Nainen tiedätkö miksi en vastannut...

totuusminusta

Silloin sulle??

66

2363

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Thjii

      En tiedä

      • totuusminusta

        Mitä veikkaat?


      • Hjkkk

        Olet varattu


      • totuusminusta
        Hjkkk kirjoitti:

        Olet varattu

        En ole.


      • Hkkkk
        totuusminusta kirjoitti:

        En ole.

        Mikäs syy


      • totuusminusta
        Hkkkk kirjoitti:

        Mikäs syy

        Ujous.


      • Ldmdldl

        Miten se vaikuttaa toiselle vastaamiseen?


      • ujoudenkanssa
        totuusminusta kirjoitti:

        Ujous.

        On vaikea elää. Varsinkin jos se on sariaalloista.


      • ujoudenkanssa
        totuusminusta kirjoitti:

        Ujous.

        * sairaalloista piti kirjoittaa.


      • Anonyymi
        totuusminusta kirjoitti:

        En ole.

        Sua häiritsi, että mä olen varattu.


    • Suottamietit

      Eiköhän se ole ihan sama tässä vaiheessa. Luontos näytit.

    • Entiedä.mitään

      Aiotko ap vastata omaan kysymykseen vai odotatko arvailuja?

      • Anonyymi

        On vastannut varmaan kuule monta kertaa ja kokonaisten dialogiin verran


    • Entiedä.mitään

      Jatkokysymys: nyt kun selität syyn aiempien kokemustesi takana, niin aiotko tilaisuuden tullen toistaa ujostelun vaikka toinen olisi aloitteellinen?
      Ja kasvokkainko se tapahtui vai jossain netissä.
      ps. Suloinen syy.

      • Entiedä.mitään

        Jep olet jo aiemminkin samaistunut kommentteihini edes sen verran että tunnet tarvetta kertoa että et. Ole. Minä.

        Mutta mitä erilaisten kommenttien omiminen kertoo sinusta? Millä perusteella päätät kirjoittaa muiden kommentteihin että se et ole sinä (vaikka sinulla on rek.nimimerkki)?

        Jollain tavallahan näet itsesi näissä kommenteissa vaikka eivät liity suhun mitenkään.

        Olet mielestäni hämärä ihminen. Kerrot itsestäsi enemmän kuin yrität omittujen kommenttien perusteella.


      • tarkennuus

        Tää ei ollu sitten multa


      • Entiedä.mitään kirjoitti:

        Jep olet jo aiemminkin samaistunut kommentteihini edes sen verran että tunnet tarvetta kertoa että et. Ole. Minä.

        Mutta mitä erilaisten kommenttien omiminen kertoo sinusta? Millä perusteella päätät kirjoittaa muiden kommentteihin että se et ole sinä (vaikka sinulla on rek.nimimerkki)?

        Jollain tavallahan näet itsesi näissä kommenteissa vaikka eivät liity suhun mitenkään.

        Olet mielestäni hämärä ihminen. Kerrot itsestäsi enemmän kuin yrität omittujen kommenttien perusteella.

        Sana ei ole "samaistua", vaan samastua. Tarkistapa vaikka joltakulta lukion äidinkielen opettajalta, ole hyvä.

        Ei, en samastu sinun kirjoituksiisi. Mutta pelkään, että muut kirjoittajat,
        jotka eivät tunne minua yhtä hyvin kuin minä itseni, luulevat kiusanhenkisiä
        jäljittelijöitä minuksi!

        Huomaan kyllä, kun joku koettaa jäljitellä ilmaisutyyliäni ja urkkia sivullisena tietoa.

        Muistapa: Se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa!


      • Entiedä.mitään
        M-nainen_ei-ap.-ei-Mia kirjoitti:

        Sana ei ole "samaistua", vaan samastua. Tarkistapa vaikka joltakulta lukion äidinkielen opettajalta, ole hyvä.

