https://www.vastarinta.com/tarvittavat-tiedot-turun-mielenosoituksesta/
Vastarintaliikkeen tapahtuman jälkeen Kansallismielinen liittouma järjestää kello 15.00 alkavan muistotapahtuman, jolla kunnioitetaan vuosi sitten tapahtuneen terrori-iskun uhreja. Tapahtumat eivät siis mene päällekkäin, ja suosittelemmekin ihmisiä osallistumaan molempiin tilaisuuksiin.
Tarvittavat ohjeet Turun marsseille huomiseksi.
6
227
Vastaukset
Vastarinta? Mitä vastaan?
- knlkn
Globalismia ja korruptoitunutta eliittiä vaikka aluksi.
- äklpj
Virta töpselistä ja ruoka kaupasta? Haloo älyn jättiläinen.
- jbkbh
Hyvin taisi tapahtumat kuitenkin sujua? Muutama rähinöitsiä meni putkaan. Marco de wit pahoin pideltiin ja Junes Lokan puhelin lyötiin paskaksi polkupyörän ketju lukolla. Eli tyypillistä suvakkien epäsuvaitsevaa meininkiä.
- räkäräkärkäkäjimi
aikooko suomalainen poliisi tehdä mitään rikollisten kiinnisaamiseksi? Vastaus: se ei tee mitään
- dfghgfghj
räkäräkärkäkäjimi kirjoitti:
aikooko suomalainen poliisi tehdä mitään rikollisten kiinnisaamiseksi? Vastaus: se ei tee mitään
Mikä muuten oli räkäjimin oikea nimi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 702952
- 462564
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322225- 792128
- 951956
- 321702
- 121526
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171487Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?271302Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil191175