitä miksi he uskovat kreationismiin. Ehkä he ovat jotain degeneroituneita alieneja? Se ainakin selittäisi heidän ihmisvihamielisyytensä.

      • Kreatina

        Vääristelet ja valehtelet taas. Sanoit, ettei yksikään kreationisti pysty vastaamaan muka vaikeisiin kysymyksiisi.

        Vastasin ja helppoa oli. Olit siis väärässä. Sinulle vain vastaukseni eri kelvannut, mutta se taas ei liity mitenkään siihen, ettenkö pystynyt vastaamaan.

        "Miksi uskot Jumalaan? Miksi uskot luomiseen?"

        1. En usko, en ole ainakaan nähnyt todisteita
        2. Olen nähnyt todisteet

        Tämä pätee nyt ja ikuisesti kysymykseesi. Ei aloituksessa kysytty mitkä ovat todisteeni, eikä se liity mitenkään kysymykseen.

        "Rehellistä vastausta et saa heiltä ikinä. "

        Täysin rehelliset vastaukset sait, mutta aloitit itkun, etteivät ne sinulle kelpaa. No se ei ole minun ongelmani, jos sinulle ei totuus kelpaa.


    • Kreatina

      Muokkaisin vielä tätä kysymystä vähän:

      "Mistä tiedät luomisen olevan totta?"

      Tiedän, koska olen nähnyt todisteet.

      Tämän suorempaa, rehellisempää ja ytimekkäämpää rehellinen puhe ei enää voi olla.

      • IlkimyksenTeologitäti

        Esitä todisteet.


      • eivastaustakretuilta

        "Tämän suorempaa, rehellisempää ja ytimekkäämpää rehellinen puhe ei enää voi olla."

        Ei ainakaan kretun suusta. 5 vuotias pikkulapsikin tajuaa että todiste jota ei voi esittää ei ole todiste vaan uskottelua. Tajuat sen sitten itsekin jahka pääset henkisessä kehityksessä yhtä pitkälle. Jos pääset.


    • "Miksi uskot Jumalaan? Miksi uskot luomiseen?"

      Uskon Jumalaan, koska tiedän, että Jumala on olemassa. Uskon luomiseen, koska tiedän, että Jumala on kaiken luoja.

      • Oliko jumalasi apina vai tekikö jumalasi ihmisestä apinan kuvan? Vai olisiko selittää tuota yhtäläisyyttä miksi ihmiset ovat niin samannäköisiä ja samankaltaisia kuin simpanssit, ja viimeisimmän kuulemani määritelmän mukaan simpanssit olisi samaa lajia kuin ihmiset.


    • Maailmankaikkeudessa ei ole yhtään mitään, mikä ei todistaisi luomisesta.
      Kaikella on tekijänsä. Mitään ei synny tyhjästä ja olemattomuudesta. Jos on olemassa leipä, niin varmasti tiedämme, että on olemassa myös leipuri. Jos on olemassa maailmankaikkeus, niin varmasti tiedämme, että on myös olemassa sen luoja eli Jumala. Siinä on todistetta Jumalasta ja luomisesta aivan riittävästi.

      • Kuka on tehnyt sinun jumalasi?


      • IlkimyksenKilteinEno

        "Jos on olemassa leipä, niin varmasti tiedämme, että on olemassa myös leipuri."

        Ei suinkaan. On olemassa automatisoituja leipätehtaita, joissa ei ole ainoatakaan leipuria.


      • hgjhgjhgjhghj

        "Kaikella on tekijänsä. Mitään ei synny tyhjästä ja olemattomuudesta."

        No mikä sen Luojasi on tehnyt. Jos Luojaa ei ole tehty, väitteesi ei pidä paikkaansa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      65
      2880
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      407
      2782
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      98
      2233
    4. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      83
      1962
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      72
      1900
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      6
      1818
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      8
      1808
    8. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      148
      1767
    9. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1613
    10. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      6
      1562
    Aihe