        Ei, en samastu sinun kirjoituksiisi. Mutta pelkään, että muut kirjoittajat,
        jotka eivät tunne minua yhtä hyvin kuin minä itseni, luulevat kiusanhenkisiä
        jäljittelijöitä minuksi!

        Huomaan kyllä, kun joku koettaa jäljitellä ilmaisutyyliäni ja urkkia sivullisena tietoa.

        Muistapa: Se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa!

        No mutta: jos olisin kirjoittanut tuonkin aivan oikein olisit vaan sanonut että jäljittelen sinua enkä äidinkieltäni... Tajuatko miten vaikea tänne on kirjoittaa ilman sinun vainoamisiasi. Mikään ei riitä ja en ole silmissäsi ihminen vaan oman kirjoitustapani perusteella... herätys.
        Mikään ei korjaa sun harhaasi. Harmi.

        Eniten harmittaa että vainoat ja alat puhumaan älähtelystä kun saat reaktion aikaan. Niin surkeaa... tuli paska olo kyllä sinusta ihmisenä eikä se ollut edes mikään uusi oivallus sinuun liittyen.

        "Olihan vuodatus" ja ihan sinun kiusaajan tekosia. Muka täällä puolustat itseäsi vaikka alistat muita viattomia.
        En trollaile täällä, se on selvä juttu.


      • Korjaus_sivusta
        M-nainen_ei-ap.-ei-Mia kirjoitti:

        Sana ei ole "samaistua", vaan samastua. Tarkistapa vaikka joltakulta lukion äidinkielen opettajalta, ole hyvä.

        Ei, en samastu sinun kirjoituksiisi. Mutta pelkään, että muut kirjoittajat,
        jotka eivät tunne minua yhtä hyvin kuin minä itseni, luulevat kiusanhenkisiä
        jäljittelijöitä minuksi!

        Huomaan kyllä, kun joku koettaa jäljitellä ilmaisutyyliäni ja urkkia sivullisena tietoa.

        Muistapa: Se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa!

        Molemmat kirjoitustavat ovat oikein. Voit tarkistaa asian kielikellosta.


      • Anonyymi
        Entiedä.mitään kirjoitti:

        No mutta: jos olisin kirjoittanut tuonkin aivan oikein olisit vaan sanonut että jäljittelen sinua enkä äidinkieltäni... Tajuatko miten vaikea tänne on kirjoittaa ilman sinun vainoamisiasi. Mikään ei riitä ja en ole silmissäsi ihminen vaan oman kirjoitustapani perusteella... herätys.
        Mikään ei korjaa sun harhaasi. Harmi.

        Eniten harmittaa että vainoat ja alat puhumaan älähtelystä kun saat reaktion aikaan. Niin surkeaa... tuli paska olo kyllä sinusta ihmisenä eikä se ollut edes mikään uusi oivallus sinuun liittyen.

        "Olihan vuodatus" ja ihan sinun kiusaajan tekosia. Muka täällä puolustat itseäsi vaikka alistat muita viattomia.
        En trollaile täällä, se on selvä juttu.

        Tosin esimerkiksi nämä neljän vuoden takaa on miehen luomia feikkitappeluita muka kahden naisen välille, mutta se ei tarkoita sitä, etteikö joku olisi joskus ottanut oikeita kierroksia ”esimerkiksi” rekisteröidyistä nimimerkeistä


    • Enhän edes tiedä kuka olet ap.,
      ja kenelle, milloin ja missä olet
      jättänyt vastaamatta.

      Kerro toki kaivatullesi, kuka hän ikinä
      on syysi IRL, äläkä täällä arvuuttele
      tuntemattomilla - kuten minulla.

      • tarknnnnus

        EI ollut multa tää


      • Entiedä.mitään
        tarknnnnus kirjoitti:

        EI ollut multa tää

        Kumpikaan näist ei oo mun.

