Kaikkea sitä sössötetään, jotta pelleporukka ei joutuisi ulos eduskunnasta.
Sininen petos - työttömät eläkkeelle
24
336
Vastaukset
- paniikki.iski
Lindström paniikissa.
- HyväSiniset
Järkevä ulostulo.
Kyllä yli kuuskymppisistä pitkäaikaistyöttömistä useimmat kokevat turhana roikkua "työelämässä".
Ketään ei laiteta eläkkeelle ellei itse halua. - Pellepoliitikot
Todella ristiriitaista ja sekavaa koko aktiivileikki. Oli taas kännissä ja turvoksissa juomisesta. Pian se on työtön valtakunnanpelle.
- YxTyötön
Voisivat laskea tuota työttömien eläkeikärajaa tuohon reiluun neljäänkymppiin.
- EiTuleKoskaan
Siihen tarvitaan Keskustan ja Kokoomuksen suostumus.
- kansanviholliset
Jarpalle kenkää terveisin kokoomus ja keskusta, hommasi on tehty ja jatkoa ei tule.
- Ulkomaankirjeenvaihtaja
Se että, Siniset aloittaa tälläset jutut vasta nyt on pelkkää vaalipuhetta heille. Toikin ettei he osallistu vihapuhetyöryhmään on pelkkä vaalitemppu yrittävät sillä kuittailla PS:lle. Sinisille kaikki on pelkkää puhetta. PS taas J-H:n johdolla oikeasti toteuttaisi monia hyviä kannatettavia uudistuksia esimerkiksi maahanmuuton saralle. Katsellut työmiehen-tuumaustunti lähetyksiä.
En ole varsinaisesti minkään kannattaja mutta kyllä sen huomaa kun pidempää seuraa politiikka kenelle kaikki on pelkkää mainos-vaali puhetta ja kenellä aito tavoite tehdä hyviä asioita poliittisella kentällä. - kiinnostaa.kovasti
onko linkkiä haluaisin todella lukea artikkelin vai oliko tämä vaan provoa? Laittakaa joku linkki jos tiedätte.
- kysynpä_vaan
Sinismurffien epätoivoinen vaalikampanja on alkanut. Ei onnistu! Seuraava kannatusgallup varmaan jo alle 0,5%. Kuka enää oikeasti haluaa nähdä soinolaiset takinkääntäjät eduskunnassa lakeja säätämässä?
- 6969696969
pääsenkö minä masennuksen takia eläkkeelle? En ole saanut töitä 10vuoteen arvatkaa miten turhauttavaa on ilmanaikosissa haastatteluissa yrittää kehua miksi minä olen oikea tähän työpaikkaan "kokemus puhuu puolestaan" ja paskat myöntäisivät suoraan että olen vaan rasite en pääse koskaan työhön ja en tiedä itsekään pystyisinkö siihen enää... Olen 36
29 pyörähtää mittariin 5-vuotta sitten olin viimeksi töissä. Ammattiajossa tuli pieni kolhu ja työsuhteen päättäminen tapahtui riitaisissa merkeissä. Ilmeisesti huhut lähti liikkeelle, kun ei ole edes työhaastatteluun kutsuttu kymmenistä hakemuksista huolimatta. Nyt tämä ammattiajolupa sitten jo vanheneekin. Vuosi aikuiskoulutusta valtion laskuun, 3kk töitä. Kuka voitti? Yksi virhe ja tuomittu työttömäksi. Niin että et ole yksin, kyllä tässä masentaa, ahdistaa, vituttaa ja köyttä tekee mieli sovitella kattoon harvasen päivä.
- Kidutusmalli
Pelkkää paskasakkia. Ovat kiduttaneet syyttömiä työttömiä kuukaudesta toiseen.
Vankilaan Lindström kuuluisi ihmisoikeusrikkomuksista.- jollainräpylämullamaila
Tämä yömionisteri Linström on kallis vitsi koska kun jää työttömäksi ensivuonna niin sitä on 3 vuotta elätettävä kuten tähän asti eli kalliisti.
- masentunuttyönhakij
54 vuotiaana olen liian terve sairaseläkkeelle mutta liian sairas nykyiseen työhöni josta sain potkut.
Työmaraalini on korkea mutta monien työhakemusten ja haastttelujen jälkeen tiedän mikä on Suomen pahin rasismin muoto. Se ei liity ihonväriin eikä kansalaisuuteen vaan se on ikärasismi.