        Mut se mitä ajoin takaa oli se, että M-rekisteröitynimimerkki -ihminen vihjaa näillä kommenteillaan kirjoittavansa palstalla myös ilman rekisteröityä nimimerkkiä. Sehän tarkoittaa noiden "ei mun ei mun" kommenttien perusteella, että jokainen kommentti, johon hän ei erityisesti mainitse liittyvänsä mitenkään on hänen itse tekemä..?
        Melkoisen työmaan on itselleen tehnyt tällä toimintatavalla. Keskity vaan siihen nimimerkkiisi niin kukaan ei kuvittele että kirjoitat ilman. 🤔


      • Entiedä.mitään kirjoitti:

        Kumpikaan näist ei oo mun.

        Mut se mitä ajoin takaa oli se, että M-rekisteröitynimimerkki -ihminen vihjaa näillä kommenteillaan kirjoittavansa palstalla myös ilman rekisteröityä nimimerkkiä. Sehän tarkoittaa noiden "ei mun ei mun" kommenttien perusteella, että jokainen kommentti, johon hän ei erityisesti mainitse liittyvänsä mitenkään on hänen itse tekemä..?
        Melkoisen työmaan on itselleen tehnyt tällä toimintatavalla. Keskity vaan siihen nimimerkkiisi niin kukaan ei kuvittele että kirjoitat ilman. 🤔

        En vihjaa, etten kirjoita rekisteröimättömällä nimimerkillä!

        Vihjaan, että sinä ja kaltaisesi trollit yritätte kirjoituksillanne
        antaa ymmärtää, että minä kirjoitan myös rekisteröimättömällä nimimerkillä.

        Kirjoitustyyliäni jäljitellen, pyrit sumeilematta esiintymään minuna, ja urkkimaan sivullisena vastauksia, jotka eivät sinulle kuulu.

        Muistapa: Se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa!


      • Tajusitko.Entiedä.mitään
        M-nainen_ei-ap.-ei-Mia kirjoitti:

        En vihjaa, etten kirjoita rekisteröimättömällä nimimerkillä!

        Vihjaan, että sinä ja kaltaisesi trollit yritätte kirjoituksillanne
        antaa ymmärtää, että minä kirjoitan myös rekisteröimättömällä nimimerkillä.

        Kirjoitustyyliäni jäljitellen, pyrit sumeilematta esiintymään minuna, ja urkkimaan sivullisena vastauksia, jotka eivät sinulle kuulu.

        Muistapa: Se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa!

        En ole yrolli. Silmissäni sinä olet trolli harhaisine kommentteinesi. Viimeksikin koitit kääntää itsesi jonkinlaiseksi uhriksi vaikka tulit itse kommentoimaan minulle.

        Omit kommentteja joihin samaistut vähänkin ja sitten rupeat selittämään sen kommentin ja sinun eron ja kuinka olet kaikista parhain. Juuri viimeksi kun kerroin pitkästä parisuhteestani, tulit pretty much omimaan, piilohuorittelemaan ja kertomaan lojaaliudestasi ja kertomaan kuinka olet itsekin (vautsi vau) ollut pitkässä parisuhteessa.

        Sinulla on tapana torpedoida täällä kirjoittavia ihmisiä. Kuule, mua ei kiinnosta että ollaan samanlaisia edes tämän verran, että kun harvoin päätän jotain kommentoida, alat vähättelemään kommenttejani.

        Älä vaan käännä itseäsi uhriksi. Jo ensimmäisen lauseesi perusteella tajuan että järkipuhekkaan ei tehoa.

        {{{ Sinulla on se rekisteröity nimimerkki ja jos VAIN sillä kirjoitat, sinulla EI OLISI MITÄÄN TARVETTA cherrypickailla kommentteja mitä ruveta torpedoimaan, TROLLI }}}

        Itsekin älähtelet täällä palstalla KOKOajan. Keksi uusi sanonta...


      • Tajusitko.Entiedä.mitään kirjoitti:

        En ole yrolli. Silmissäni sinä olet trolli harhaisine kommentteinesi. Viimeksikin koitit kääntää itsesi jonkinlaiseksi uhriksi vaikka tulit itse kommentoimaan minulle.

        Omit kommentteja joihin samaistut vähänkin ja sitten rupeat selittämään sen kommentin ja sinun eron ja kuinka olet kaikista parhain. Juuri viimeksi kun kerroin pitkästä parisuhteestani, tulit pretty much omimaan, piilohuorittelemaan ja kertomaan lojaaliudestasi ja kertomaan kuinka olet itsekin (vautsi vau) ollut pitkässä parisuhteessa.

        Sinulla on tapana torpedoida täällä kirjoittavia ihmisiä. Kuule, mua ei kiinnosta että ollaan samanlaisia edes tämän verran, että kun harvoin päätän jotain kommentoida, alat vähättelemään kommenttejani.

        Älä vaan käännä itseäsi uhriksi. Jo ensimmäisen lauseesi perusteella tajuan että järkipuhekkaan ei tehoa.

        {{{ Sinulla on se rekisteröity nimimerkki ja jos VAIN sillä kirjoitat, sinulla EI OLISI MITÄÄN TARVETTA cherrypickailla kommentteja mitä ruveta torpedoimaan, TROLLI }}}

        Itsekin älähtelet täällä palstalla KOKOajan. Keksi uusi sanonta...

        Olihan vuodatus.
        Vuolaiden selittelyjesi määrästä päätellen sinulla on huono omatunto,
        ja yritit tällä kertaa esiintyä minuna. Jollakin toisella kertaa koetat esiintyä
        jonakin toisena.

        Minulla on kokemusta teistä trolleista. Aiempia, vanhoja nimimerkkejäni on otettu
        sumeilematta käyttöön, esim." tylsä_täti_ihminen". Ilmoitin lopettavani ko nimimerkin käytön, koska joku muu alkoi kirjoitella sen takaa... Sinäkö?


      • Entiedä.mitään
        M-nainen_ei-ap.-ei-Mia kirjoitti:

        En vihjaa, etten kirjoita rekisteröimättömällä nimimerkillä!

        Vihjaan, että sinä ja kaltaisesi trollit yritätte kirjoituksillanne
        antaa ymmärtää, että minä kirjoitan myös rekisteröimättömällä nimimerkillä.

        Kirjoitustyyliäni jäljitellen, pyrit sumeilematta esiintymään minuna, ja urkkimaan sivullisena vastauksia, jotka eivät sinulle kuulu.

        Muistapa: Se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa!

        Mitä jos et valitsisi täältä uhreja joiden myötä itse uhriudut sitten kun totuus lyö päin näköä?

        Kommentoi ihan valitsematta uhreja, kirjoita aloituksiin kommetteja lainaamatta muita.

        Kirjoita yleisiä muistutuksia omasta nimimerkistä, äläkä valitse täältä ikäväpalstalta jo valmiiksi surkeassa tilassa olevia joille leijua mahtavuuttasi.
        Olen ihminen. Niin on moni muukin täällä, et vain "sinä vs trollit"

        Tajuatko????


      • Entiedä.mitään
        M-nainen_ei-ap.-ei-Mia kirjoitti:

        Olihan vuodatus.
        Vuolaiden selittelyjesi määrästä päätellen sinulla on huono omatunto,
        ja yritit tällä kertaa esiintyä minuna. Jollakin toisella kertaa koetat esiintyä
        jonakin toisena.

        Minulla on kokemusta teistä trolleista. Aiempia, vanhoja nimimerkkejäni on otettu
        sumeilematta käyttöön, esim." tylsä_täti_ihminen". Ilmoitin lopettavani ko nimimerkin käytön, koska joku muu alkoi kirjoitella sen takaa... Sinäkö?

        Oot ihan sekasi. Et ole niin uniilki lumihiutale ettei samanlaisia ihmisiä ole olemassakaan. Mä olen mä ja meidän suurin ero on se, että mun pää ei ole mun perseessä enkä mä hauku täällä ihmisiä joihin samaistun. Harmi että sinä et tajua mitään, jospa sivulliset lukijat oppivat jotain ihmisyydestä katsomalla kuinka sokean varmasti puhut paskaa tuntemattomalle.