Pari työkokeilua takana jotka molemmat onnistuneet erinomaisesti mutta ikä ja fyysinen kunto
ovat yksinkertaisesti ylivoimainen este työllistymiselle tällä koulutuspohjalla. Eläkevakuutusyhtiölle
esitin lyhyttä kouluttautumista uudelle alalle mutta he snoivat että eivät koluta vaan työn pitää pohjautua nykyiseen ammattiosaamiseen. Aikas vaikee on käyttää monopoliasemassa olevan yhtiön
monen vuosikymmenen ammattitaitoakun on tämä monopoliasema että työtä tältä alalta ei ole muualla. Tässä ollaan nyt oltu 5 vuotta puun ja kuoren välissä joten tämä rupusakin ulostulo tuntuu jopa njärkevältä. Itse olisin mieluummin töissä johon fysiikkni antaisi mahdollisuuden mutta sehän on sijoittajille voittoa tavoittelevalle eläkevakuutusyhtiölle mahdoton tehtävä. Kyllä ois kirveelle töitä ja saunantakana on tilaa. - Reipas.ja.aktiivinen
56-vuotiaana kuntouttavana työtoimijana tässä vaan mietin, että mitä sitä isona oikein tekis...
- kusen.aktivoinnille
Laittakaahan kusipäät lapsillenne heijastimet.
- jxjzjzkzkzkz
ei välttämättä huono markkinointikikka. työttömiä on todellisuudessa yli puoli miljoonaa, merkittävä äänestäjämäärä siis. jopa ratkaiseva. jos toinen tarjoaa työtrömälle karenssia ja toinen eläket, äänestämispäätös on aika helppo.
- KuuluuHoitoon
Lindström on psykopaatti.
- Sipinmääräys
Limdströmillä on karenssi työttömälle aina ykkösenä.
- kerranpetetty
Kyllä saamme kuulla vielä mitä satuja vaan, no aina joku voi tarttua jos uskoo noita juttuja.
- masentunuttyönhakij
Tässä on jotain tervettä, aktiiviset työkuntoiset ja -haluisille tukitoimia työllistymiseen ja
niille joilla ei ole työkuntoa/-halukkuutta niin eläkkeelle. Näin saataisiin jaettua resursseja sinne missä niistä on todella hyötyä. Kyllä nää TE-toimiston ammattiliset saa säälittävän hymyn huulille kun ovat oikeasti etsimässä töitä vaikeasti työllistätteville ikänsä työttämänä olleelle 50V henkilölle.
Samoin hymyilyttää nää "kuravalmentajat" jotka nyhtävät eläkevakuutusyhtiöiden rahoja tyhjästä. - täällentaas
siniset elää loppumetrejä kuka houkka teihiin uskoo enään ikinä.
soinni tiesi mistänarusta vetää siitä tietenkin MITÄ KANSA HALUSI KUULLA !
SIITÄ PUHE MISTÄ PUUTE!
nyt saatte tykkänään katella työttömien hakuja työelämästä 4 hakemusta kk
politikot kyllä petas itselleen muhkeat tulot kun jäävät pois ei huoltahuomisesta.
vihreiden andeson huutaa kojottaa ERIARVOISUUDESTA TONTTU TIEDÄTKÖ ETTÄ TE KAIKKI OOTTE SEN TEHNEET ITSE .
kerroppa ensikerran paljonko ITSE TIENAAT ETKÄ MAKSA EDES VEROJA!- lisätään.vielä
Kiusaamisverkoston ketjussa pohjan kusiaisina hääräävät amk sosionomit, usein älyllisesti vajavaisia tytteleitä jotka sekoavat täysin kun pääsevät käskyttämään ja nakittamaan työttömiä, kun antaa yhdelle aivosolulle valtaa niin sadattuhannet ympärillä kärsivät.
Te arvoisat hallituksen kusipäät olette luoneet keskuuteemme useita käveleviä aikapommeja, kun alkaa paukkua niin voi vain toivoa että osuu teille lähipiiriin.
Nauran räkäisesti jos niin käy ja juon maittavat kahvit sen päälle.
Paistukaahan helvetissä.
- Akkahakkarainen
Ei Sipilä tuhon suostu, viljelijöitä ei typissä ole, vain sekopäitä narkkeja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1032239
- 1051802
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee141741Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen931346Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol1791243Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole31196- 64926
- 56906
- 76890
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi123878