        Mä en oo yhtään niinku sä todellakaan... oot mahdoton. On turhauttavaa tosiaan joutua sun hyökkäyksen kohteeksi aina kun tänne eksyn ja kehtaat vielä mouruta siitä että saat mussa tunteita aikaan vainoamisillas... tosi säälittävä teko.


      • Entiedä.mitään
        M-nainen_ei-ap.-ei-Mia kirjoitti:

        Olihan vuodatus.
        Vuolaiden selittelyjesi määrästä päätellen sinulla on huono omatunto,
        ja yritit tällä kertaa esiintyä minuna. Jollakin toisella kertaa koetat esiintyä
        jonakin toisena.

        Minulla on kokemusta teistä trolleista. Aiempia, vanhoja nimimerkkejäni on otettu
        sumeilematta käyttöön, esim." tylsä_täti_ihminen". Ilmoitin lopettavani ko nimimerkin käytön, koska joku muu alkoi kirjoitella sen takaa... Sinäkö?

        Ja selitäppä vielä miten minä olen esiintynyt sinuna jos mun kommenteissa ei ole mitään samankaltaista sinun kanssa ja "muut ulkopuoliset voivat luulla että se olet sinä" tai jotain muuta sekavaa.

        Eihän tuossa ole mitään järkeä jos lukee kaikki sun selitykset kommenteistasi.

        Miksi minä pöljä ees yritän puhua trollille joka ei itsekään tiedä millä perusteella vainoaa itse kutakin...

        En jaksa ainakaan vastata enempää kun kaikki energiat menee myötähäpeään.
        Temppii trollies kaa, yhtälailla muutkin niistä kärsii. Sä oot ainoa joka on ottanut sivulliset hampaisiin niiden trollien lisäksi, silti pidät itseäsi viattomana... et ole ikinä edes pahoillasi vaan väistät leimaamalla jokaisen loukkaamasi trolliksi.

        Ei kenenkään tarvitsisi edes esittää sinua täällä, osaat kyllä ihan itse näyttää miten täynnä itseäsi ja epätäydellinen olet.
        Epätäydellisyydessä ei mitään vikaa, vika on sen kiistämisessä ja mielessäs muiden yläpuolella leijumisessa.


      • Kaikkitajuaa
        Entiedä.mitään kirjoitti:

        Ja selitäppä vielä miten minä olen esiintynyt sinuna jos mun kommenteissa ei ole mitään samankaltaista sinun kanssa ja "muut ulkopuoliset voivat luulla että se olet sinä" tai jotain muuta sekavaa.

        Eihän tuossa ole mitään järkeä jos lukee kaikki sun selitykset kommenteistasi.

        Miksi minä pöljä ees yritän puhua trollille joka ei itsekään tiedä millä perusteella vainoaa itse kutakin...

        En jaksa ainakaan vastata enempää kun kaikki energiat menee myötähäpeään.
        Temppii trollies kaa, yhtälailla muutkin niistä kärsii. Sä oot ainoa joka on ottanut sivulliset hampaisiin niiden trollien lisäksi, silti pidät itseäsi viattomana... et ole ikinä edes pahoillasi vaan väistät leimaamalla jokaisen loukkaamasi trolliksi.

        Ei kenenkään tarvitsisi edes esittää sinua täällä, osaat kyllä ihan itse näyttää miten täynnä itseäsi ja epätäydellinen olet.
        Epätäydellisyydessä ei mitään vikaa, vika on sen kiistämisessä ja mielessäs muiden yläpuolella leijumisessa.

        Sehän on ihan sekaisin tuo eimia, ei se ymmärrärrä järkipuhetta. On selkeästi pahasti harhainen.


      • Anonyymi
        Entiedä.mitään kirjoitti:

        Ja selitäppä vielä miten minä olen esiintynyt sinuna jos mun kommenteissa ei ole mitään samankaltaista sinun kanssa ja "muut ulkopuoliset voivat luulla että se olet sinä" tai jotain muuta sekavaa.

        Eihän tuossa ole mitään järkeä jos lukee kaikki sun selitykset kommenteistasi.

        Miksi minä pöljä ees yritän puhua trollille joka ei itsekään tiedä millä perusteella vainoaa itse kutakin...

        En jaksa ainakaan vastata enempää kun kaikki energiat menee myötähäpeään.
        Temppii trollies kaa, yhtälailla muutkin niistä kärsii. Sä oot ainoa joka on ottanut sivulliset hampaisiin niiden trollien lisäksi, silti pidät itseäsi viattomana... et ole ikinä edes pahoillasi vaan väistät leimaamalla jokaisen loukkaamasi trolliksi.

        Ei kenenkään tarvitsisi edes esittää sinua täällä, osaat kyllä ihan itse näyttää miten täynnä itseäsi ja epätäydellinen olet.
        Epätäydellisyydessä ei mitään vikaa, vika on sen kiistämisessä ja mielessäs muiden yläpuolella leijumisessa.

        Minun myötähäpeä rakentuu sen ympärille, että joku alentuu kissatappeluun miehen luomien hahmojen kanssa ja ns taistelee tilasta. Tämän kommentin kärki osuu tosin futuuriin sekä sen eri variaatioihin tässä jopa lähiaikoina


      • Anonyymi
        M-nainen_ei-ap.-ei-Mia kirjoitti:

        Olihan vuodatus.
        Vuolaiden selittelyjesi määrästä päätellen sinulla on huono omatunto,
        ja yritit tällä kertaa esiintyä minuna. Jollakin toisella kertaa koetat esiintyä
        jonakin toisena.

        Minulla on kokemusta teistä trolleista. Aiempia, vanhoja nimimerkkejäni on otettu
        sumeilematta käyttöön, esim." tylsä_täti_ihminen". Ilmoitin lopettavani ko nimimerkin käytön, koska joku muu alkoi kirjoitella sen takaa... Sinäkö?

        Oho. On jo vuonna 2018 näytelmäpiireissä esiinnytty M naisena.


    • nokyllätiedän

      et olet ujo, mut älä anna sen liikaa hallita sun elämää.

    • turhaa_aivan_turhaa

      "totuusminusta
      16.8.2018 15:03
      Silloin sulle?"

      ? EI KIINNOSTA!

      • sdfrfd

        Eipä todellakaan kiinnosta nämä kissa hiiri leikit täällä. Varmaan riittää kun aloittaja itse tietää totuuden itsestään. Arvaan, että totuus ei ole kovinkaan hyvä ja miellyttävä sille jolle hän kirjoittelee.


      • taivasselkenee
        sdfrfd kirjoitti:

        Eipä todellakaan kiinnosta nämä kissa hiiri leikit täällä. Varmaan riittää kun aloittaja itse tietää totuuden itsestään. Arvaan, että totuus ei ole kovinkaan hyvä ja miellyttävä sille jolle hän kirjoittelee.

        Näin se on nähtävä. Ajanviete/viihdepalsta.


    • Kerro vain ap., kenelle naiselle kirjoittelet täällä anonyymipalstalla,
      ja miksi et aikanaan ole vastannut hänelle mitään.

      Jos olet joku sivullinen kiusanhenki, joka luulet tietäväsi asioita,
      muttet todellisuudessa tiedä mitään, niin sehän paljastuu kohta.

      Älä vain tule trolli esim. minulle kertomaan "suurena uutisena",
      että serkuillani ja pikkuserkuillani on lapsia. En olisi niin läheisistä
      sukulaista muutenkaan kiinnostunut! (Eli jos nyt luulet, että joku naimisissa olevista serkuistani on salainen poikaystäväni, niin metsään meni.)

      • tääolimulta

        Tää oli multa


    • ei.pahalla

      Mä olen niin iloinen että mulla on paljon muuta ajateltavaa. Paljon. :-|
      Ei mulla muuta. Kukin tekee kuten parhaaksi näkee, jossittelut pois ja uutta kohti.
      Tämä miehelle.

    • No kerro nyt aloittaja, miksi olet jättänyt jollekin naiselle
      sähköpostilla tai tekstarilla vastaamatta? Kerro.


      Keskustelun avaaja nimimerkkisi on "totuusminusta".
      Sisältyvätkö tuohon nimimerkkiin omat nimikirjaimesi?

      Jos mies nimikirjaimesi ovat T ja M eli olet TM tai TMX,
      niin enpä sellaista henkilöä edes tunne!


      Timo Tapio P:sen tiedän,
      mitään TM:ää en!

    • Tärkeitä

      Sulla a ystävälläni yhteinen piirre; käytätte sanaa jep

      • Ottaakojoku.tosissaan

        Tämä tarkoittaa sitä, että vain yksi jep sanan käyttäjä on oikeasti olemassa ja ihminen, toinen on varma trolli. Oletko huomannut kaverissasi mitään erikoista? Risuista tehty mökki, takkuiset hiukset? Säikytteleekö lapsia? 😂
        Jos kaverisi on pölyinen, on hän trollitehtaalta eikä metsästä.

        Opin täältä palstalta uuden erittäin täysjärkisen ajattelumallin.


      • Anonyymi
        Ottaakojoku.tosissaan kirjoitti:

        Tämä tarkoittaa sitä, että vain yksi jep sanan käyttäjä on oikeasti olemassa ja ihminen, toinen on varma trolli. Oletko huomannut kaverissasi mitään erikoista? Risuista tehty mökki, takkuiset hiukset? Säikytteleekö lapsia? 😂
        Jos kaverisi on pölyinen, on hän trollitehtaalta eikä metsästä.

        Opin täältä palstalta uuden erittäin täysjärkisen ajattelumallin.

        Kumpa tämä viisaus olisi tarttuvaa sorttia


    • Aloittaja, kerrotteko nyt sadannen kerran,
      että T.T.P:llä on lapsi? Niinkö?
      Johan olette sen moneen kertaan kertoneet!

      • Meejohoitoon

        Nyt sulla keittää yli ja pahasti. Kaikki täällä näkee, miten sekaisin oot ja kirjoittelet Timona härskiä kieltä käyttäen ja vaikka kenenä. Pilaat kaikki aloitukset täällä.


      • Puuttuuko_venakopat

        Onkos se Timo tuo se mies
        jonka huhutaan ryhtyneen yksityisyrittäjäksi,
        kun sai potkut edellisestä työpaikasta?

        Joi kuulemma niin kovasti viinaa,
        että unohti tilata osia hakekoneeseen!


      • timo.saaresta_50-v
        Meejohoitoon kirjoitti:

        Nyt sulla keittää yli ja pahasti. Kaikki täällä näkee, miten sekaisin oot ja kirjoittelet Timona härskiä kieltä käyttäen ja vaikka kenenä. Pilaat kaikki aloitukset täällä.

        Pekka K. se on kova poika jep-jettelemään,
        just-just-jussittelemaan!


        Kivahan se on lukea. Meikäläisenkin.


      • Voihyväisä
        timo.saaresta_50-v kirjoitti:

        Pekka K. se on kova poika jep-jettelemään,
        just-just-jussittelemaan!


        Kivahan se on lukea. Meikäläisenkin.

        Oot sinä meikäläiseimia ihan sairas.


      • Anonyymi

        Olisikohan tämä niin juupelin kiinnostava eimiakeissi tullut nyt samalla selväksi, että kyseessä on miehen mustamaalaus jotain M-naista kohtaan, eikä tällainen henkilö ole koskaan käyttänyt itse tätä nimimerkkiä. Siinä vaiheessa menee surullisiksi kun muut yrittää alkaa teoretisoida vaikka ja mitä tuubaa näistä jälkikäteen


    • nnnnn---

      Se toinen varmaan on ymmärtänyt tän jo vaikka kuinka kauan, mutta ei vaan tiedä miten toimia. Harmillista. Mutta ujoudesta voi päästä yli kanssa. Mä oon itse ainakin saanut vähennettyä sitä. Tsemppii ap:lle :)

    • kaivosmiehen_tytär

      Väittämään ujoudesta en usko pätkääkään. Mutta vastaamattomuutesi vahvistaa kuitenkin sen, etten merkitse sulle tarpeeksi.

      Ehkäpä unelmoiva sydämeni kaipasi moista muulin potkua tajuntaansa ja pystyy joskus päästämään irti harhoistaan.... Ehkä......

    • tiedämpä

      esitit vastakysymyksen.

    • Eräs_S-nainen

      Laitoinko sinulle viestin Facebookissa (emme ole kavereita siellä)? Työpaikkamme ovat hyvin lähekkäin ja kohtaamme välillä sen vuoksi mm. lounasaikaan?

      • Eräs_S-nainen

        Tämä siis aloittajalle. 😊


      • feissiifeissii
        Eräs_S-nainen kirjoitti:

        Tämä siis aloittajalle. 😊

        kyllä näin on.


    • varmaansiksi

      Ei varmaan enää kysele. Varmaan siksi.

    • Anonyymi

      Nostetaan samalla koko ketju

      • Anonyymi

        Ei paljoo kiinnostele kuule enää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei paljoo kiinnostele kuule enää

        Ujous on pos piirre

        Useimmat ovat

        Esittävät vaan kovista

        En tykkää koviksista

        Miekii oon ujo piimä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei paljoo kiinnostele kuule enää

        Ostin ketjun koska eimian kirjoituksista on tässä näytteitä. Tyyliään voi verrata mieheksi tunnistelijan tyyliin. Hyvin samanlainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ostin ketjun koska eimian kirjoituksista on tässä näytteitä. Tyyliään voi verrata mieheksi tunnistelijan tyyliin. Hyvin samanlainen.

        Nostit siis ketjun kertoaksesi, että oot neljä vuotta jo tunnistellut jotain tuntematonta joksikin samankaltaiseksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nostit siis ketjun kertoaksesi, että oot neljä vuotta jo tunnistellut jotain tuntematonta joksikin samankaltaiseksi?

        Jokin agenda puolustaa mieheksi tunnistaja eimiaa?

        Ehkäpä.. koska olet se?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jokin agenda puolustaa mieheksi tunnistaja eimiaa?

        Ehkäpä.. koska olet se?

        Nyt on kyllä juttumiehellä kunnianhimoiset tavoitteet niputtaa joku eimia ja mieheksitunnistelija, eli ankea party pooper yhdeksi ja samaksi henkilöksi. Mitä arvelet, merkitseekö tämä rakennelma kenellekään muulle yhtään mitään? Olisin yllättynyt, jos merkitsisi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt on kyllä juttumiehellä kunnianhimoiset tavoitteet niputtaa joku eimia ja mieheksitunnistelija, eli ankea party pooper yhdeksi ja samaksi henkilöksi. Mitä arvelet, merkitseekö tämä rakennelma kenellekään muulle yhtään mitään? Olisin yllättynyt, jos merkitsisi

        Vaikutat siltä että puolustat omia tekosias


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikutat siltä että puolustat omia tekosias

        Vaikuttaa siltä, että yrität järkeistää sekä tehdä todeksi omia käsityksenmuodostuksia jostain ihmisestä, etkä anna millään periksi tässä missiossasi. On ikävää, jos tällainen saattaa sinut jotenkin ikävään valoon, mutta se on aina ollut oma valintasi


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1858
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1798
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      117
      1761
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      70
      1567
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1432
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1246
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1118
    10. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1102
    Aihe